Szukaj

Informacje o Nissan Note I Mikrovan

Lata produkcji: 2005 – 2010
Segment: VANy
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2006-2012. Rok przed wprowadzeniem Note w Europie, samochód debiutował tylko na rynku japońskim. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Tone Concept z 2004 roku. Wersja produkcyjna była spokrewniona z Nissanami Murano i Qashqai. Płytę podłogową dzieliła natomiast ze swoim bliźniaczym modelem, Renault Modusem (Nissan B platform). W 2005 i 2009 roku na rynek wprowadzano Note po niewielkich modernizacjach.
Powagosław

Jeden z ciekawszych Nissanów ostatnich lat, wciąż jeden z najbardziej praktycznych i funkcjonalnych, choć można mieć zastrzeżenia do projektu wnętrza, które zapożyczono z modelu Micra.

~Powagosław
Luzacjusz

Znacznie ładniejszy od poprzednika, choć mógł być jeszcze znaczniej. Gdyby tylko księgowi Nissana nie storpedowali wszystkich pomysłów zastosowanych w urodziwym prototypie Invitation, może człowiek poczułby jakieś emocje.

~Luzacjusz

Nissan Note I Mikrovan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4100 mm
Szerokość 1691 mm
Wysokość 1550 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Prześwit 130 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1000 mm
Długość siedziska przedniego 500 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 965 mm
Długość siedziska tylnego 465 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1375 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1220 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1280 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 437 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 280 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 50 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~zuchu76
Nissan Note I
Mikrovan 1.5 dCi 90KM 66kW
Ogólnie przyjemny samochodzik. Ma całkiem sporo miejsca w środku zwłaszcza na tylnych siedzeniach. Nie miał żadnych poważnych usterek po zakupie i nigdy nie rozkraczył się na drodze. Ciekawy patent z przesuwaną tylną kanapą, dzięki czemu można nieco powiększyć bagażnik kosztem miejsca dla pasażerów (czasem sie przydawał kiedy woziłem większe pudełka). Z dodatkowych rzeczy jakie przy nim zrobiłem to: podniesienie mocy z 90 do 108KM (fabrycznie na hamowni pokazywało 94KM), przyciemnienie szyb, wymiana uszczelki na półosi napędowej, wymiana spryskiwacza szyb, wymiana uszczelki od turbo, wygłuszenie bagażnika, komory silnika i nadkoli, wymiana akumulatora.
3,8
~Maciej
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Muszę przyznać, że jest to auto dość praktyczne i mało awaryjne. Jak na swoją niepozorną wielkość, jest w środku przestronne. Przy tej wersji silnikowej nie ma co oczekiwać cudów. Da się dynamiczniej pojechać po mieście, ale od razu sprowadza nas na ziemię skrzynia, która krzyczy "spokojniej". Jazdę na autostradzie czy drodze szybkie ruchu trudno jest opisać, bo jest to wyzwanie. Staram się nigdy nie zbliżać do wartości powyżej 120 km/h (nawet pomimo dobrych opon), ponieważ odczucia wtedy zbliżone są do startu promu kosmicznego, strach czy nic nie odpadnie. Zdecydowanie auto stworzone by dojechać z punktu A do B, za niewielką cenę i bez stresu o niespodziewane awarie.
4,9
~Zadowlony posiadacz NOTE 1,6
Nissan Note I
Mikrovan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Nissan note 1,6 benzyna 110 koni polecam wszystkim !!!!!!! Auto z tym silnikem jest bezawaryjne ,przeglady i wymiana oleju co 30.000km , malo pali , pali mniej niz silnik 1,4 . AUTO BARDZO DOBRZE ZABEPIECZONE PRZECIW KOROZJI .KAROSERIA I PODWOZIE BARDZO DOBRZE ZABEPIECZINE . Rdzy sie w tym aucie nie musicie bac . W srodku bardzo duze i wygodne , duzy bagaznik . Jeszcze raz polecam wszystkim wersje 1,6 benzyna . Nie bedziecie zalowac . Dla mnie fenomenalne auto .Bardzo dobre swiatla-to tak na marginesie . Nie mam zastrzezen . Z rodzina 2+2 zjezdzilismy tym autem naprawde sporo . Nigdy nas nie zawiodlo . Jeszcze raz poleam .
Średnie spalanie dla Nissan Note I Mikrovan
6,5 – 6,6
l/100 km
4,9 – 5,0
l/100 km
7,5 – 8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Wybrałem się w Bieszczady z Gorlic. Jadąc pod górkę miałem spalanie na poziomie 5.0 litra. W samochodzie dwie osoby + lekki górski bagaż. Podczas jazdy w cyklu mieszanym po małych miasteczkach skoczyło do 5.5l co jest całkowicie normalnie. Jadąc spowrotem, czyli "z górki" spalanie wyniosło 4.8l - jestem z niego bardzo zadowolony. Muszę tu wspomnieć o tym że hamowałem silnikiem, nie miałem nikogo przed sobą i za sobą, nawierzchnia była w średnim stanie i jechałem 60-90km/h. Można powiedzieć, że to taka dziadkowa jazda, ale ciężko wyciągnąć więcej na starych odcinkach drogi. Przy włączonej klimatyzacji (moc 2/4) jestem bardzo zadowolony. Ojciec który słabo czuje to auto i używa go do przejechania 10km odcinka do pracy prostą drogą spala ponad 6l.
6,3
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Auto super wygodne. Silnik dobry do miasta, na trasę też wystarczy jeśli nie planujemy pobijać rekordów prędkości. Max średnie spalanie gdy jeździ tata (stara szkoła jazdy) po mieście. Miasto ok 60 tyś mieszkańców, nie za dużo świateł, w godzinie szczytu zdarzają się korki. Mi udaje się uzyskać ok 6 do 6,5 litra ( bez gwałtownych przyspieszeń, obserwowanie drogi i reagowanie z wyprzedzeniem, hamowanie silnikiem). W trasie 5 osób + full bagażnik 5.5 litra ( odcinek ponad 500km). Nie polecam wyprzedzać na raz więcej niż jednego TIRa jeśli nie mamy duuuuuuuużo miejsca - niepotrzebny stres. Mi najmniejsze średnie spalanie jakie udało się uzyskać to 4,5 litra ( mimo wszelkich starań mniej już nie chciał). Ale jazda dość męcząca, utrzymywanie prędkości 55/60 km na piątym biegu (odcinek ok 15km, niewielki ruch, brak świateł). Auto polecam, dużo miejsca, mało pali, osiągi dla kogoś kto nie potrzebuje sportowych wrażeń idealne :)
7,7
Nissan Note I
Mikrovan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Instalacja BRC z lubryfikatorem. Na lpg już 7000 km. Nie widać różnicy w mocy przy jeździe na lpg a oszczędności znaczne. Auto spala około 1,2-1,3 L gazu więcej niż wskazania komputera w samochodzie. Przy spokojnej (nie mylić z ´emeryckiej´) jeździe 70 miasto/30 trasa (ok. 120km/h) spalanie nie przekracza 8,1 L/100km. Szalejąc na zatłoczonej 1 pasmowej trasie wyprzedając wszystkich, non stop powyżej 4000 obr/min dochodzi do 8,9 L/100 km. Polecam LPG przy silniku 1,6. Jeździłem Note z silnikiem 1,4 l to przy 3 osobach na pokładzie był strasznie mułowaty.

