Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai III e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW 2022-2024

Lata produkcji: 2022 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 176 200 PLN
Produkowany od 2022 do 2024 roku
Pojemność skokowa 1497 cm3
Typ silnika hybrydowy plug-in
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 330 Nm przy 2400-4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 8,1 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 88,9 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Åšrednie spalanie dla Nissan Qashqai III e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW 2022-2024
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Nissan Qashqai III
e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW
Po przejechaniu 10000 km średnie spalanie 5.8 l/100 km Na autostradzie w drodze do Chorwacji 130 km/godz średnie 6.4 l/100 km Z Węgier jazda poza autostradą na dystansie 700 km spalanie 5.2 l To najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem Jak trzeba to jestem gotów wyprzedzić każdego gówniarza w audi czy BMW Oczywiście jazda na zderzak i ostra jazda powoduje duże zużycie paliwa w granicach 8-9 l/100 Wcześniej miałem qashqaja 1.5 diesel Jak zostawiałem w salonie w ramach rozliczenia za nowy to średnie spalanie miałem 5.0 l100km E pover to jednak inna bajka Tu aż się chce kogoś wyprzedzić i udowodnić sobie i innym że to naprawdę fajne autko Nawet mój dorosły już syn chwali ten samochód czego nie mógł z siebie wydusić wcześniej Polecam każdemu Ja jestem zakochany w tym aucie
7,2
Liczba komentarzy: 3
Nissan Qashqai III
e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW
Pierwsza dłuższa trasa.Z Holandii do Polski.1250 km. Jednak trzeba brać poprawkę na pogodę. Temperatura w Holandii -2,w Polsce nawet do -7. Opony całoroczne Michelin Crossclimat. W Holandii prędkość do 120 km,przez Niemcy 130. W Polsce max do 130 przez mocne opady śniegu. Uważam że to dobry wynik. Latem na pewno będzie niższy.

Usterki Nissan Qashqai III

Liczba wpisów: 5
Awaria silnika spalinowego
  • Nissan Qashqai III e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW 2022-2024
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 68 tys. km
Awarii uległ silnik spalinowy służący jako prądnica. Silnik stracił moc, ostatecznie się zatarł. Auto użytkowane raptem 10 miesięcy. Serwisowane zgodnie z onstrukcja w ASO. Chwilę wcześniej wymieniono na nowy wyswietlacz centralny oraz piszczące zaciski, klocki i tarcze hamulcow. Zatrwazajace jest to że gwarancja to TYLKO 100.000km... u mnie kilkanaście miesięcy jazdy..
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Awarie elektroniki pokładowej / klimatyzacja / wskaźniki na desce rozdzielczej / akumulator / tryb awaryjny silnika
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 2
Klimatyzacja raz działa, raz nie działa, czasem działa tylko jedna strona, druga w tym czasie grzeje. ASO umywa ręce. Pojawia się co jakiś czas komunikat o rozładowanym akumulatorze i komunikat znika, analogicznie auto przechodzi w tryb awaryjny silnika, potem wraca do normy. Przez 7 miesięcy był już 3 razy w serwisie. Nic nie naprawili.
1 komentarz
Szarpanie auta przy końcówce hamowania, piszczenie hamulcow
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 4
Szarpanie samomochodu przy hamowaniu z wlaczonym auto stop. Usterka zdarza się często w tym samochodzie. A autostop trzeba wyłączać kazdorazowo. Dosc irytujące. Druga usterka to piszczenie hamulcow podczas wolnej jazdy przy hamowaniu. Też zdarza się innym użytkownikom.
Nissan Qashqai III e-Power