Szukaj

Informacje o Nissan Note I Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: VANy
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2006-2012. Rok przed wprowadzeniem Note w Europie, samochód debiutował tylko na rynku japońskim. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Tone Concept z 2004 roku. Wersja produkcyjna była spokrewniona z Nissanami Murano i Qashqai. Płytę podłogową dzieliła natomiast ze swoim bliźniaczym modelem, Renault Modusem (Nissan B platform). W 2005 i 2009 roku na rynek wprowadzano Note po niewielkich modernizacjach.
Powagosław

Jeden z ciekawszych Nissanów ostatnich lat, wciąż jeden z najbardziej praktycznych i funkcjonalnych, choć można mieć zastrzeżenia do projektu wnętrza, które zapożyczono z modelu Micra.

~Powagosław
Luzacjusz

Znacznie ładniejszy od poprzednika, choć mógł być jeszcze znaczniej. Gdyby tylko księgowi Nissana nie storpedowali wszystkich pomysłów zastosowanych w urodziwym prototypie Invitation, może człowiek poczułby jakieś emocje.

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1386 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 88 KM (65 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 128 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 82,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Zadowolony Użytkownik
Nissan Note I
Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW
Nissana Note użytkuje jako drugi właściciel (brałem jako poleasingowy samochód). W momencie przejęcia miał 75 000 km przejechane. Od tego momentu zrobione drugie tyle i dalej użytkowane. Samochodem jeżdżę już ponad 3 lata. Na początku wymienione klocki, tarcze i przegląd po 20 000 km i od tego czasu robię tylko przeglądy i raz wymieniałem klocki i tarcze ze względu na ich zużycie. Z problemów jakie pojawiły się przez ten okres użytkowania to przepalające się żarówki z przodu (i tyle!!) . Przy jeździe powyżej 130km/h trochę głośno w środku ale nie oczekuje cudów po tym samochodzie. Dobrze się prowadzi, pozycja wyższa niż w klasycznych małych samochodach. Dobra widoczność. Podwójna podłoga w bagażniku robi dobrą robotę. Bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu (nawet przy fotelu odsuniętym na full). Łańcuch rozrządu bez problemów się sprawuje (ostatnio w salonie usłyszałem, że przy 300 000 km trzeba mu się przyjrzeć) Klimatyzacja grzeje i chłodzi jak trzeba. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z wyboru i zdecydowanie polecam. Spalania około: od 4.9 l przy bardzo oszczędnej jeździe na trasie do 7.2 l przy wysokich prędkościach autostradowych.
4,5
~Vadim K.
Nissan Note I
Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW
Posiadam to autko od nowosci,wcześniej jezdzilem tez nowym Lanosem,Nowym Yarisem z 2006 roku,Oplem Fronterą Sport 2,wiec moge porownac :-) wiec autko kupilem w 2010 roku nowe, ma klime i elektryke zrobilem od nowosci 43000 km i (odpukac) wymienilem tylko olej 2 razy i plyn hamulcowy,wiecej nic nie robilem,hamulce zuzyte dopiero w polowie,nic nie piszczy nic nie trzeszczy wszystko jak w najlepszym pozadku,moze te starsze wersje mialy jakies problemy ale ten po liftingu nie stwarza zadnych!Silnik pracuje rowno w kazdych warunkach i w zimie i latem,na wysokich obrotach daje znac ze jest ale do 3000 to nie slychac go w ogole:-) po drobnych zabiegach \"chirurgicznych\" zwiekszylem moc z 88 KM do 95 KM i jest OK,do jazdy turystycznej (do takiej zostal wyprodukowany ) jest wystarczajaco.W srodku jest duzo miejsca-jest dlugi , duzo miejsca na nogi i z przodu i z tylu,ma przesuwana kanape i dosc duzy bagaznik dzieki swojemu ksztaltowi \"Kombi\",zawieszenie jest w sam raz nie za sztywne ,nie za twarde.Fajne mocne glosniki i radio z mp3- super zwieksza glosnosc przy zwiekszeniu predkosci a przy zmiejszeniu to samo przycisza:-).Klima dobrze sie sprawuje - bylismy na krymie pare razy upaly byly do 40stopni ,samochud jest czarny ale dala rade...W zimie tez nie narzekam nagrzewa sie blyskawicznie( tak jak pisalem po zabiegach),ze spalaniem jest roznie - zalezy od nogi,jak sie jezdzi agresywnie to i 10 litrow moze spalic przy jedzie \"przepisowej\" 6 litrow.Plastiki deski rozdzielczej mogly by byc bardziej ciekawsze na ale coz...Jak najbardziej Polecam to autko- jest jak najbardziej wporzadku,jest japonczykiem mam nadziej ze nie zawiedzie!!!!!
4,4
~Sajmon85
Nissan Note I
Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW
NOTE to kompromis. + zgrabne, dynamiczne, nawet pakowne, oszczędne (LPG), mało awaryjne auto o ciekawy design'ie. - plastikowe wnętrze, małe fotele. Idealne do miasta, pracy, dzieciowóz, na zakupy, niedalekie wypady, dla rodzinki 2+1
Średnie spalanie dla Nissan Note I Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW 2010-2013
6,1
l/100 km
9,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Nissan Note I
Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW
Spodziewałem się 8 litrów a nie spalił mi jeszcze więcej niż 7.1 litra w jeździe miejskiej z klimą (Wrocław) chociaż robię przeważnie długie odcinki (14km). Jeźdząc tylko po centrum w korkach pewnie 8 litrów można zrobić, ale jak się jeździ normalnie od świateł do świateł bez korków to pali mi 6,3-6,5 litra. W trasie 5,3 litra przy prędkościach nieautostradowych, na atostradzie 6-7 litrów zależy jak się śpieszymy(przydałby się 6 bieg). Ogólnie silnik jest super, przy 2200 obrotów w mieście można spokojnie zmieniać biegi, moment obrotowy ma od samego dołu. Silnik na dotarciu więc może będzie jeszcze lepiej ;) Ogólnie polecam autko dla spokojnych kierowców.
5,8
Nissan Note I
Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW
Przy spokojnej, rozważnej jeździe auto spala w okolicach 6 litrów. W zasadzie nie ma znaczenia cykl miejski vs pozamiejski z wyjątkiem jazdy 150-160 km/h po autostradach, kiedy to spalanie może wzrosnąć do około 7l/100km. Ala taka prędkość to zarówno dla pojazdu jak i kierowcy spory wysiłek. Z całą pewnością nie jest to samochód dla często podróżujących na długich trasach. Raz. dwa trzy max razy w roku da się ścierpieć ;)
5,7
Nissan Note I
Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW
Nie znam ceny przeglądów więc nie będę zbyt duzo pisał, jeśli wierzyć serwisowi to pierwsze 3 przeglądy (roczne) to koszt około 2200 w sumie. Najwięcej co spalił ten samochód to 7,8 w jeździe miejskiej prze temp. 3-11 stopni C na krótkich do 4-5 km dystansach. Wcześniej miałem fiestę 1,2 16 V 75 kM, autko zrywniejsze na skrzyzowaniach ale gorzej sie sprawowało w trasie i paliło 1,5 - 2 l więcej. Jak ktoś chce zrywniejsze autko to większy silnik.

