Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai III

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nissan Qashqai III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 136 500 PLN
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria

Wady

- Całokształt - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~DamianBenny
Nissan Qashqai III
e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW
Samochód jest bardzo dynamiczny i cichy, dobrze wyciszony szczególnie przy prędkościach 0–120 km/h. Mam wersja Tekna, która jest bardzo dobrze wyposażona – jedyne, czego mi brakuje, to pamięć ustawień fotela. Na minus zaliczam podstawowe głośniki, które lubią trzeszczeć przy utworach z większą ilością basów. Nie mam pakietu głośników BOSE i trochę teraz mi go brakuje. Spalanie wynosi 5,5–6 l/100 km w mieście oraz 7,5–8 l/100 km w trasie, więc nie jest rewelacyjne jak na hybrydę. W zamian jednak oferuje najlepsze wrażenia z dynamicznej jazdy spośród wszystkich hybryd, które testowałem przed zakupem.
4,9
~Franciszek
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Auto kupione w marcu zeszłego roku jako nowe z salonu (wersja Tekna). Przejechałem ok 12 tyś km i w tym czasie nie miało żadnej usterki. Komfort jazdy bardzo dobry, spalanie na przyzwoitym poziomie - średnio ok 7,4 l/100 km przy normalnej jeździe. Bogato wyposażone a użyte materiały są bardzo dobrej jakości. Jedynie piano black w środku przy wyświetlaczu ma drobne ryski. Kupując to auto brałem jeszcze pod uwagę Peugeota 3008 oraz Opla Grandlanda, Kia Sportage ale zdecydowałem się na Nissana i póki co jestem bardzo zadowolony. Na pewno kupił bym go ponownie.
4,6
~Jarek
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Mam od tygodnia ,więc opiszę spostrzeżenia z krótkiego okresu użytkowania.W życiu miałemnsporo aut mam do czego porównywać.MójnQashqai jest z 2023r ,biała perła w automacie.N Connecta.Brakuje podgrzewania foteli ,a tak ,wyposażenie jest ok.Z plusów auta ,to ladnie wygląda w tym kolorze.Jest ciche,gdzie dużo opinii narzeka że głośno.Nawet przy 150 km/h jest cicho.Drugi plus że przy 158 koniach-jest żwawe i dość szybkie ( w przeciwieństwie do 3-cylindrowych niewypałów Prugeot,Opel i innych gdzie jeździ się jak odkurzaczem ,silnik nienaturalnie w nich wyje a auto słabo jedzie).Plis że nie jest przesadnie naszpikowany wszystkim sterowniem z tableta-a ma sporo zwykłych pokręteł i przycisków do sterownia nawiewami i innymi ustawieniami.Kamery 360,czujnik martwego pola-to jest w standardzie ,gdzie w dużo droższej dobrze niby wyposażonej Sportage tego nie ma.Żeby nie było ,są irytujące minusy: fotele przednie niewygodne( brak dobrego podparcia ud- regulacja góra dół nie pomaga w dobrym wyregulowaniu siedziska) i zbyt wąskie oparcie foteli-przy 181 cm ,nie.mam dobrego podparcia łopatek,bo jest za wąsko.Spalanie też nie jest małe.Pierwszy raz widzę że lusterko na szybie przedniej jest zamontowane w tak złym miejscu-przy 181 cm lusterko jest praktycznie na połowie szyby.W trasie nie przeszkadza,ale w mieście zasłania obserwowanie prawej strony.Konkurencja( Sportage,Tucson-mają więcej.miejsca na tylnej kanapie inw bagax̌niku.No i ostatni minus - radio porażka.20 - 30 lat temu lanosy i Matizy miały lepsze granir.Tak brzydkiej jalości dżwięku dawno lub nigdy w aucie nie miałem do tej pory.
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai III
6,2 – 8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Nissan Qashqai III
e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW
Po przejechaniu 10000 km średnie spalanie 5.8 l/100 km Na autostradzie w drodze do Chorwacji 130 km/godz średnie 6.4 l/100 km Z Węgier jazda poza autostradą na dystansie 700 km spalanie 5.2 l To najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem Jak trzeba to jestem gotów wyprzedzić każdego gówniarza w audi czy BMW Oczywiście jazda na zderzak i ostra jazda powoduje duże zużycie paliwa w granicach 8-9 l/100 Wcześniej miałem qashqaja 1.5 diesel Jak zostawiałem w salonie w ramach rozliczenia za nowy to średnie spalanie miałem 5.0 l100km E pover to jednak inna bajka Tu aż się chce kogoś wyprzedzić i udowodnić sobie i innym że to naprawdę fajne autko Nawet mój dorosły już syn chwali ten samochód czego nie mógł z siebie wydusić wcześniej Polecam każdemu Ja jestem zakochany w tym aucie
6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
7,9
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód komfortowy w jeździe. Silnik pracuje cicho, chociaż na trasie przy dużej prędkości dość głośny. Spalanie po mieście czyli ronda, przejścia dla pieszych ok. 9,5l zima , na trasie przy ok. 120. -130 km\h pokazuje ok. 5,-6,2 l. Nie jest to mistrz oszczędności. W mieście paliwo znika w zastraszającym tempie.
Awaria silnika spalinowego
  • Nissan Qashqai III e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW 2022-2024
  • układ napędowy
  • 68 tys. km
Awarii uległ silnik spalinowy służący jako prądnica. Silnik stracił moc, ostatecznie się zatarł. Auto użytkowane raptem 10 miesięcy. Serwisowane zgodnie z onstrukcja w ASO. Chwilę wcześniej wymieniono na nowy wyswietlacz centralny oraz piszczące zaciski, klocki i tarcze hamulcow. Zatrwazajace jest to że gwarancja to TYLKO 100.000km... u mnie kilkanaście miesięcy jazdy..
Problem rozwiązany
2 komentarze
Awarie elektroniki pokładowej / klimatyzacja / wskaźniki na desce rozdzielczej / akumulator / tryb awaryjny silnika
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 2
Klimatyzacja raz działa, raz nie działa, czasem działa tylko jedna strona, druga w tym czasie grzeje. ASO umywa ręce. Pojawia się co jakiś czas komunikat o rozładowanym akumulatorze i komunikat znika, analogicznie auto przechodzi w tryb awaryjny silnika, potem wraca do normy. Przez 7 miesięcy był już 3 razy w serwisie. Nic nie naprawili.
2 komentarze
Szarpanie auta przy końcówce hamowania, piszczenie hamulcow
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 15
Nie 5
Szarpanie samomochodu przy hamowaniu z wlaczonym auto stop. Usterka zdarza się często w tym samochodzie. A autostop trzeba wyłączać kazdorazowo. Dosc irytujące. Druga usterka to piszczenie hamulcow podczas wolnej jazdy przy hamowaniu. Też zdarza się innym użytkownikom.
Nissan Qashqai III