Szukaj

Informacje o Nissan Teana J32 250XL 167KM 123kW od 2008

Lata produkcji: 2008 – 2013
Segment: Auta luksusowe
Druga, najnowsza, obecnie produkowana generacja modelu (oznaczenie J32), wprowadzona na rynek w 2008 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem auta był prototyp o nazwie Intima Concept z 2007 roku. Teana II został zbudowany na płycie podłogowej o nazwie Nissan D Platform, której użyto też m.in. w modelach Maxima (pod tą nazwą Teana oferowany jest w Australii) i Altima. Podobnie jak jego poprzednik, w Europie samochód trafił tylko do salonów w Rosji. W części krajów azjatyckich i Ameryce Południowej znany jako Nissan Cefiro.
czytaj więcej
Powagosław
Być może dla niektórych byłby zbyt amerykańsko-azjatycki jeśli chodzi o design, ale wyobrażam sobie, że w rozsądnej strategii, model ten byłby w stanie zdobyć trochę klientów w Europie. Przy całej swojej egzotyce ma pewien monumentalny urok. ~Powagosław
Luzacjusz
Dość karkołomna żonglerka stylistyczna – Teana to jeden z tych modeli, na które można patrzeć pod różnymi kątami i z każdej strony będzie rodził skojarzenia z autami konkurencji. Natomiast jako całość można wziąć go przez pomyłkę za któreś z aut Infiniti. Nie mówię nawet, że wygląda źle, ale zastanawiam się, po co mi samochód, który można pomylić z innym. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2488 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 167 KM (123 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 100 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Ergonomia
Nissan Teana J32