Szukaj

Informacje o Nissan Terrano II 2.7 i TDi 125KM 92kW 1996-2003

Lata produkcji: 1996 – 2003
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 1996 do 2003 roku
Pojemność skokowa 2663 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 278 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~fikołek
Nissan Terrano II
Terenowy 2.7 i TDi 125KM 92kW
Doskonałe auto uniwersalne. Nie jest to klasyczna terenówka, nie jest to klasyczna osobówka. Bardzo wygodne w jeździe na szosie przy rozsądnych prędkościach, bardzo dobrze daje sobie radę w terenie. Nie jeżdżę w klasycznym terenie, unikam błota, choć sporo jeżdżę po drogach gruntowych w górach, gdzie mieszkam. Ale zima - to prawdziwy test auta. Mam ciężki dojazd, ciężkie zimy, sporo zawiewa śniegu, sporo śniegu pada, częste gołoledzie, ano takie miejsce mi się trafiło. Daje radę, naprawdę daje radę; świetne przełożenie reduktora, które niesamowicie zwiększa możliwości w trudnych warunkach. Pewnie klasyczna terenówka (patrol czy defender) dałaby może trochę lepiej radę, ale Terrano II daje taki niesamowity komfort jazdy w trasie, że nie chciałbym się zamienić. Jak napisałem, to jest moim zdaniem auto bardzo uniwersalne - komfort w trasie i duże możliwości terenowe. Jestem wręcz niesamowicie zadowolony. Spalanie mnie zaskoczyło. Kilka razy udało mi się w trasie zejść poniżej 8 l/100 km! To raczej niezły wynik na takie auto. Komfort jazdy (wiadomo, mogłoby trochę być ciszej, ale bez przesady). Nie lubi dużych prędkości z kilku względów: spalanie rośnie dość gwałtownie, buja, słabo się trzyma zakrętów, słabe habulce (tego modelu). Ale jak jadę ok 90-100 km/h, komfort jest wspaniały. Z hamulcami trzeba uważać przy każdej prędkości, to najsłabszy element tego auta. Ale kto kupuje to auto, by pędzić 150 km/h? Jednym słowem: polecam! Dodatkowe informacje: zimą jeżdżę na zimówkach, latem przesiadam się na AT, przejechałem ok 20- tys. tym autem.
3,9
~matgd
Nissan Terrano II
Terenowy 2.7 i TDi 125KM 92kW
jak na 4x4 i nie bulwarówkę tylko terenówkę to daje rade tam gdzie większość się nie odważy dobre gumy to oczywiście podstawa bo na szosowych to daleko nie zajedziemy auto kupione z karysu ale nie żałuje dużo frajdy daje gdy inni stoją ja jade do przodu takie momenty rekompensują niewygody tego auta .Do tej pory jeżdziłem pociskami więc ten był szkoiem dla ludzi którzy mnie znali (żółw w stajni) ale jak na każe auto kiedyś przychodzi czas na zmianę i na tego nastał czas się rozstać co prawda dzięki temu autu dostrzegłem plusy powolnych terenówek więc następnym autkiem będzie również terenówka tylko z mocną benzyną może jaki jeep
4,2
~edytamve@gmail.com
Nissan Terrano II
Terenowy 2.7 i TDi 125KM 92kW
Mam Terrano II od 2002r kupione w salonie Nissana. Przez caly okres uzytkowania tylko standardowe przeglady, nigdy auto sie powaznie nie zepsulo. Dopiero po 10latach musialam wymienic w samochodzie sprzeglo i naprawic wahacze. Ja jestem bardzo z tego samochodu zadowolona, siedze wysoko (podwozie 40cm nad ziemia) i widze co sie dzieje na drodze. Przejezdzam wszystkie zaspy i bloto. Mnostwo miejsca w bagazniku. To jest typowa terenowka, do szybkiej jazdy na szosie sie nie nadaje bo zarzuca na bok, slychac tez szum w samochodzie i czuc kazda dziure na drodze. Design jak na tamte lata bardzo luksusowy.
Średnie spalanie dla Nissan Terrano II 2.7 i TDi 125KM 92kW 1996-2003
10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Nissan Terrano II
Terenowy 2.7 i TDi 125KM 92kW
Przy jeździe 90% asfalt, 10% turlanie się po leśnych duktach, Nissan spala w granicach 8-9 l/100 km. Średnio wychodzi 8,6 l/100km. Przy mega oszczędnej jeździe czyli do 2000 obr/min udało mi się wycisnąć 7,2 l/100km. Prędkości autostradowe w zależności( i tu bez żartów) od wiatru. Przy przelotowych prędkościach 110-130 km/h, średnio 110 km/h (wyższe prędkości tylko na a4, jak na lewym pasie robił się za mną korek) auto z wiatrem przednim łykało 10 l/100km, z wiatrem w plecy 9l/100km. Ogólnie jak na trzydziestoletnią konstrukcje silnika, masę i aerodynamikę auta uważam, że jest super. Tym bardziej, że pojedzie na byleczym.
10,0
Nissan Terrano II
Terenowy 2.7 i TDi 125KM 92kW
Spalanie rzecz gustu jest to samochód terenowy. nie mniej jednak wymagający ciągłych napraw. Nie mam na mysli jezdzenie w terenie. Wszystko co ma sie popsuc praktycznie sie popsulo. Samochod dla majsterkowicza. Nie uwierzę nikomu kto tym samochodem przejechal kilkadziesiat tys. kilometrow i jedynie lal paliwo i wymieniał oleje. Nie bylo miesiaca, wymiana silnika podnoszenia szyby drzwi, szyber dachu, pekniety przewod abs, itp. Podkleslam wizualnie i technicznie mialem samochod , ktory okreslalem jako wzorcowy dla innych. Byla to moja zasluga siedzenia w kanale.Podkreslam, ze samochod rowniez kupilem w stanie bardzo dobrym i nie byl uzywany w terenie. Nigdy więcej tego samochodu. Praktyczny koszt utrzymania go miesięcznie to minimum kwota 500zł. i jedyne okolo 650km. nie liczę czesci drobiazgow.
10,9
Nissan Terrano II
Terenowy 2.7 i TDi 125KM 92kW
To juz moja czwarta terenowka w zyciu i jak do tej pory najlepsza.Spalanie przyzwoite jak na mase i wlasnosci jezdne.Zazwyczaj jezdze z czteroma osobami na pokladzie i duza iloscia bagazy.Na trasie srednio mozna liczyc 10,o ile nie za czesto przekracza sie 100km/h,lub 2500 obrotow.Powyzej spalanie rosnie bardzo proporcjonalnie. W terenie ciezkim(jazda na reduktorze,5 osob+bagaze,duza wysokosc)maksymalnie spalil 16 litrow.Przy predkosci 140 km na autostradzie spalanie 14 litrow,natomiast przy predkosci 90 mozna zejsc ponizej 9 litrow.Jezdze na oponach AT 31 cali.Mam bagaznik na dachu.Sprawdz www.afganistan2010.pl

