Pierwsza generacja modelu (oznaczenie J31) produkowana w latach 2003-2008. PoczÄ…tkowo samochód wprowadzono wyÅ‚Ä…cznie na rynek japoÅ„ski, jako nastÄ™pcÄ™ dla modelu Maxima. Oba auta byÅ‚y ze sobÄ… spokrewnione – dzieliÅ‚y m.in. tÄ™ samÄ… pÅ‚ytÄ™ podÅ‚ogowÄ… (Nissan FF-L Platform). W kolejnych latach Teana trafiÅ‚ do innych krajów azjatyckich, zaÅ› jedynym rynkiem europejskim, na którym go oferowano byÅ‚a Rosja. W 2005 roku model zostaÅ‚ poddany face-liftingowi. Sprzedawany również pod nazwami Cefiro (kraje azjatyckie). W Chinach produkowany byÅ‚ pod markÄ… Dongfeng Motor, na mocy umowy z Nissanem.
czytaj więcej
Być może dla niektórych byłby zbyt amerykańsko-azjatycki jeśli chodzi o design, ale wyobrażam sobie, że w rozsądnej strategii, model ten byłby w stanie zdobyć trochę klientów w Europie. Przy całej swojej egzotyce ma pewien monumentalny urok.
~Powagosław
Dość karkoÅ‚omna żonglerka stylistyczna – Teana to jeden z tych modeli, na które można patrzeć pod różnymi kÄ…tami i z każdej strony bÄ™dzie rodziÅ‚ skojarzenia z autami konkurencji. Natomiast jako caÅ‚ość można wziąć go przez pomyÅ‚kÄ™ za któreÅ› z aut Infiniti. Nie mówiÄ™ nawet, że wyglÄ…da źle, ale zastanawiam siÄ™, po co mi samochód, który można pomylić z innym.
~Luzacjusz