Szukaj

Informacje o Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW 2004-2010

Lata produkcji: 2004 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości SUV (segment I) produkowany od 1986 roku. Pathfinder jest następcą modelu Terrano. Pierwsza generacja modelu została zbudowana na bazie pickupa Navara, z którym do dziś samochód ten jest blisko spokrewniony. Na podstawie Pathfindera II, oferowanego w latach 1995-2004, powstał luksusowy SUV Infiniti QX4 (to marka należąca do Nissana). Od 2005 roku na rynku dostępna jest trzecia generacja modelu bazująca na prototypie o nazwie Dunehawk z 2003 roku. Nazwa Pathfinder pochodzi od jednej z amerykańskich sond kosmicznych. W 2010 roku model przeszedł facelifting.
czytaj więcej
Powagosław
Samochód dla kogoÅ›, dla kogo model Patrol jest zbyt surowy, a Murano – zbyt elegancki i zbyt miejski, jak na auto 4x4. Ta wszechstronność to niewÄ…tpliwy atut Pathfindera. Ale oceniajÄ…c caÅ‚oksztaÅ‚t, można dojść do wniosku, że to Nissan dla mniej wymagajÄ…cych. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
WidzieliÅ›cie film „Pathfinder”? Główny bohater wyglÄ…da jak zniewieÅ›ciaÅ‚y model Burberry, a w rzeczywistoÅ›ci jest wojownikiem, który w pojedynkÄ™ zmiata z powierzchni ziemi armiÄ™ wikingów. Z Nissanem Pathfinderem jest dokÅ‚adnie odwrotnie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2488 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 174 KM (128 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 403 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4WD
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4WD
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,7
~Bartec
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Samochód sprawuje się nadspodziewanie dobrze. Bardzo dobre właściwości terenowe z liftem 2" i oponami AT Ogromna przestrzeń w środku pozwala podróżować i spać wewnątrz w konfiguracji 2+1 bez dodatkowych przeróbek. Spalanie mieszane ok 10l ale na trasie, jadąc max 110km/h można spokojnie zejść do 8l Klimatyzacja trójstrefowa też robi robotę. Zarówno latem ale i zimą dodatkowe nawiewy z tyłu to bajka. Jedyne częste "awarie" lub jak kto woli, wymiany, to piasty kół. Nawet silnik 2,5D 174 PS nie sprawia kłopotów. Oczywiście zrobione wtryski, rozrząd, turbina i wymiana oleju co 10k km Minus to rama. Konieczna konserwacja i częsta inspekcja aby nie zgniła. Wszystkie części dostępne, zarówno nowe jak i używane.
4,4
~surf or die
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
dla mnie to doskonala opcja. przy moim trybie zycia, uprawianiu wielu pasji sportowych wodnych gdzie auto czasami sluzy za \"woz drzemaly\" bo po co wracac jak jutro tez wieje i mozna plywac:). wzoniczo pomimo ze przypomina lodowke to jednak jest komfortowe. do minusow zalicze zbyt cienko lakierowana blache, radio ktore jest gowniane a trzymam je bo ma podlaczenie pod kierownice, slabo spasowane plastiki w srodku sa sredniej jakosci jak na wozek za te cene. Moglby miec wiecej schowkow. Z pewnoscia jesli zmienie to na taki sam produkt tej marki.
4,4
~Artec
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Nie miałem pojęcia że przy przebiegu 300k km auto może sprawować się aż tak dobrze. Ale stare dobre hasło, jak inni dbali tak ty będziesz miał ;-) Auto z historią od początku, z PL salonu i pełna dokumentacją napraw.
