Szukaj

Informacje o Nissan Navara III Pick Up

Lata produkcji: 2005 – 2010
Segment: Pickup
Produkowany od roku 1986, średniej wielkości pickup jest następcą Datsuna Trucka. Pierwsza generacja Nissana Navary dostępna była jedynie na niektórych rynkach europejskich, a w Stanach Zjednoczonych funkcjonowała także jako Nissan Hardbody. Techniczne rozwiązania Navary zastosowano też w Nissanie Pathfinderze, z którym do dnia dzisiejszego jest spokrewniona. Czwarta generacja Navary oferowana od roku 2014 (na Starym Kontynencie – od 2015). W Stanach Zjednoczonych auto sprzedawane jest pod nazwą Frontier. Nazwa modelu pochodzi od krainy w Hiszpanii – Nawarry. Nissan Navara jest oferowany w wariantach: pięcioosobowym lub użytkowym – dwuosobowym.
czytaj więcej
Powagosław

Jeden z tych modeli, których stworzenie mogło okazać się totalną klapą lub wielkim sukcesem. W tym przypadku udało się to drugie, bo Navara pojawił się na rynku w odpowiednim czasie. Półciężarówka dla pana w garniturze? Widać, ludzie mają różne fantazje.

~Powagosław
Luzacjusz

Choć wygląda tak samo jak Pathfinder, wygląda lepiej. Może to zasługa tej ciężarowej surowości, dzięki której Navara nie jest kolejnym SUV-em dla pozerów. Fakt, jest pickupem dla pozerów, ale to przynajmniej jakaś odmiana.

~Luzacjusz

Nissan Navara III Pick Up – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 5220 mm
Szerokość 1850 mm
Wysokość 1774 mm
Rozstaw osi 3200 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(66%)

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Układ jezdny - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~czarny
Nissan Navara III
Pick Up 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
odliczenie Vat!!! na dzień dzisiejszy ok 90tyś/km wszystko gra,używam w ciężkim terenie - budowy - i naprawdę daje radę ale przydało by się poprawić kąty natarcia i zejścia (zderzaki przód i tył są stanowczo za nisko), można to zrobić ale trochę to kosztuje, jak na swoje wymiary zwrotny jak się chce (i umie) to da radę zaparkować w takich miejscach, że nie jeden w tico nie da rady:))) ważna sprawa opony - fabryczne Goodyear Wrangler należy potraktować co najwyżej jako letnie,w błoto i na śnieg trzeba uważać, zimowe polecam Nokian mam w kilku samochodach i są bdb cena zresztą też; ogólnie bdb samochód; jak każdy ma jakieś wady ale w tej klasie nie ma o czym mówić;czytając fora mam wrażenie, że najbardziej narzekają byli kierowcy smartów, którzy skusili się na odliczenie vat....
4,7
~Borys
Nissan Navara III
Pick Up 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
Uwielbiam ten samochód! Jest mega uniwersalny, dość ekonomiczny, przewidywalny, świetnie wygląda, jest bezawaryjny, ciągnie ciężkie przyczepy, jest bezpieczny, duży, elastyczny, ma super ładowność, dużo miejsca z przodu (z tyłu gorzej) i naprawdę mało pali. Na trasie solo 8 litrów, w mieście 11. Z Przyczepą 3,2t 12,4 litra. Jestem zakochany w tym samochodzie, żaden inny pick-up mnie nie jara. Użytkuje Navarę bardzo intensywnie (opisane w szczegółach), również poza asfaltem, z ładunkami, paletami, przyczepą, pasażerami, w śniegu, błocie, na autostradach itd. We wszelkich warunkach ! 133.000 km i totalnie bezawaryjnie ! Przeglądy robię sam co 15.000km (a nie co 30.000, jak każe serwis), wymieniam wszystkie oleje (silnik, mosty, reduktor), wszystkie filtry (powietrze, olej, paliwo, kabinowy), leję normalną ropę z popularnych stacji (nigdy no-name), raz na kwartał wlewam 100ml oleju Stihl do kosiarek, i jeżdżę tym autem najpewniej w mojej historii. Jeżdziłem dziesiątkami róznych aut i w Navarze jestem zakochany !
4,5
~Tomek
Nissan Navara III
Pick Up 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
Bardzo udane auto, istny czołg w terenie (moc + możliwości nie odbiegają od pełnych, rasowych terenówek). Reduktor + blokada dyferencjału pozwoliły mi na jazdę w takich warunkach, w których panowie z błyszczących terenówek za 300.000 zeta już dawno płakaliby nad chromami i lakierami. Lubi błotko. Lubi kamienie. Jeśli Navara stanie w terenie, to są dwie możliwości: pierwsza taka, że już bardzo niewiele cywilnych aut pojedzie dalej, a druga taka, że jesteś dupa nie kierowca i popełniłeś błąd oceniając teren. W trasie wygodne autko z zadziwiającym przyspieszeniem w okolicach 11sek/100. Jak na 2-tonowego pickapa w Dieslu zaskakuje dynamiką. Na pakę bierze 700 kg i nie narzeka. Bardzo uniwersalne auto, do roboty i do zabawy.
Średnie spalanie dla Nissan Navara III Pick Up
12,7
l/100 km
10,8 – 10,9
l/100 km
10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
Nissan Navara III
Pick Up 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
przeglądy: za drogo ceny nieadekwatne do wykonywanych czynności nie mówiąc o ich szybkości i jakości:(( obsługa sprowadza się do wymiany części i gotowych podzespołów w trakcie których giną śruby nakrętki itp.), nie miałem na szczęście problemów mechanicznych więc nie wiem jak ceny poważniejszych napraw, jedyne co wymieniałem to filtr paliwa koszt ok 500 zł, i wymiana tarcz hamulcowych za prawie 1200 zł(niby z rabatem!)zaproponowano mi tarcze i klocki Nissana!!! szmelc nie z tej ziemi fabryczne padły po 40tyśkm!!! kupiłem komplet tarcze i klocki firmy chyba pod marką Ashika za niecałe 600 zł w jakości przewyższającej oryginały i za niecałe dwie stówy wymieniłem w serwisie Mitsubishi:))widoczna poprawa przy hamowaniu wcześniej miałem wrażenie,że wyciskam silikon a nie wciskam hamulec! sprawdziłem i za niewiele większe pieniądze, które sobie życzą w serwisie części+ wymiana można założyć komplet z najwyższej półki 4x4;po gwarancji uciekam z serwisu;spalanie bardzo rozsądne - miłe zaskoczenie biorąc pod uwagę masę i dynamikę samochodu: na trasie przy prędkościach prawie zgodnych ze znakami i zdrowym rozsądkiem udało mi się osiągnąć na odcinku ok 400km 6,2 L/100km rekord ale jazda naprawdę eko! na dodatek średnia prędkość na tym odcinku okazała się niewiele niższa niż przy jeździe bardzo dynamicznej i z prędkościami dużo większymi;pokonuję ten odcinek regularnie i realne różnice w czasie dojazdu to ok 30min ale ciężko się przestawić na taką jazdę tym bardziej,że tiry prawie rozjeżdżają-dla większości z nich teren zabudowany = ograniczenie 90km/h;na autostradzie prędkości ok 130 i dużo więcej nie zszedł ani razu poniżej 12,5 L/100km a standard to 13,5 L/100km
10,3
Nissan Navara III
Pick Up 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
Navara rocznik 2006, przebieg ca 60 tyś; automat! Jeżdżę dosyć dynamicznie,na trasach ca 140 km/godz, ale nie szleję przy ruszaniu; samochód często pracuje z przyczepą i ciężarem.Od razu zamontowałem magnetyzery na przewodzie paliwowym i filtrze - miałem dobre doświadzcenia z tym urządzeniem na Peugocie 406. Moje minimum na trasie 400 km to 8,9 l/100; ostatnia trasa w lutum 2010 - góry - 330 km, zużycie 9,02; w cyklu mieszanym przekracza niewiele 10 l. Jak na automat jest to rewelacja! Być może jest to zasługą magnetyzerów lub trafiłem na dobry egzemplarz! Uwzględniając możliwość odliczenia VATu eksploatacja jest naprawdę niekosztowna - zakładając oczywiście, że jest to samochód do pracy. Polecam ten model i pozdrawiam wszystkich użytkowników Nissana Navary!
12,0
Nissan Navara III
Pick Up 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
Witam. mam nissana już 3 lata (byłem jednym pierwszych właścicieli w polsce) Samochód mam w full opcji! łącznie z skórą i dużą NAVI i oczywiśćie automat. i samochodem przejechałem 170 tys/km I samochód spalał mi zawsze powyżej 11 litrów na trasie, to jest dla niego absolutne minimum, przy bardzo oszczendej jeździe, a jak przy normalnej na trasie to 13-14 litrów. a miasto to ma duży apetyt na paliwo nawet do 18 lirów. A serwis nissana to nie ma pojęcia o samochdach.... Biorą 1400 zł. za przegląd a nic nie robią w samochodzie, nawet w tej cienie nie zmieniają filtra paliwa i powietrza.... Ale już nie serwisuje go w ASO, sam jestem jego serwisantem i wiem jak zadbać o auto....