Usterki Nissan Note I

Liczba wpisów: 21
Automat do świateł z wadą.
  • Nissan Note I
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 16
Uszkodzony autoamt do świateł mijania. Zaprogramowałem go zgodnie z instrukcją czyli włączyłem silinki przekręciłem gałkę i wyłączyłem silinik wyjąłem kluczyk. Po tym zabiegu po włożeniu kluczyka i zapaleniu samochodu zaświecały się światła mijania. Już dwa razy mi się zdarzyło iż rano wtaję do pracy i samochów świecił sobie i rozładował akumulator. W NISSAN-ie w salonie gdzie kupiłem auto stwierdzili że nie domknąłem drzwi którychś i wyczerpałem. Buzdrua nic takiego teraz zrobiłem zdjęcia wszystko było zamknięta a on sam z siebie zaświecił lampami.
1 komentarz
Pęknięcia reflektorów.
  • Nissan Note I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 1
Po trzech latach użytkowania: - błędnie podłączony alarm, który tylko był i "wył" - zmarnowano dużą ilość czasu na interwencję, aż w centrali Nissan`a w Europie!!! celem poprawy - czujnik poduszki powietrznej pasażera alarmował błąd - dopiero po trzeciej wizycie w serwisie błąd nie występuje - popękały reflektory - wymieniono w serwisie na nowe. Brak wyjaśnienia powodu pękania reflektorów. - Przeciekajaca uszczelka przedniej szyby, woda dostaje sie na dywaniki - zacinajace sie wycieraczki - prawdopodobnie korozja - samochod nie przeszedl badnia tecznicznego mimo, ze minelo 9 miesiecy od ostatniego przegladu w serwisie po 80 tys. kilometrow. Brak hamowania na tylna os. Kolejna wizyta w serwsie na ktorej poprawiono bebny ustawienia bebnow - 115 PLN + 1000 PLN za poprzedni przeglad. Ciekaowstka jest, ze klocki hamulcowe "nowe" od zakupu saomochodu przedniej osi sa w idealnym stanie. Czyli o kim swiadczy tylna os: Kierowcy, czy Serwisie? Samochod: Nissan Note, rok produkcji 2006, kupowany w salonie w Polsce, przebieg 80 tys. km, uzytkowany tylko na drogach asfaltowych w miare dobrego stanu Odradzam kupowania samochodow marki Nissan produkownych i serwisowanych w Europie. Zakup wiaze sie z nieptrzebnymi dodatkowymi nerwami i kosztami eksploatacji
2 komentarze
Czerwona lampka
  • Nissan Note I Mikrovan 1.5 dCi 68KM 50kW 2005-2010
  • silnik
Przy dopalaniu dpf zapala się czerwona lampka silnika i słychać charakterystyczne stukanie, bądź cykanie oraz podnoszą się obroty silnika do 1000obr/min, normalnie 800. Niepokoi mnie owa czerwona lampka, bo stukanie po pewnym czasie ustaje i spadają obroty silnika do 800, lampka jednak nie gaśnie. Dopiero po ponownym uruchomieniu już jej nie ma, pytanie czy tak właśnie objawia się i sygnalizuje dopalanie pdf? Auto jest z 2010 roku.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nissan Note I Mikrovan Facelifting