Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai I Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2011

Lata produkcji: 2007 – 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany w latach 2007-2013 Nissan Qashqai pierwszej generacji był jednym z prekursorów dzisiejszego segmentu crossoverów. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp noszący nazwę Qashqai Concept Car. W gamie aut japońskiego producenta Nissan Qashqai znalazł się poniżej trochę większego SUV-a, Nissana X-Trail. Samochód powstał na platformie podłogowej Nissan C, będącej wynikiem współpracy z Renault. W roku 2008 wprowadzono na rynek Nissana Qashqai+2, który miał dodatkowy rząd siedzeń. Auto przeszło facelifting w roku 2010. Qashqai sprzedawany był na rynkach japońskim i australijskim pod nazwą Nissan Dualis. W USA model był niedostępny – zamiast niego Nissan oferuje tam model Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,2
~ogi
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW
Autem jeżdzę od 4 miesięcy, mam wersje TEKNA 2.0 diesel 4x4, zrobiłem do tej pory ok 5 tyś km. Auto kupiłem od pierwszego właściciela ktory kupił auto w salonie PL. Przed tym autem jeździłęm na przemian sorento 2,5crdi i Alhambrą 4x4 1,9tdi. - te auta tez polecam, zależy kto co potrzebuje, jednak ja chciałem teraz dynamiczniejsze wiec QQ jest o niebo lepszy, Przyjemność z jazy SUPER, ta dynamika, niskie spalanie i wypady z rodziną 4os extra. Nie dałem najwyzej bo nie chce zapeszać, a wierze ze moze byc jeszcze lepiej :)
4,5
~Jan Kowalski
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW
Doskonałe (ale kiepsko wykonane) auto na polskie drogi. Bardzo wszechstronne, miasto, lekki teren, dobra dynamika, ekonomiczne. Niestety po aliansie Nissana z Renault'em za dużo w nim że się tak wyrażę "legendarnej francuskiej jakości wykonania". Psuły mi się rzeczy jakie nie powinny. Bez notesu już ich nie wymienię dość powiedzieć że mam nowy silnik i skrzynię biegów (!) a pod tylną klapą mam już na spawach ogniska rdzy. Trochę to śmieszne w tej klasie samochodu. Ta ocena "dobrze" jest więc dodana z żalem że nie "doskonale", ale tak marnej jakości wykonania istotnych elementów nie sposób jednak pominąć.
4,3
~Paweł
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW
Mam auto w najbogaszej wersji (tekna,2.0 dci 4x4),Kilka drobnych uwag to cięzko działajacy pedał sprzęgła,brak samoćiemniającego się lusterka wewnętrznego,nienajleprza jakość skóry ,którą obrzyto kierownicę.za nisko umieszczony ekran radia/nawigacji i przełączniki klimatyzacji.Na pochwałę zasługuje natomiast zestrojenie zawieszenia,dobry motor,dobre hamulce(może poza faktem,że auto nurkuje przy mocniejszym hamowaniu)dobre materiały wykonczniowe we wnętrzu kabiny(poza skórą na nkierownicy),umiarkowane spalanie,możliwaść sterowania radiem,telefonem(sysytem głośnomówiący) i komputerem w kierownicy
Åšrednie spalanie dla Nissan Qashqai I Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2011
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW
Mój Qashqai ma obecnie przejechane 200kkm i uważam, że powinien być trochę bardziej ekonomiczny. Jazda w mieście z korkami i na krótkich dystansach to spalanie około 9,1-9,4 l/100km, na trasie przy max 120km/h da się zejść poniżej 7 l/100km (ale reguła to raczej 7,2), na autostradzie przy tempomacie ustawionym 140-15 km/h to spalanie wynosi około 8,2-8,5 l/100km.
7,1
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW
Do tej pory nic nie dołożyłem, nic sie nie popsuło, myśle ze jak sie dba o auto to nie bedzie żle, ja naprawde dbam o swoje auta, wymiana płynów częściej niż mówi ksiązka, wiem jak nalezy obchodzic sie z dieslem i turbiną. Jak sie wszystkiego przestrzega to bedzie dobrze
7,3
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW
Powyżej 120-130 spalanie gwałtownie wzrasta do 7-9 l/100km.Przy oszczędnej jeżdzie można w trasie zejść do 5,5 mimoże autojest na dotarciu.Przy tak mocnym motorze każde wciśnięcie gazu sprawia,ze auto wyrywa do przodu,a średnie spalanie na komputerze staje się wartoscią ponad 15l/100 km,czego komputer dalej już nie mierzy.Ekonomię poprawia 6 bieg,który można włączyć już przy 80 km/h

Usterki Nissan Qashqai I

Liczba wpisów: 31
Wysoki pobór oleju
  • Nissan Qashqai I Crossover Facelifting 2.0 140KM 103kW 2009-2013
  • silnik
  • 206 tys. km
Cześć, problem jest następujący - auto "bierze" olej. Samochód mam 2 miesiące i miałem jedną dłuższą trasę (ok. 900km), musiałem łącznie dolać aż 1,5l oleju 5W40 (ponieważ taki był wlewany wg ksiazki serwisowej). Co może być tego przyczyną? Dodam tylko, że silnik chodzi bardzo cicho i równiutko, czy to zimny czy rozgrzany. Czytałem na jakimś forum, że wlasciwy olej do tego silnika (2.0 benzynka) to 5W30 pełen syntetyk - doradził mi to także serwisant z serwisu Nissana. Powiedział także, że to może rozwiązać problem bo ze wzgledu na stosowanie bardziej lepkiego oleju mogły zapiec sie pierscienie. Jak miał ktos podobny problem to prosze o rady lub informacje, dzieki.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Czerwona kontrolka silnika
  • Nissan Qashqai I Crossover 1.5 dCi 106KM 78kW 2007-2011
  • silnik
  • 184 tys. km
Witam. W moim nissanie czasami zapala się czerwona kontrolka silnika. Czasami przy prędkości 100km/h się zapali i po 5 -10 sekundach gaśnie. Silnik w tym czasie nie traci mocy i pracuje normalnie. Byłem w serwisie Nissana w Poznaniu na diagnostyce i okazało się że winny jest czujnik temperatury spalin (pierwszy). Został wymieniony a problem pozostał. W drodze powrotnej zapalił się 5 razy potem przez tydzień wcale się nie zapalił. Najlepsze jest to że teraz w komputerze po zmianie czujnika nie ma błędu a zapala się czasami.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
Korek zbiornika płynu spryskiwacza
  • Nissan Qashqai I Crossover 1.6 115KM 85kW 2007-2011
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 11
Drobiazg, ale po 10 miesiącach mnie "dopało". Jestem mądrzejszy "po szkodzie". Wy możecie być "przed szkodą". Korek, jest zatrzaskowy. Chwila nieuwagi i wypadł mi z ręki, wpadł na półkę pod silnikiem i nie da się go wyciągnąć. To niby tylko kawałek plastiku, ale można go kupić tylko w serwisie i kosztuje 22pln. Może niewiele? Ale jak za taki drobiazg, to stanowczo zbyt wiele. Kupiłem. Przewierciłem małą dziurkę w wypustce na palec. Przeciągnąłem szpagat i zawiązałem. Drugi raz już nie ucieknie pod silnik.
7 komentarzy
Nissan Qashqai I Crossover