Szukaj

Informacje o Nissan Patrol IV 2.8 Di 129KM 95kW 1997-2000

Lata produkcji: 1997 – 2000
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Samochód terenowy (segment I), flagowy model Nissana w tej klasie. Rodowód auta sięga 1951 roku, kiedy na zamówienie armii japońska marka stworzyła Datsuna 4W60. Nazwa Nissan Patrol pojawiła się dopiero 1984 roku. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja samochodu, która w 2004 roku została poddana gruntownej modernizacji. W Australii zmodyfikowana wersja Patrola sprzedawana jest jako Ford Maverick. Natomiast w Europie auto przez krótki czas funkcjonowało jako Ebro Patrol.
Powagosław
Rasowa terenówka, która nią jest, a nie tylko na nią wygląda. Patrol jest niezastąpiony na bezdrożach, a na utwardzonych drogach oferuje zaskakująco duży komfort. Wygląd budzi respekt, choć już chyba czas na kurację odmładzającą. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrol jest trochę jak nieokrzesany, nieogolony facet w skórze i ćwiekach, od którego zionie gorzałą. Może i wygląda jak skrzyżowanie traktora z przystankiem autobusowym. Ale wolę jego, niż autka, które przypominają dziewczyny upiększane na zdjęciach w photoshopie. ~Luzacjusz
Produkowany od 1997 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2826 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 129 KM (95 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 252 Nm przy 2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Przemek
Nissan Patrol IV
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Jeśli Nissan Patrol To tylko z silnikiem 2,8 i elektoniczna pompa paliwa . Auto ładnie się zbiera już od 1600 obrotów ,Spalanie na oponach 33 cale w trasie 10L przy 100 km\h, w mieście spala 13-14L .Przestrzegam przed silnikami 3.0 prod.Renault które zacierają sie na 4 panewce lub na czwartym cylindrze wypala się dziura w tłoku i żaden zakład mechaniczny nie chce naprawiać takiego cuda.Przestrzegam też przed wszystkimi możliwymi przekładkami innych silników takich jak np.sławetny 4,2 Nissana .Ponoć silnik jest ok pod warunkiem kupna auta w orginale ,o które niezwykle ciężko, większość z nich to auta militarne bez abs i srs .Często służyły w armi a jak wiadomo tam sie auta wykorzystuje i się ich nie oszczędza.Silnik Patrola 2,8 jest 6 cylindrowy z dużym zapasem ukrytej mocy.
3,1
~niebora
Nissan Patrol IV
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Kupa nerwów, stresu, jeżdżenia po warsztatach i astronomiczne ceny napraw. I to przy przebiegu 70 tys. którego jestem pewien bo kupiłem samochód bezpośrednio od Niemca, pierwszego właściciela, z książką serwisową oraz berichtami z technische i abgasuntersuchung.
4,8
~militaryshop@op.pl
Nissan Patrol IV
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Kupiłem z obawą czy cena jest warta tego gada ale po przejechaniu 15000km wiem że tak!Komfort jazdy,niezawodność! Przyznam że spala 11 litrów ale szczerze wlewałbym 2 razy tyle by móc nim jeżdzić.POLECAM !!!!!
Nissan Patrol IV