Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai II Crossover

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja Nissana Qashqai pod względem stylistycznym nawiązuje do prototypu o nazwie Hi Cross Concept. Qashqai II jest pierwszym modelem japońskiego producenta, który powstał na nowej płycie podłogowej Nissan CMF, stworzonej w kooperacji Nissana i Renault. Druga generacja Qashqaia jest od poprzednika większa, ale także trochę niższa i lżejsza (ok. 40 kilogramów). Na rynku japońskim i australijskim Nissan Qashqai drugiej generacji funkcjonuje jako Nissan Dualis. Tak jak model pierwszej generacji, samochód jest niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie zamiast niego sprzedawany jest model Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nissan Qashqai II Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4380 mm
Szerokość 1800 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2073 mm
Wysokość 1590 mm
Rozstaw osi 2646 mm
Rozstaw kół - przód 1565 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Prześwit 180 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 401 l
Maksymalna ładowność 545 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik

Wybrane oceny

4,6
~Jędrek
Nissan Qashqai II
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Oceniam samochod po 9 latach eksploatacji. Bardzo uniwersalny, i do miasta i na trase Cichy i ekonomiczny. Srednie spalanie 6,8 , 70 % miasto. Jedyna usterka to dziura w chlodnicy klimatyzacji. Poza tym tarcze, klocki, olej, filtry. Czyli normalne sprawy eksploatacyjne. Zuzycie oleju ok 1 litr na 10 tys. km. Auto jest eksploatowane codziennie i do wszystkiego, taki rodzinny wół roboczy. Silnik mimo małej pojemności calkiem dynamiczny i przyjemny w trasie. Zaliczyl dlugie wyjazdy po Europie., nie raz. Dla normalnego użytkownika bez sportowych aspiracj polecam ten model .
2,8
~Kristov
Nissan Qashqai II
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
To nie jest samochód, to jest zabawka. Jest tandetny, plastikowy i non stop się coś psuje. Choć same pierdoly, to jednak. Jeśli ktoś jest przyzwyczajony do niemieckiej jakości to będzie bardzo rozczarowany. Po 1,5 roku wymieniony na gwarancji akumulator, bo auto nie odpaliło pod sklepem po zakupach. Start/stop oczywiście normalnie działa chociaż system powinien wykryć spadek napięcia. Wymienione coś co się zwie przelotka kierownicy - chociaż dziwny świst podczas kręcenia kierownicą pozostał. Wymieniony moduł elektronicznego hamulca postojowego. Chociaż nadal nierówno trzyma - teraz wyszło na stacji kontroli. Wymieniony stelaż fotela kierowcy bo stukał niemiłosiernie. Wymienione gąbki fotela kierowcy bo się zgniotły po 30kkm. Naprawiana dwa razy uszczelka pokrywy rozrządu. Wymieniona klamka bo nie działa bezkluczykowe otwieranie i uruchamianie. Problem nierozwiązany, wymieniam baterie jak szalony, ale bez skutku. System obsługi jest nieintuicyjny i niefunkcjonalny. Tempomat trzeba włączać po każdym uruchomieniu. Pomijam absurd, że jest po prawej stronie kierownicy, pewnie nie chciało się przekładać z wersji lewostronnej. Tak jak nie chciało się tłumaczyć komputera pokładowego na język polski. W XXI w. Sic! Nawigacja to jakiś żart, brakuje 20% ulic I numerów, a niektóre ulice są podwójnie. Jeśli źle wybierzesz zaczynasz wpisywać wszystko od nowa. Przycisk przod/tył na kierownicy zmienia częstotliwości stacji zamiast zmienić stacje z pamięci. Blokując przyciskiem otwieranie szyb z tyłu, kierowca też ich nie może otworzyć. Serio. O automatycznym otwieraniu tylko szyby kierowcy to wiadomo, tak samo brak podświetlenia tych przycisków. Podgrzewanie lusterek to żart - nie są w stanie usunąć wody podczas lekkiego deszczu, są letnie. Serwis nie widzi problemu, tak ma być. Wpinasz hak , czujniki cofania wariują. W skodzie system wie, że jest hak albo przyczepa. W dwuletnim wtedy aucie piasty kół są całe pordzewiałe, elementy tylnych hamulców również, rdza wychodzi też na drzwiach pod uszczelkami i w miejscu wkręcania haka do holowania. Skrzynia biegów haczy potwornie, droga drążka między przełożeniami bardzo długa, płynna zmiana odpada. Teraz zaczął ostro skrzypiec zawias drzwi. Od nowości skrzypi coś w okolicach rolety szklanego dachu. I milion innych dźwięków. Kompletny brak sztywności nadwozia - gdy jedno z kół stoi np. na wysokim krawężniku jest problem z zamknięciem klapy bagażnika. Jakość tworzyw wewnątrz to jakiś dramat - na kostce brukowej mam wrażenie, że wszystkie plastiki odpadną. Ważna uwaga: odkurzenie miękką szczotką licznika potrafi zostawić spore rysy. Chyba koszulki na dokumenty są solidniejsze. W mojej sluzbowej Octavii mi się to jeszcze nie udało a odkurzam byle czym. Podsumowując, taki gadżet, nie samochód.
4,7
~Jahu
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 dCi 130KM 96kW
