Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW 2017-2018

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja Nissana Qashqai pod względem stylistycznym nawiązuje do prototypu o nazwie Hi Cross Concept. Qashqai II jest pierwszym modelem japońskiego producenta, który powstał na nowej płycie podłogowej Nissan CMF, stworzonej w kooperacji Nissana i Renault. Druga generacja Qashqaia jest od poprzednika większa, ale także trochę niższa i lżejsza (ok. 40 kilogramów). Na rynku japońskim i australijskim Nissan Qashqai drugiej generacji funkcjonuje jako Nissan Dualis. Tak jak model pierwszej generacji, samochód jest niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie zamiast niego sprzedawany jest model Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 72,2 x 73,1 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Wyciszenie + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Całokształt - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Silnik

Wybrane oceny

3,5
~Filip
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Przesiadłem się z QQ pierwszej generacji przed liftingiem. Budżet pozwalał mi na zakup, albo używki na wypasie sprzed liftingu, albo skromniej po liftingu. Zrażony niską jakością zawieszenia modelu przed liftingiem wybrałem QQ II generacji po liftingu mając przekonanie, że wszystkie niedoróbki zostaną naprawione. Niestety tutaj się zawiodłem, wymieniając w półrocznym samochodzie na gwarancji akumulator (marka to lider w dziedzinie elektryfikacji). W każdym razie wydaje mi się, że między QQ I a II jest taka różnica jak między kolejnymi generacjami RAV4. Każda jest bardziej miejska, elegancka i z większym znakiem zapytania - po co to właściwie jest?
3,2
~elwit
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Generalnie przyjemny samochód. Indywidualnie wyposażana służbówka z floty. Masa ciekawych systemów, front assist, rozpoznawanie znaków, lane assist itp. Wygląda ładnie ale z tyłu jest ciasno, ma bardzo mały bagażnik, oraz przestarzały system nawigacji. Czy dałbym za niego 100 tysięcy? Nigdy.
4,9
~Krzysiek
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Bardzo dobry samochód wygodny troszke mało przestrzeni dobrze wykończony lepiej niż rav4 czy vw moim i nietylko zdaniem najładniejszy w swojej klasie i te światła po lifcie bumerangi są obłędne i rewelacyjnie oświetlają drogę. Ogulnie samochód super.
Åšrednie spalanie dla Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW 2017-2018
7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Po 2 miesiacach użytkowania stwierdzam, że sinik 1.2 nie należy do żwawych, do miasta w sam raz, na trasy za słaby. Rano jadac do pracy, do centrum Gdyni z ościennej wioski bez korków, razem około 25km średnie spalanie wynosi ok 6,5 l/100km. W drodze powrotnej po południu w niesamowitych korkach, średia wynosi 9,6 litra. Najniższe spalanie tą trasą w niedzielę (pusta droga) prędkość do 90 km/h, jadąc sposobem na tzw. emeryta spalanie wyniosło 5,7 litra. Średnia z koputera za 3000 km 7,7 l/100km. Auto niesamowicie wygodne, jednak z tym silnikiem zdecydowanie dla osób ceniących spokona jazde.
7,1
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Spalanie z komputera różni się od faktycznego o ok 05 ,l /100 km . Depniesz pali , oszczędnie też można jechać tylko to mordęga ..... Na zakupy czy do szkoły spali i 12 l/100 km . Wkurzają mnie detale tego auta . Trzaskające fotele , zegerów szmatką nie dotykaj . Rysują się od samego patrzenia w nie .
8,5
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Auto na krótkich trasach wręcz pożera paliwo . W trasie jest lepiej . Deklaracja spalania podana przez producenta to fikcja . Mogli by jeszcze komputer pokładowy spolszczyć i byłoby super . Ogólnie bardzo wygodne i fajne auto .

Usterki Nissan Qashqai II

Liczba wpisów: 22
Kilka usterek które dyskfalifikują tak cenioną markę Nissan
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • silnik
  • 67 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 10
1.Wymiana sprzęgła przy przebiegu ok. 50000 km 2.Szarpiący silnik podczas przyśpieszania 3.Obroty tak wolno schodzą że nie da sie tym szrotem jeździć 4.przydławianie silnika podczas jazdy w korku oraz nieoczekiwane wzrosty obrotów podczas wysprzęglenia 5.w zyciu nie jezdziłem gorszym szrotem a miałem wiele samochodów 6.straciłem zaufanie do marki Nissan ktora ceniłem do zakupu tego badziewia 7.to byl ostatni samochod tej marki jaki kupiłem 8.jak sie nie poprawią to niech pakują manatki i sie biorą z Europejskiego rynku
1 komentarz
Sprzęgło spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 33 tys. km
spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km 2016.05 samochód kupiony przez moją mamę nowy w salonie Mazur/Wałbrzych 2016.09 - 1500km - sprzęgło spalone pierwszy raz. Ślizga się, zużyte kompletnie. Powiedzieli "mama nie umie prawidłowo sprzęgła używać" (taa, po 40 latach jeżdżenia samochodami z ręczną skrzynią biegów). Ale "dla złagodzenia sytuacji" naprawili dzieląc koszty 50/50. 2017.05 - 5500km. Sprzęgło spalone drugi raz. Konieczna wymiana sprzęgła, wysprzęglik i koło masowe. Koszt 7500zł. Według Nissana samochód jest OK, sprzęgło to element eksploatacyjny, mama nie umie jeździć. 2018.10 - 21000km. Trzeci raz. Mama wymieniła sprzęgło. 2020.08 - 33000km. Czwarty raz spalone sprzęgło. Ja nawet nie wiem, co mama musiałaby robić, żeby tak palić sprzęgło co 10 tys. km Albo co jest z tym samochodem nie tak, że sprzęgło pada tak często. Czy możliwe jest, żeby tam oś wału korbowego nie pokrywała się z osią przekładni?? Już sam nie wiem jak w ogóle można tak palić sprzęgło przy normalnej jeździe. Czy ma ktoś pomysł? Będę wdzięczny za sugestie.
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
stukajÄ…ce fotele i nie tylko
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
  • wnÄ™trze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 4
Po około 6 miesiącach od dokonania zakupu samochodu w salonie zaczęły stukać najpierw fotel kierowcy, a następnie fotel pasażera. Stukanie to nasilało się po ostrych zakrętach oraz po wjechaniu na próg zwalniający lub w dołki w jezdni. Problem ten zgłaszałem aż 6 razy w serwisie. Podobno wymieniono stelaż w fotelu kierowcy, natomiast fotel pasażera nie ruszono. Stukanie w dalszym ciągu trwa! Samochód jest na gwarancji. Do chwili obecnej nie mogę wyegzekwować naprawienia stukających metalicznie foteli.
5 komentarzy
Nissan Qashqai II Crossover Facelifting