Usterki Nissan Navara III

Liczba wpisów: 19
stuki na kierownicy z przedniego zawieszenia
  • Nissan Navara III Double Cab Facelifting 2.5D 190KM 140kW od 2010
  • zawieszenie
Na drobnych wybojach, lub przy przejeździe przez torowisko pod pewnym kątem na kierownicy można wyczuć delikatne stukanie. Sytuacja ma miejsce tylko gdy zawieszenie pracuje naprzemiennie, przy bujaniu lewa-prawa. W serwisie Nissana powiedzieli, że "ten typ tak ma" - rozbawił mnie komentarz o jakimś enigmatycznym "automatycznym wbieraniu luzów" - gdy zapytałem co to za nowy wynalazek, pan serwisant jakoś nie potrafił podać więcej szczegółów:) Z góry uprzejmie dziękuję za sugestie co należałoby sprawdzić - podjadę do jakiegoś niezależnego serwisu.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zamarzanie wody po wewnętrznej stronie szyby.
  • Nissan Navara III Pick Up 2.5TDi 171KM 126kW 2009-2010
  • wnętrze
  • 40 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
O długiego czasu, w zasadzie od jakiegoś 4 roku od nowości, nie udaje się ustalić przyczyny, dla której w zimie w kabinie samochodu zbiera się para wodna na szybie tworząc w mroźną noc grubą, i to na kilka milimetrów warstwę lodu. Jeśli auto stoi dłużej to warstwa ta jest jeszcze grubsza. Jakaś tragedia. Trafiłem przypadkiem na możliwość zwrócenia się w tym miejscu z prośbą o pomoc, więc korzystam :) może ktoś rozwiązał ten problem.
skrzypinie pokrywy silnika
  • Nissan Navara III Pick Up 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW 2005-2010
  • nadwozie
Od nowości pokrywa silnika wydaje skrzypienia na nierównościach. Serwis Nissana zna tę usterkę jako typową. Posmarowanie elementów, które wydają się być odpowiedzialne ze dźwięki niewiele dają.Podczas deszczu skrzypienia nie ma. Kiedy otworzy się pokrywę skrzypienia nie ma
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nissan Navara III Pick Up