Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.6 dCi 130KM 96kW 2017-2018

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja Nissana Qashqai pod względem stylistycznym nawiązuje do prototypu o nazwie Hi Cross Concept. Qashqai II jest pierwszym modelem japońskiego producenta, który powstał na nowej płycie podłogowej Nissan CMF, stworzonej w kooperacji Nissana i Renault. Druga generacja Qashqaia jest od poprzednika większa, ale także trochę niższa i lżejsza (ok. 40 kilogramów). Na rynku japońskim i australijskim Nissan Qashqai drugiej generacji funkcjonuje jako Nissan Dualis. Tak jak model pierwszej generacji, samochód jest niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie zamiast niego sprzedawany jest model Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 15,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 80 x 79,5 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Kamil
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.6 dCi 130KM 96kW
Bardzo wygodny samochód, co prawda jeżdżę sam ale wydaje mi się, że pasażerowie też by nie narzekali. Ponad 20 lat jeździłem na LPG, ale przyszedł moment na zakup kolejnego autka i niestety praktycznie nie sposób kupić kilkuletniego samochodu z silnikiem benzynowym nadajacym się do gazu. Skusiłem sie na QQ bo zachęcał mnie mechanik chwaląc 1,6 dCI. Chyba miał racje bo silnik spisuje sie świetnie. Wiadomo, że ze 30 koni wiecej by się przydało ale to 130 przy momencie 320 jest wystarczające żeby nie być zawalidrogą. Bardzo podoba mi się wnętrze samochodu, z zewnątrz również jest miło (zwłaszcza przód w polifcie). Wolałem kupić Xtraila ale niestety większosć z beznadziejną skrzynią CVT. Z minusów, które po kilku misiącach jazdy widzę to zbyt krótkie przełożenia skrzyni - sama praca skrzyni jest rewelacyjna, ale biegi mogły być dłuższe. Niestety jest dość głośno zwłaszcza powyżej 100km/h. Słychać też pracę zawieszenia na dziurach. Wiem, że wszystko jest sprawne, nigdzie nie ma luzów a i tak jest głosniej niż w moim 21 letnim fordzie :) Mimo nadmiernego hałasu z zawieszenia nie można narzekać na prowadzenie autka. W dość ciasnych zakrętach samochód praktycznie się nie przechyla. Jeśli chodzi o ekologię to faktycznie tak jak niektórzy piszą na forach DPF bezobsługowy, nawet nie wiem co ile i kiedy się wypala. Spalanie na rozsądnym poziomie zwłaszcza, że jeżdżę nim głównie w trasy. Na jazdę do pracy i po mieście mam benzyniaka z gazem.
4,9
~k6ainolop
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.6 dCi 130KM 96kW
Auto jak za tą cenę jest bardzo dobre. Jeździłem po wielu salonach i wsiadałem do wielu samochodów (Skoda Karoq, Skoda Superb, VW Passat, Toyota RAV4, Avensis i corolla) jednak Qashqai wypadał najlepiej w stosunku jakość do ceny. Za 108 tyś kupiłem auto w wersji Tekna z licznym wyposażeniem oraz z automatyczną skrzynią biegów tzw. xtronic w innych zwana CVT. Wersja wyposażeniowa Tekna+ jest bogatsza o tapicerkę w pełnej skórze oraz czarną podsufitkę co mi nie odpowiadało. Jakość wnętrza bardzo dobra. Przypomina mi trochę samochody Japońskie z początku XXI wieku gdzie wszystkie plastiki sprawiają wrażenie miękkich i dopasowanych do człowieka. Wnętrze nie jest nowoczesne od strony design natomiast jest bardzo praktyczne.
4,0
~kaszonko
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.6 dCi 130KM 96kW
Bardzo fajne autko. Mega dynamiczny silnik i przy ruszaniu często zrywa przyczepność. Miejski dzikus - świetnie sprawdza sie w mieście ale na trasę zbyt głośny , juz przy 140km/h nie jest komfortowo. I jak to w malych suwach telepie i rzuca go na wszystkie strony, bo jest krotki i dość twardy. Ogólnie fajny. Wezcie koniecznei z napedem na 4 kola. Niestety ja ma bez 4x4 i zaluje bo jednak przydaje sie i z napedem na obie osie jest lepsza trakcja. Poprzedni model z 2011r mialem z 4x4 i naprawde byla roznica.

Usterki Nissan Qashqai II

Liczba wpisów: 22
Kilka usterek które dyskfalifikują tak cenioną markę Nissan
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • silnik
  • 67 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 9
1.Wymiana sprzęgła przy przebiegu ok. 50000 km 2.Szarpiący silnik podczas przyśpieszania 3.Obroty tak wolno schodzą że nie da sie tym szrotem jeździć 4.przydławianie silnika podczas jazdy w korku oraz nieoczekiwane wzrosty obrotów podczas wysprzęglenia 5.w zyciu nie jezdziłem gorszym szrotem a miałem wiele samochodów 6.straciłem zaufanie do marki Nissan ktora ceniłem do zakupu tego badziewia 7.to byl ostatni samochod tej marki jaki kupiłem 8.jak sie nie poprawią to niech pakują manatki i sie biorą z Europejskiego rynku
1 komentarz
Sprzęgło spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 33 tys. km
spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km 2016.05 samochód kupiony przez moją mamę nowy w salonie Mazur/Wałbrzych 2016.09 - 1500km - sprzęgło spalone pierwszy raz. Ślizga się, zużyte kompletnie. Powiedzieli "mama nie umie prawidłowo sprzęgła używać" (taa, po 40 latach jeżdżenia samochodami z ręczną skrzynią biegów). Ale "dla złagodzenia sytuacji" naprawili dzieląc koszty 50/50. 2017.05 - 5500km. Sprzęgło spalone drugi raz. Konieczna wymiana sprzęgła, wysprzęglik i koło masowe. Koszt 7500zł. Według Nissana samochód jest OK, sprzęgło to element eksploatacyjny, mama nie umie jeździć. 2018.10 - 21000km. Trzeci raz. Mama wymieniła sprzęgło. 2020.08 - 33000km. Czwarty raz spalone sprzęgło. Ja nawet nie wiem, co mama musiałaby robić, żeby tak palić sprzęgło co 10 tys. km Albo co jest z tym samochodem nie tak, że sprzęgło pada tak często. Czy możliwe jest, żeby tam oś wału korbowego nie pokrywała się z osią przekładni?? Już sam nie wiem jak w ogóle można tak palić sprzęgło przy normalnej jeździe. Czy ma ktoś pomysł? Będę wdzięczny za sugestie.
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
stukajÄ…ce fotele i nie tylko
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
  • wnÄ™trze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 4
Po około 6 miesiącach od dokonania zakupu samochodu w salonie zaczęły stukać najpierw fotel kierowcy, a następnie fotel pasażera. Stukanie to nasilało się po ostrych zakrętach oraz po wjechaniu na próg zwalniający lub w dołki w jezdni. Problem ten zgłaszałem aż 6 razy w serwisie. Podobno wymieniono stelaż w fotelu kierowcy, natomiast fotel pasażera nie ruszono. Stukanie w dalszym ciągu trwa! Samochód jest na gwarancji. Do chwili obecnej nie mogę wyegzekwować naprawienia stukających metalicznie foteli.
5 komentarzy
Nissan Qashqai II Crossover Facelifting