Usterki Nissan Terrano II

Liczba wpisów: 6
Czujniki ciśnienia oleju.
  • Nissan Terrano II
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
pagające czujniki ciśnienia oleju w 3.0 disel, objaw świecąca się kontrolka oleju, postępowanie sprawdź poziom oleju na zimnym silniku, stojącym najleopiej kilka godzin jesli jest ok, lub na ciepłym jest stan minimalny ważne żeby nie był suchy;) to odkręć jeszcze korek wlewu oleju i na włączonym silniku nadstaw łapkę nad wlotem tegoż wlewu, ajk Ci ochlapie łapkę i poziom jest ok to podjedź do Carsu, kupże dwa czujniki (koszt za sztukę ok 20Plz i se wymień. jeden czujnik z lewej drugi z prawej (pomacasz znajdziesz ;) AAA DAJ OSTYGNĄĆ MOPTORKOWI BO SE ŁAPKI POPARZYSZ. Po wymianie lampka powinna zgasnąć. oczywiście gdyby się nie udało skontaktuj się z lekażem lub farmaceutom, ważne by nie byli z pod znalku nissana (bo Ci silnik każą wymienić ;)) aaa popra awari czujników zazwyczaj przypada zimą
nie odpala przez rozrusznik
  • Nissan Terrano II 3.0 TDi 16V 154KM 113kW 2001-2003
  • układ wtryskowy
Wyglada to tak jak by brakowało paliwa, ale na zaciąg odpala :-) Czy jest mozliwe ze paliwo sie "cofa"? Jezeli tak by bylo to ręczne podpompowanie poprzez pompke przy filtrze powinno pomóc, prawda? Nie wiem jak i co sprawdzic.. filtra paliwa byl wymieniany kilka miesiecy temu.... ? ? tylko odpala na zaciąg ! :-) albo po mocnym zmeczeniu akumulatora - az do prawie padnięcia :-)
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Awaryjny osprzęt silników 3.0 DI.
  • Nissan Terrano II
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Nissan Terrano II