Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024

Lata produkcji: 2021 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 136 500 PLN
Produkowany od 2021 do 2024 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW)
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Początkujący użytkownik
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Moja opinia nie jest poparta dłuższą eksploatacją auta, ale po przejechaniu 1tys. km moge wyrazić pierwsze wrażenia dotyczące tego auta i sa one zaskakująco pozytywne. Miałem wcześniej kontakt z tym samochodem i wydawał mi się fajny, więc go kupiłem. Obecnie, gdy pojeździłem nim dłużej, moje odczucia są jeszcze lepsze. Zaskakująco dobry samochód pod względem silnikowym, z dobrym układem jezdnym i zadowalającym komfortem. Nie jest to auto premium, ale też jego cena jest zdecydowanie niższa od teoretycznie wiodącej konkurencji. Biorąc właśnie stosunek jakości do ceny, Qashqai wydaje się być autem zaslugującym na uwagę, autem, które da się polubić.
4,9
~bor
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Auto wykonane bardzo solidnie i widać tutaj dużą jakość. Auto zajmuje pierwsze pozycje w rankingach bezpieczeństwa uzyskując 5/5 gwiazdek w testach NCAP. Można się czuć bezpiecznie, a dodatkowe systemy monitorują naszą jazdę (np. awaryjne hamowanie, wykrywanie pieszych (rowerzystów), tempomat aktywny, utrzymanie pasa ruchu, wykrywanie znaków drogowych, wykrywanie martwego pola przy wyprzedzaniu). Silnik pracuje równo, jednostka 1.3 z 140KM jest wystarczająca. Silnik ma 4 cylindry i rozrząd na łańcuchu, cieszy się dużą popularnością wśród Renault/Mercedesach. Spalanie na trasie 5 litrów. Średnie spalanie mam na poziomie 7 litrów (jazda mieszana). Bagażnik jest niepozorny, ale naprawdę jest pojemny. Dużo zmieści. Duży plus jest wysoka rozdzielczość na ekranie, co ułatwia parkowanie przód i tył. Kamera 360 przydaje się przy parkowaniu np. na sklepowych parkingach, super widać linie i nasze położenie, a czujniki wykrywają ruchome obiekty i alarmują.
3,9
~Zbigniew
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Mam jako auto zastępcze i sorry ale nie jest to auto które bym zakupił Auto wygląda ładnie ale to wszystko . Fakt jest ciche i podjazd na krawężniki jest pestką . Asystent parkowania OK ale czujniki zimą to porażka , odrobina śniegu i usterka . Spalanie w mieście zimą to porażka niby eco ale nic z eco nie jest od 12-20l /100. Asysten pasa jezdni to porażka przy zaśnieżonym pasie może może odczytać pasy śniegu jako pasy jezdni , i może wbić was w bariery , bądź wyrzucić z jezdni dziś to przeżyłem , Jeżeli ktoś nie wie jak z tym walczyć wypadek murowany . Wyłączyłem asystenta ale i tak dalej działał , przycisk nie wystarczył trzeba wejść w ustawienia , dla kogoś kto nie ma doświadczenia może być problemem . Aktualizacja programu to następny problem , kiedy pobiera dane nie działa audio . Ale co tu mówić o audio kiedy inne auta w wersji podsawowej mają lepsze nagłośnienie . Lampy komponuję się ładnie i to wszystko nie próbujcie wchodzić w tryb auto świateł drogowych , chyba że jest dobra pogoda , ale jeżeli spadnie śnieg lub deszcz to niestety chmura pyłu wodnego jest odczytywana jako mgła i włączją się światła drogowe, oślepiając innych . Kiedy odbierałem to auto jako zastępcze byłem zachwycony , dziś jestem zdegustowany . Mam swój samochód 12 letni który tę nowość bije na głowę , Oczywiście wybór należy do was ale zanim zakupucie to auto zróbcie jazdę testową nie przez 1 dzień ale tydzień i to w ekstremalnych warunakach. W warunkach ekstremalnych to auto testu nie zdało .
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024
7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
6,3
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Trasa z Łodzi nad morze 400 km 5 osób plus bagaż bez klimy 7.0 L tempomat na 140km/h Codzienna do pracy 23 km , tereny podmiejskie plus 30% miasta średnio 5.8 L. Spalanie spoko jak na auto ważące 1360 kg i takie duże.
7,9
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Zimowa jazda, krótkie odcinki w jedną stronę około 15km max. Czasami korki lub światła. Raczej trzeba się nastawić na 9l przy dynamicznej jeździe max 60 na mieście w trybie standard. Zbiornik pełen 250zł plus minus 650km zrobionych na jednym zbiorniku. Auto zrywne i porządne, przy trybie eko zużycie mniejsze o litr lecz dość zamula, przez co jazda jest mniej komfortowa. W trybie eko oraz nodze z gazu, po całym tygodniu udało się zjechać do 7,5.
Awarie elektroniki pokładowej / klimatyzacja / wskaźniki na desce rozdzielczej / akumulator / tryb awaryjny silnika
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 1
Klimatyzacja raz działa, raz nie działa, czasem działa tylko jedna strona, druga w tym czasie grzeje. ASO umywa ręce. Pojawia się co jakiś czas komunikat o rozładowanym akumulatorze i komunikat znika, analogicznie auto przechodzi w tryb awaryjny silnika, potem wraca do normy. Przez 7 miesięcy był już 3 razy w serwisie. Nic nie naprawili.
1 komentarz
Szarpanie auta przy końcówce hamowania, piszczenie hamulcow
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 4
Szarpanie samomochodu przy hamowaniu z wlaczonym auto stop. Usterka zdarza się często w tym samochodzie. A autostop trzeba wyłączać kazdorazowo. Dosc irytujące. Druga usterka to piszczenie hamulcow podczas wolnej jazdy przy hamowaniu. Też zdarza się innym użytkownikom.
drżenie sprzęgła
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024
  • silnik
  • 20 tys. km
od miesiąca użytkuję Nissana qashqai III z manualną skrzynią i wyczułem dość irytującą usterkę. Jest to drżenie sprzęgła zarówno przy wciskaniu jak i odpuszczaniu. Dodatkowo podczas jazdy przy dodawaniu gazu daje się odczuć szarpnięcie co manifestuje się min przesuwem przód tył drążka zmiany biegów
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nissan Qashqai III Crossover