Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW 2017-2018

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja Nissana Qashqai pod względem stylistycznym nawiązuje do prototypu o nazwie Hi Cross Concept. Qashqai II jest pierwszym modelem japońskiego producenta, który powstał na nowej płycie podłogowej Nissan CMF, stworzonej w kooperacji Nissana i Renault. Druga generacja Qashqaia jest od poprzednika większa, ale także trochę niższa i lżejsza (ok. 40 kilogramów). Na rynku japońskim i australijskim Nissan Qashqai drugiej generacji funkcjonuje jako Nissan Dualis. Tak jak model pierwszej generacji, samochód jest niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie zamiast niego sprzedawany jest model Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1618 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 2000-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,7 x 81,1 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(62%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Całokształt

Wybrane oceny

3,6
~Kamil
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW
auto z potencjałem, ale...zmarnowanym, masówka, że hej... Kupuj jeśli nie przeszkadza ci: - skrzypienia tapicerki/deski po jakimś czasie\ - świerszcze w podsufitce - zardzewiałe tylne tarcze już po wyjeździe z salonu! - wymiana akku co 2-3 lata (przez durny system ładowania) - kiepskie multimedia (dopiero od 2018 android auto) - kiepska jakość plastików - na desce górny plastik ugina się pod naciskiem! - mała możliwość konfiguracji - kiepski lakier (auto malowanie jest ręcznie, nie przez roboty! więc są różnice w powłoce) - i wiele innych drobnostek
3,4
~KrzysztofGol
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Środa 19.06.2019 godz.15.15 – qashgai DIG-T 1,6 bezyna 163KM (kupiony tydzień wcześniej od dealera w Częstochowie, 2018r, 35 tys. gwarancja 5 lat, licznik paliwa do tankowania wskazuje 92 km) gaśnie na środku asfaltowej drogi na peryferiach miasta. Brak możliwości uruchomienia samochodu jak i jego zamknięcia. Przez godzinę brak możliwości dodzwonienia się do Nissan Asistance (pomoc drogowa) – połączenia są przerywane przez teleodbiorcę. Przy pomocy serwisu Nissan w Częstochowie wreszcie udaje się dodzwonić. Pani skrupulatnie (długo, chyba wysyłając zapytanie pocztą do CEPiK-u) sprawdza w bazie danych nr VIN. Wreszcie po 1,5 godziny wyraża zgodę na kurs lawetą do Nissan Częstochowa i udostępnienie samochodu zastępczego. Tylko cóż z tego skoro Pani (b.uprzejma) z serwisu w Częstochowie twierdzi, że po godz.16-tej w serwisie brak elektryka (!!!) a awaria dotyczy zapewne elektroniki (sygnalizacja kontrolki o zderzeniu). Po przyjeżdzie lawetą do serwisu Nissana ok. godz.18.00 inna Pani potwierdza te informacje i dodaje, że po Bożym Ciele (czyli w dzień roboczy - piątek 21.06.2019 serwis czynny jest tylko do godz.15.00 (!!!) więc szanse na naprawę są niewielkie tym bardziej, że w kolejce oczekuje ok.15 innych nissanów (qashgai ?). Już targikomicznym uśmiechem skwitowałem pytanie – czy posiadam ze sobą „podstawowy dokument do jazdy Nissanem Qashqai”, czyli książkę serwisową – gdyż bez niej nikt w serwisie palcem nie ruszy (!!!). Poza tym w serwisie głucha cisza (powtarzam – dzień roboczy, godz.18.00). Fatalizm Nissana dopełnia fakt, że dostawca tzw. auta zastępczego żąda by po maks. 4 dniach (a termin wypada w niedzielę) oddać samochód zatankowany (co zrozumiale) ale i umyte !!!!!! Ostanie 16 lat spędziłem w INNEJ MARCE i to co powyżej nigdy nie miało miejsca (asistance całodobowo bez problemu, seriws w każdy dzień roboczy czynny do g.20.00 wlącznie z elektrykiem, samochód zastępczy bez warunku umycia, itd...). Nie wiem co mnie podkusiło by zmienić markę, choć w tej samej cenie moglem mieć np. Kugę o podobnych parametrach. Co będzie dalej, nie wiem. Jak długo będę musiał czekać na naprawę – strach pomyśleć z racji godzin pracy elektryków w Nissanie. Zastanówcie się 1000 razy zanim wybierzecie Nissana (albo podobnych, z serwisami bez elektryków po godz.16.00). C.d.n.
4,6
~Przemek
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Autko godne polecenia, wersji tekna plus niczego nie brakuje. Nie potwierdzam skrzypienia w środku czy złego złożenie- może to kwestia wersji w mojej wszystko starannie złożone. Kamera 360 st bardzo przydatna podczas parkowania, szklany dach raczej bajer i przyjemność dla podróżujących z tyłu (mnie osobiście jako kierowce rozprasza więc nie używam). Systemów parkowania na autopilotach nie używam, nieprzydatne w sumie przy kamerze 360 st. Co do wrażeń z jazdy - pozytywne. Jeżdżę około 5 tyś miesięcznie w trasach i zero bólu pleców czy nadmiernego zmęczenia (chociaż za kółkiem czasem 8-10 godzin). Na autostradach ładnie śmiga, raczej trzymam się lewego pasa :) i nie ma z tym problemu. Co do przestrzeni w środku - jeżdżę sam lub z pasażerem na przednim siedzeniu, jest ok, dla 5 osobowej rodziny pewnie będzie ciasno. Spalanie - średnie 8,5 l/100 km - ale prędkości raczej sporo powyżej przeciętnej. Przy przepisowej jeździe 90 km/h.... udało mi się zejść do poziomu 5-6 litrów na 100... ale tylko z ciekawości, niestety nie mam czasu na taką jazdę. Generalnie autko polecam, nie jest to klasa premium, ale za tą cenę warto.