Usterki Nissan Note I

Liczba wpisów: 21
Automat do świateł z wadą.
  • Nissan Note I
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 16
Uszkodzony autoamt do świateł mijania. Zaprogramowałem go zgodnie z instrukcją czyli włączyłem silinki przekręciłem gałkę i wyłączyłem silinik wyjąłem kluczyk. Po tym zabiegu po włożeniu kluczyka i zapaleniu samochodu zaświecały się światła mijania. Już dwa razy mi się zdarzyło iż rano wtaję do pracy i samochów świecił sobie i rozładował akumulator. W NISSAN-ie w salonie gdzie kupiłem auto stwierdzili że nie domknąłem drzwi którychś i wyczerpałem. Buzdrua nic takiego teraz zrobiłem zdjęcia wszystko było zamknięta a on sam z siebie zaświecił lampami.
1 komentarz
Pęknięcia reflektorów.
  • Nissan Note I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 1
Po trzech latach użytkowania: - błędnie podłączony alarm, który tylko był i "wył" - zmarnowano dużą ilość czasu na interwencję, aż w centrali Nissan`a w Europie!!! celem poprawy - czujnik poduszki powietrznej pasażera alarmował błąd - dopiero po trzeciej wizycie w serwisie błąd nie występuje - popękały reflektory - wymieniono w serwisie na nowe. Brak wyjaśnienia powodu pękania reflektorów. - Przeciekajaca uszczelka przedniej szyby, woda dostaje sie na dywaniki - zacinajace sie wycieraczki - prawdopodobnie korozja - samochod nie przeszedl badnia tecznicznego mimo, ze minelo 9 miesiecy od ostatniego przegladu w serwisie po 80 tys. kilometrow. Brak hamowania na tylna os. Kolejna wizyta w serwsie na ktorej poprawiono bebny ustawienia bebnow - 115 PLN + 1000 PLN za poprzedni przeglad. Ciekaowstka jest, ze klocki hamulcowe "nowe" od zakupu saomochodu przedniej osi sa w idealnym stanie. Czyli o kim swiadczy tylna os: Kierowcy, czy Serwisie? Samochod: Nissan Note, rok produkcji 2006, kupowany w salonie w Polsce, przebieg 80 tys. km, uzytkowany tylko na drogach asfaltowych w miare dobrego stanu Odradzam kupowania samochodow marki Nissan produkownych i serwisowanych w Europie. Zakup wiaze sie z nieptrzebnymi dodatkowymi nerwami i kosztami eksploatacji
2 komentarze
Czerwona lampka
  • Nissan Note I Mikrovan 1.5 dCi 68KM 50kW 2005-2010
  • silnik
Przy dopalaniu dpf zapala się czerwona lampka silnika i słychać charakterystyczne stukanie, bądź cykanie oraz podnoszą się obroty silnika do 1000obr/min, normalnie 800. Niepokoi mnie owa czerwona lampka, bo stukanie po pewnym czasie ustaje i spadają obroty silnika do 800, lampka jednak nie gaśnie. Dopiero po ponownym uruchomieniu już jej nie ma, pytanie czy tak właśnie objawia się i sygnalizuje dopalanie pdf? Auto jest z 2010 roku.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nissan Note I Mikrovan