Szukaj

Informacje o Nissan Primera III Kombi

Lata produkcji: 2002 – 2007
Segment: Klasa średnia
Trzecia, najnowsza generacja Primery (oznaczona symbolem P12) debiutowała w 2002 roku. Tym razem projektanci Nissana zafundowali modelowi stylistyczną rewolucję, kompletnie zmieniając jego charakter na znacznie bardziej agresywny. Primera III była pierwszą, którą chwalono za efektowny wygląd nadwozia. Auto wyjątkowo nie ma swojego luksusowego odpowiednika w Infiniti (model G35 zbudowany jest na bazie Nissana Skyline’a).
Powagosław
Oryginalna, niebanalna stylistyka to jeden z głównych atutów tego samochodu. Stylistycznie Primera to pierwsza liga w swojej klasie. Sylwetka tym większe robi wrażenie, jeśli przypomnimy sobie, że zaprojektowano ją ponad osiem lat temu. ~Powagosław
Luzacjusz
Primera jest równie ładna, co kapryśna. Ale japońska niezawodność nie znaczy niestety to samo, co francuska niezawodność. ~Luzacjusz

Nissan Primera III Kombi – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4675 mm
Długość z hakiem holowniczym 4775 mm
Szerokość 1760 mm
Wysokość 1482 mm
Rozstaw osi 2680 mm
Rozstaw kół - przód 1528 mm
Rozstaw kół - tył 1534 mm
Prześwit 150 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1670 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 465 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~MS
Nissan Primera III
Kombi 1.8 i 16V 116KM 85kW
Przez 7 lat zjeździłem tym autem kawał świata i nigdy mnie nie zawiodło. Przy przebiegu ok. 220 tys. km został "poprawiony" silnik, którego wadą konstrukcyjną był pobór oleju. Po wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworowych i łańcuszka rozrządu (INA), do dziś, to jest ok. 330 tys. km chodzi świetnie i między wymianami oleju co 15 tys. km nie trzeba robić żadnych dolewek. Jestem bardzo zadowolony z tego pojazdu. Jest to egzemplarz poliftowy, więc nie ma rdzy. Wygoda podróżowania i przestrzeń wewnątrz bez zastrzeżeń.
3,9
~Saleta
Nissan Primera III
Kombi 1.8 i 16V 116KM 85kW
Z auta jestem zadowolony na tyle, że nie zamierzam się go pozbywać i mam nadzieje kolejne 5 lat nim pojeździć. Zła opinia w prasie tylko zaniża wartość auta a uważam, że nie taki diabeł straszny. Nawet jak trafimy egzemplarz spalający olej to nie należy go omijać tylko zbić cenę o 2000, naprawić i jeździć. Jak na ówczesne mu pojazdy reprezentuje poziom powyżej średniej w klasie D. Jako, że miałem wcześniej Avensis 1.8 T25 z 2004 mogę powiedzieć, że różnica cenowa pomiędzy Nissanem a Toyotą jest zbyt duża (ceny Nissana są zaniżone co do jego wartości a vensisa zawyżone). Uważam, że Primera P12 jest dużo więcej warta niż piszą o niej w prasie.
4,3
~Henry
Nissan Primera III
Kombi 2.0 i 16V 140KM 103kW
Primerka to bardzo solidne auto, ma ladna stylistyke i do disiaj wyglada swieżo. Jest bezawaryjna i niedroga w obsłudze. Moj egzemplarz ma bardzo ladne wyposazenie - skora, ksenony, nawigacja itd co na pewno wplywa na dobre samopoczucie podczas podrózy. Generalnie polecam i radze unikac \"okazji\" ktorych nie brakuje. Dobrego auta tej klasy nikt za darmo nie oddaje. Silnik 2.0 wydaje sie optymalny - 1.6 i 1.8 musza byc za slabe. Ja osobiscie kupilbym nawet 2.5 V6 - tyle ze takiego nie bylo :)

Usterki Nissan Primera III

Liczba wpisów: 27
Nissan Primera III Kombi