Usterki Nissan Qashqai II

Liczba wpisów: 22
Kilka usterek które dyskfalifikują tak cenioną markę Nissan
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • silnik
  • 67 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 9
1.Wymiana sprzęgła przy przebiegu ok. 50000 km 2.Szarpiący silnik podczas przyśpieszania 3.Obroty tak wolno schodzą że nie da sie tym szrotem jeździć 4.przydławianie silnika podczas jazdy w korku oraz nieoczekiwane wzrosty obrotów podczas wysprzęglenia 5.w zyciu nie jezdziłem gorszym szrotem a miałem wiele samochodów 6.straciłem zaufanie do marki Nissan ktora ceniłem do zakupu tego badziewia 7.to byl ostatni samochod tej marki jaki kupiłem 8.jak sie nie poprawią to niech pakują manatki i sie biorą z Europejskiego rynku
1 komentarz
Sprzęgło spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • układ napędowy
  • 33 tys. km
spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km 2016.05 samochód kupiony przez moją mamę nowy w salonie Mazur/Wałbrzych 2016.09 - 1500km - sprzęgło spalone pierwszy raz. Ślizga się, zużyte kompletnie. Powiedzieli "mama nie umie prawidłowo sprzęgła używać" (taa, po 40 latach jeżdżenia samochodami z ręczną skrzynią biegów). Ale "dla złagodzenia sytuacji" naprawili dzieląc koszty 50/50. 2017.05 - 5500km. Sprzęgło spalone drugi raz. Konieczna wymiana sprzęgła, wysprzęglik i koło masowe. Koszt 7500zł. Według Nissana samochód jest OK, sprzęgło to element eksploatacyjny, mama nie umie jeździć. 2018.10 - 21000km. Trzeci raz. Mama wymieniła sprzęgło. 2020.08 - 33000km. Czwarty raz spalone sprzęgło. Ja nawet nie wiem, co mama musiałaby robić, żeby tak palić sprzęgło co 10 tys. km Albo co jest z tym samochodem nie tak, że sprzęgło pada tak często. Czy możliwe jest, żeby tam oś wału korbowego nie pokrywała się z osią przekładni?? Już sam nie wiem jak w ogóle można tak palić sprzęgło przy normalnej jeździe. Czy ma ktoś pomysł? Będę wdzięczny za sugestie.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
stukające fotele i nie tylko
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 4
Po około 6 miesiącach od dokonania zakupu samochodu w salonie zaczęły stukać najpierw fotel kierowcy, a następnie fotel pasażera. Stukanie to nasilało się po ostrych zakrętach oraz po wjechaniu na próg zwalniający lub w dołki w jezdni. Problem ten zgłaszałem aż 6 razy w serwisie. Podobno wymieniono stelaż w fotelu kierowcy, natomiast fotel pasażera nie ruszono. Stukanie w dalszym ciągu trwa! Samochód jest na gwarancji. Do chwili obecnej nie mogę wyegzekwować naprawienia stukających metalicznie foteli.
5 komentarzy
Nissan Qashqai II Crossover Facelifting