Åšrednie spalanie dla Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW 2004-2010
9,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Jeżeli chodzi o średnie spalanie samochód bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Przy codziennych dojazdach do pracy ok. 12km (w tym 7km strefa podmiejska i 5km miasto) oraz zakupach w mieście co drugi dzień średnie spalanie obecnie wg. wskazań na wyświetlaczu 8,3 l/100km. Przy tankowaniu w zeszłym miesiącu przy wskazaniu 9,1 l/100km, po przeliczeniu rzeczywistego spalania wyszło 8,9 l/100km. W tracie normalnej jazdy po drodze krajowej z prędkością 90 - 110 km/h na odcinku 50 - 60km spalanie spadło do 6,7 l/100km (spalanie odcinkowe w trakcie jazdy po zresetowaniu komputera pokazało 6,1 l/100km).
8,1
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Jeżdżę Pathfinderem od ok. 2.000km (dwa miesiące). Średnie spalanie obecnie wg. wskazań na wyświetlaczu 8,3 - 8,5 l/100km (codziennie dojazd do pracy 12km, w tym 7km w strefie podmiejskiej i 5km w mieście, dodatkowo co drugi - trzeci dzień zakupy w mieście w godzinach popołudniowych). W zeszłym miesiącu przy wskazaniu średniego spalania na wyświetlaczu na poziomie 9,1 l/100km, przy tankowaniu i przeliczeniu rzeczywistego spalania wyszło 8,9 l/100km. Przejazd trasy (drogą krajową przy umiarkowanym ruchu) ok. 50km średnie spalanie wg. wskazań na wyświetlaczu 6,3 l/100km. Reasumując - przy jeździe z umiarkowaną prędkością i zgodnie z przepisami możliwe do osiągnięcia wyżej opisane spalanie. Polecam!
8,4
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Przejechalem nim 15.000 km . Obecny przebieg to 75.000. Demon prędkosci to to nie jest. Jego wrogiem jest duza prędkosc. Jezdze normalnie a nawet dynamicznie...ale staram sie nie przekraczac 120 km/h. Po skasowaniu komputera i przejechaniu 100 km z predkoscia 180-190 - pokazal ponad 16 l/100km. Jezdzilem wczesniej murano (od nowego), dodgem nitro...były o niebo wygodniejsze...ale pathfinder naprawde zaskoczyl mnie pozytywnie spalaniem. Ewentualna braki nadrabia ekonomicznym spalaniem. Polecam to auto, w miare wygodne, bezpieczne rodzinne auto
nagły spadek mocy , uruchamianie się systemu 4wd
  • Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5dCi 171KM 126kW od 2009
  • silnik
zimą samochód miał falujące obroty po wizycie u mechanika i płukaniu układu paliwowego wszystko wróciło do normy ,po przejechaniu kilku kilometrów uruchomila sie kontrolka 4WD silnik stracił moc .Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko jest ok ,po kilku minutach pracy silnika ponownie uruchamia się kontrolka 4WD i sytuacja się powtarza, samochód byl w ASO w celu diagnostyki komputerowej pojawia się błąd pompy paliwowej oczywiście w ASO stwierdzono krótko pompa do wymiany koszt 8 tys. może ktoś miał podobne zdarzenie i mógłby podpowiedzieć co może być przyczyną takiego zachowania auta ,nie bardzo ufam ASO PROSZĘ O POMOC !
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
spadek mocy
  • Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW 2004-2010
  • silnik
Po przejechaniu krótkiego odcinka silnik nagle traci moc obroty max.4000, po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy ale po krótkiej jezdzie znów traci moc. brak cisnienia w ukladzie zasilania
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
reduktor
  • Nissan Pathfinder III Terenowy 4.0 i V6 4WD 269KM 198kW od 2004
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
mam pytanie czy reduktor od wersji 2.5 diesel będzie pasował do wersji 4.0l w automacie 4 x4,i czy wiecie gdzie można naprawi taki reduktor ma on bicie na środkowym łożysku jeżeli można to interesuje mnie obszar warszawy i okolic.mam pathfindera 4.0l 4x4 w automacie rocznik 2006. łożysko w reduktorze
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Nissan Pathfinder III Terenowy