Witam. Chciałbym podzielić się swoją opinią. Pomimo że to tylko nissan jak niektórzy twierdzą jest to bardzo fajne i wygodne auto. Jazda nim jest przyjemna i nie męczy. Dość szybkie i zwinne a przy tym ciche i ekonomiczne. Mały promień zawracania. Dobrze się prowadzi nawet przy 170km/h ale wtedy w środku jest dużo głośniej. Do 140km/h jest cicho. Posiadam wersję TEKNA z dość bogatym wyposażeniem, skórzana tapicerka, podgrzewane fotele, przednie szyby, klima dwustrefowa, pełna elektryka, tempomat, kamery 360, panoramiczny dach, alufelgi 19", przyciemniane szyby, dotykowy ekran i wiele innych rzeczy. W środku jest naprawdę przyjemny i ładny no może poza kierownicą (od 2018 kierownica jest ładniejsza). Nic nie trzeszczy i nie piszczy. Dość dobrze spasowany. Ergonomia jest ok, wszystko pod ręką i w zasięgu. Nagłośnienie dobre. Co do samego auta - Zakupiłem to auto w 2018 jako niecałe 3 letnie z przebiegiem ok. 69 tyś km. Od tamtej pory do dziś przejechałem ponad 40 tyś km. Przez ten czas auto nigdy mnie nie zawiodło i nie wymagało napraw. Wymiałem tylko klocki, tarcze hamulcowe, opony i świece. Olej i filtry wymieniam co 12 tyś km. mimo że producent podaje co 30 tyś km. No i myślę że ważna rzecz to paliwo które ma jednak wpływ na pracę silnika i spalanie bo mieszkam i pracuję w Irlandii. Dodatkowo nie używam systemu start/stop, i nie jeżdżę na krótkich odcinkach (na krótkie odcinki używam auta żony w benzynie). Robię głównie autostrady 85-90% (dojazd do pracy) więc zawieszenie nie jest wytłuczone co może przekłada się na przyjemność z jazdy. Do wad zaliczyłbym tę kierownicę, trochę mały bagażnik no i wejście USB w schowku w podłokietniku. Czasami niepotrzebnie zaświeci się światełko od wykrywania pola martwego. Auto dla pary bez dzieci lub rodziny 2+1. Ogólnie polecam bo to naprawdę fajne auto i dobry stosunek ceny do jakości.
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai II Crossover
7,2 – 8,1
l/100 km
4,9 – 6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Nissan Qashqai II
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Silnik troche bez sensu bo pojemność i moc sugeruje że bedzie oszczędny w mieście ale 7 litrów to najmniej ile mi się udało osiagnać jadąc bez korków. Realne spalanie w okolicach 10 i mamy za to silnik który nie ma mocy żeby napedzać te auto. Poniżej 2500obr/min jest taka turbo dziura że to auto nie przyspiesza nawet na 2 biegu (jeżdżąc po osiedlu na pustych skrzyżowaniach trzeba redukować do 1 biegu. Co ciekawe trzymając gaz do dechy na 2 biegu (zeby auto jakkolwiek przyśpieszało) w momencie załączenia turbo auto samo z siebie pali gume, przez co zaraz sie włącza kontrola trakcji i odcina moc, a opony są świeże o szerokości 225. Spalanie na poziomie 4,5 litra mozliwe tylko jadac 90km/h muskając gaz. W trasie w predkosciach około 120-140km/h to 7-8 litrów
4,8
Nissan Qashqai II
Crossover 1.5 dCi 110KM 81kW
Jeżdżę Qashqai-em od 8-9 miesięcy; latem i zimą. Średnie spalanie wg kompa wynosi 5,2 l, natomiast rzeczywiste wynosi 5,82 l. Codziennie trasa do pracy 15 km i powrót 15 km (średnia prędkość to 20 i 15 km/h). Latem po przyjeździe do pracy komp pokazuje 4,9-5,0 l, zimą do -3*C około 1 litra więcej czyli ok. 6 l. Jak zimniej to ok. 6,5 l. Auto jest bardzo czułe na pedał gazu, więc te zużycia są przy muskaniu pedału. Przy dynamicznej jeździe od razu jest z 1,5 litra więcej. Autostradą na tempomacie 140 km/h ok. 6,7 l, przy 120 - 5,5 l. Na drodze krajowej przy umiarkowanym ruchu 90-100 km/h to 4,5-5,0 l; gdy samochód jest rozgrzany i ruszamy wtedy w drogę to spalanie poniżej 4 l jak najbardziej jest możliwe. Mój najlepszy wynik: trasa ok. 60 km, ok. 7:00, prędkość ok. 80 km/h - 3,3 l !!! Jest zapisane w historii kompa! Na co dzień auto jest bardzo fajne w użytkowaniu, kamerki pomagają. Czasami zdarza się centrum medialne odmawia posłuszeństwa (włącza się po minucie lub kilku minutach). Bagażnik ma możliwość podziału na dwie przestrzenie, które możemy oddzielać od siebie pionową ścianką (pokrywa podłogi). Nagrzewanie środka trwa trochę długo - ok. pół godziny przy jeździe przez miasto. Ogrzewanie przedniej szyby jest genialne - włączam i po minucie wycieraczką machnę i szyba krystalicznie czysta. Kupując wydawało mi się, że powinien palić średnio ok. 1 litra mniej, jednakże akceptuję jak jest. Na razie nic mi się nie przytrafiło abym musiał korzystać z warsztatów samochodowych, więc śmiało polecam ten samochód.
6,9
Nissan Qashqai II
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Rocznik 2015, od 1,5 testowany, kupiony w Niemczech z przebiegiem 90 tyś. Generalnie pomiędzy 80-95 km pali 5 litów. Można zejść poniżej 5, przy prędkości 80-90km/h z wykorzystaniem wzniesień. Prędkość 100-110 = 5.5 l. Pomiędzy 110-120 = 6,5 za każdym razem wykorzystując topografie terenu. Wyżej, do każdego +10KM/h dodajemy 1 L benzyny. Wszystkie wskazania testowane bez auto-pilota (z nim wyżej o około 0,3-0,5) Spalanie oleju 1 litr (5w/40) na 6000 km- wydaje mi się dużo. Spalanie w Szczecinie - jeżdżąc "kanałami" tzn. omijając światła około 7,7 l, we Wrocławiu, gdzie non stop są światła spalanie powyżej 11 L ! I teraz niemiłe zaskoczenie do każdego z tych wyliczeń dodajemy 0,4 l, bo komputer tego Nissana zaniża ! Auto bezawaryjne. Świetnie sie prezentuje. Ciche. Duże. Ogólnie bardzo polecam. Ale poziomu oleju pilnuje jak oka w głowie.

