Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai III

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nissan Qashqai III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 136 500 PLN
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria

Wady

- Całokształt - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Jarek
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Mam od tygodnia ,więc opiszę spostrzeżenia z krótkiego okresu użytkowania.W życiu miałemnsporo aut mam do czego porównywać.MójnQashqai jest z 2023r ,biała perła w automacie.N Connecta.Brakuje podgrzewania foteli ,a tak ,wyposażenie jest ok.Z plusów auta ,to ladnie wygląda w tym kolorze.Jest ciche,gdzie dużo opinii narzeka że głośno.Nawet przy 150 km/h jest cicho.Drugi plus że przy 158 koniach-jest żwawe i dość szybkie ( w przeciwieństwie do 3-cylindrowych niewypałów Prugeot,Opel i innych gdzie jeździ się jak odkurzaczem ,silnik nienaturalnie w nich wyje a auto słabo jedzie).Plis że nie jest przesadnie naszpikowany wszystkim sterowniem z tableta-a ma sporo zwykłych pokręteł i przycisków do sterownia nawiewami i innymi ustawieniami.Kamery 360,czujnik martwego pola-to jest w standardzie ,gdzie w dużo droższej dobrze niby wyposażonej Sportage tego nie ma.Żeby nie było ,są irytujące minusy: fotele przednie niewygodne( brak dobrego podparcia ud- regulacja góra dół nie pomaga w dobrym wyregulowaniu siedziska) i zbyt wąskie oparcie foteli-przy 181 cm ,nie.mam dobrego podparcia łopatek,bo jest za wąsko.Spalanie też nie jest małe.Pierwszy raz widzę że lusterko na szybie przedniej jest zamontowane w tak złym miejscu-przy 181 cm lusterko jest praktycznie na połowie szyby.W trasie nie przeszkadza,ale w mieście zasłania obserwowanie prawej strony.Konkurencja( Sportage,Tucson-mają więcej.miejsca na tylnej kanapie inw bagax̌niku.No i ostatni minus - radio porażka.20 - 30 lat temu lanosy i Matizy miały lepsze granir.Tak brzydkiej jalości dżwięku dawno lub nigdy w aucie nie miałem do tej pory.
4,9
~Początkujący użytkownik
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Moja opinia nie jest poparta dłuższą eksploatacją auta, ale po przejechaniu 1tys. km moge wyrazić pierwsze wrażenia dotyczące tego auta i sa one zaskakująco pozytywne. Miałem wcześniej kontakt z tym samochodem i wydawał mi się fajny, więc go kupiłem. Obecnie, gdy pojeździłem nim dłużej, moje odczucia są jeszcze lepsze. Zaskakująco dobry samochód pod względem silnikowym, z dobrym układem jezdnym i zadowalającym komfortem. Nie jest to auto premium, ale też jego cena jest zdecydowanie niższa od teoretycznie wiodącej konkurencji. Biorąc właśnie stosunek jakości do ceny, Qashqai wydaje się być autem zaslugującym na uwagę, autem, które da się polubić.
4,6
~Samel80
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Choć początkowo byłem nastawiony sceptycznie do tego auta (wybrała je żona) to muszę przyznać, że zyskuje przy bliższym poznaniu. Wsiadam do niego z przyjemnością za każdym razem. Auto przyjemne, naprawdę solidnie wykonane, może nie tak dobrze jak Mazda CX30, ale nadrabia to wielkością miejsca w środku, gdyż Mazda okazała się dla nas troszkę za mała. Jeśli ktoś może pozwolić sobie na wersję Tekna+ to podejrzewam, że jakość będzie porównywalna. My mamy Connecta i jak dla mnie to posiada wszystko to, czego potrzebujemy, oczekujemy od auta. Dużym plusem są fizyczne przyciski, do obsługi klimatyzacji, nagłośnienia i innych funkcji. Po roku użytkowania znalazłem 2 minusy, bo do reszty nie mogę się przyczepić. Denerwuje mnie umieszczenie przycisku systemu START/STOP. Miejsce nie jest intuicyjne i często zapominam o nim oraz podstawowy system nagłośnienia. Jeżeli możecie sobie pozwolić to bierzcie system BOSE, bo ten podstawowy to porażka. My zainwestowaliśmy i poprawiliśmy nagłośnienie w niezależnej firmie, włącznie z wyciszeniem drzwi i teraz gra super!
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai III
6,3 – 7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Nissan Qashqai III
e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW
Po przejechaniu 10000 km średnie spalanie 5.8 l/100 km Na autostradzie w drodze do Chorwacji 130 km/godz średnie 6.4 l/100 km Z Węgier jazda poza autostradą na dystansie 700 km spalanie 5.2 l To najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem Jak trzeba to jestem gotów wyprzedzić każdego gówniarza w audi czy BMW Oczywiście jazda na zderzak i ostra jazda powoduje duże zużycie paliwa w granicach 8-9 l/100 Wcześniej miałem qashqaja 1.5 diesel Jak zostawiałem w salonie w ramach rozliczenia za nowy to średnie spalanie miałem 5.0 l100km E pover to jednak inna bajka Tu aż się chce kogoś wyprzedzić i udowodnić sobie i innym że to naprawdę fajne autko Nawet mój dorosły już syn chwali ten samochód czego nie mógł z siebie wydusić wcześniej Polecam każdemu Ja jestem zakochany w tym aucie
6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
6,3
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Trasa z Łodzi nad morze 400 km 5 osób plus bagaż bez klimy 7.0 L tempomat na 140km/h Codzienna do pracy 23 km , tereny podmiejskie plus 30% miasta średnio 5.8 L. Spalanie spoko jak na auto ważące 1360 kg i takie duże.
Awaria silnika spalinowego
  • Nissan Qashqai III e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW 2022-2024
  • układ napędowy
  • 68 tys. km
Awarii uległ silnik spalinowy służący jako prądnica. Silnik stracił moc, ostatecznie się zatarł. Auto użytkowane raptem 10 miesięcy. Serwisowane zgodnie z onstrukcja w ASO. Chwilę wcześniej wymieniono na nowy wyswietlacz centralny oraz piszczące zaciski, klocki i tarcze hamulcow. Zatrwazajace jest to że gwarancja to TYLKO 100.000km... u mnie kilkanaście miesięcy jazdy..
Problem rozwiązany
1 komentarz
Awarie elektroniki pokładowej / klimatyzacja / wskaźniki na desce rozdzielczej / akumulator / tryb awaryjny silnika
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 2
Klimatyzacja raz działa, raz nie działa, czasem działa tylko jedna strona, druga w tym czasie grzeje. ASO umywa ręce. Pojawia się co jakiś czas komunikat o rozładowanym akumulatorze i komunikat znika, analogicznie auto przechodzi w tryb awaryjny silnika, potem wraca do normy. Przez 7 miesięcy był już 3 razy w serwisie. Nic nie naprawili.
1 komentarz
Szarpanie auta przy końcówce hamowania, piszczenie hamulcow
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 4
Szarpanie samomochodu przy hamowaniu z wlaczonym auto stop. Usterka zdarza się często w tym samochodzie. A autostop trzeba wyłączać kazdorazowo. Dosc irytujące. Druga usterka to piszczenie hamulcow podczas wolnej jazdy przy hamowaniu. Też zdarza się innym użytkownikom.
Nissan Qashqai III