Szukaj

Informacje o Nissan Primera III Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW 2002-2007

Lata produkcji: 2002 – 2007
Segment: Klasa średnia
Trzecia, najnowsza generacja Primery (oznaczona symbolem P12) debiutowała w 2002 roku. Tym razem projektanci Nissana zafundowali modelowi stylistyczną rewolucję, kompletnie zmieniając jego charakter na znacznie bardziej agresywny. Primera III była pierwszą, którą chwalono za efektowny wygląd nadwozia. Auto wyjątkowo nie ma swojego luksusowego odpowiednika w Infiniti (model G35 zbudowany jest na bazie Nissana Skyline’a).
Powagosław
Oryginalna, niebanalna stylistyka to jeden z głównych atutów tego samochodu. Stylistycznie Primera to pierwsza liga w swojej klasie. Sylwetka tym większe robi wrażenie, jeśli przypomnimy sobie, że zaprojektowano ją ponad osiem lat temu. ~Powagosław
Luzacjusz
Primera jest równie ładna, co kapryśna. Ale japońska niezawodność nie znaczy niestety to samo, co francuska niezawodność. ~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2007 roku
Pojemność skokowa 1796 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 116 KM (85 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 163 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Bro
Nissan Primera III
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Świetne auto. Użytkowana u mnie przez ponad 9 lat i przeszło 260.000km. Żadnych poważnych awarii, wszędzie dowoziła, zawsze odpalała. Hak i niejednokrotnie ciągnęła za sobą wiele. Pod koniec służyła nawet jako wół roboczy to zadań specjalnych. Duży prześwit nie boi się zjazdu z asfaltu, wiele razy była dalej niż nowe SUVy. Brak ASR i ESP więc można było wiele się nauczyć, prosta do opanowania w poślizgu. No i była tymczasowym domem dla myszy. Nawet cały wydech do końca oryginalny był. Były topowy model Nissana. Wychodziły z aktywnym raderem, kamerami cofania, pełną elektryką, skórami, automatem. Będę bardzo dobrze wspominał. Finalnie poszła za 2250 ;)
4,1
~użytkownik.
Nissan Primera III
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
podstawowa sprawa o auto trzeba dbac jakiej marki by nie było bawią mnie oceny osób które kupują auto nie wiadomo skąd \"nie bite pewny przebieg pierwszy właściciel i to kobieta nie paląca i.t.d. większoś przebieg do około140-160 tys. km przebiegu po 6-7latach eksploatacji i nagle krytyka sypie się zawieszenie wyłażą ukryte rzeczy a winna marka bzdura mam kumpla w pracującego w komisie i żadne auto nie ma autentycznego przebiegu chyba że strzaskane kupują z przebiegami po 400 tys. bo inaczej nie zarobią na nas. moje autko nie jest mistrzowskie ale właściwie utrzymane posłuży długo.
2,8
~NORBERT
Nissan Primera III
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
To już druga primera, ta jest po prostu bardzo niestarannie wykonana , plastiki po 4 latach każdy w innym kolorze i zmieniły kształt, oparcia przednich siedzeń rozsypały się a w materiale wypadły dziury stelaż metalowy uszkodził gąbkę, uszczelki drzwi po dwóch latach rozpadły się, wklejki na drzwiach pofałdowane, zawieszenie rozpadło się po upływie trzyletniej gwarancji-taki jest serwis w Polsce,mechanizm elektrycznych szyb w drzwiach przednich rozleciał się , żeby naprawić należy kupić cały nowy element koszt około 1500zł,elektronika- ekran, klimatyzacja wielokrotnie naprawiane na gwarancji, alarm dwukrotnie unieruchomił samochód i wiele innych drobnych ale uciążliwych usterek. Silnik bez zarzutów. To NIE jest dobry samochód , nie polecam tego modelu.TO NIE JEST NIEZAWODNE JAPOńSKIE AUTONORBERT

Usterki Nissan Primera III

Liczba wpisów: 27
Nissan Primera III Sedan