Usterki Nissan Qashqai II

Liczba wpisów: 22
Kilka usterek które dyskfalifikują tak cenioną markę Nissan
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • silnik
  • 67 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 9
1.Wymiana sprzęgła przy przebiegu ok. 50000 km 2.Szarpiący silnik podczas przyśpieszania 3.Obroty tak wolno schodzą że nie da sie tym szrotem jeździć 4.przydławianie silnika podczas jazdy w korku oraz nieoczekiwane wzrosty obrotów podczas wysprzęglenia 5.w zyciu nie jezdziłem gorszym szrotem a miałem wiele samochodów 6.straciłem zaufanie do marki Nissan ktora ceniłem do zakupu tego badziewia 7.to byl ostatni samochod tej marki jaki kupiłem 8.jak sie nie poprawią to niech pakują manatki i sie biorą z Europejskiego rynku
1 komentarz
Sprzęgło spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • układ napędowy
  • 33 tys. km
spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km 2016.05 samochód kupiony przez moją mamę nowy w salonie Mazur/Wałbrzych 2016.09 - 1500km - sprzęgło spalone pierwszy raz. Ślizga się, zużyte kompletnie. Powiedzieli "mama nie umie prawidłowo sprzęgła używać" (taa, po 40 latach jeżdżenia samochodami z ręczną skrzynią biegów). Ale "dla złagodzenia sytuacji" naprawili dzieląc koszty 50/50. 2017.05 - 5500km. Sprzęgło spalone drugi raz. Konieczna wymiana sprzęgła, wysprzęglik i koło masowe. Koszt 7500zł. Według Nissana samochód jest OK, sprzęgło to element eksploatacyjny, mama nie umie jeździć. 2018.10 - 21000km. Trzeci raz. Mama wymieniła sprzęgło. 2020.08 - 33000km. Czwarty raz spalone sprzęgło. Ja nawet nie wiem, co mama musiałaby robić, żeby tak palić sprzęgło co 10 tys. km Albo co jest z tym samochodem nie tak, że sprzęgło pada tak często. Czy możliwe jest, żeby tam oś wału korbowego nie pokrywała się z osią przekładni?? Już sam nie wiem jak w ogóle można tak palić sprzęgło przy normalnej jeździe. Czy ma ktoś pomysł? Będę wdzięczny za sugestie.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
stukające fotele i nie tylko
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 4
Po około 6 miesiącach od dokonania zakupu samochodu w salonie zaczęły stukać najpierw fotel kierowcy, a następnie fotel pasażera. Stukanie to nasilało się po ostrych zakrętach oraz po wjechaniu na próg zwalniający lub w dołki w jezdni. Problem ten zgłaszałem aż 6 razy w serwisie. Podobno wymieniono stelaż w fotelu kierowcy, natomiast fotel pasażera nie ruszono. Stukanie w dalszym ciągu trwa! Samochód jest na gwarancji. Do chwili obecnej nie mogę wyegzekwować naprawienia stukających metalicznie foteli.
5 komentarzy
Nissan Qashqai II Crossover