Szukaj

Informacje o Nissan Micra V 0.9 IG-T 90KM 66kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Auta małe

Pojazd jest oferowany z manualną 5-biegową przekładnią, z trzema jednostkami napędowymi: wolnossącą benzynową o pojemności 1,0 l i mocy 73 KM, benzynową turbodoładowaną 0,9 l o mocy 90 KM oraz 1,5-litrową Diesla, również o mocy 90 KM.

Powagosław

Nissan odmienił swojego malucha i wszystkie zmiany zasługują na dobre słowo. Micra wygląda jak model premium, jakkolwiek określenie premium w tym segmencie jest zasadne. Niestety, dotyczy to również ceny.

~Powagosław
Luzacjusz

Wiecie, że Constantin Fahlberg odkrył sacharynę tylko dlatego, że po doświadczeniach ze smołą węglową nie umył rąk, na których pozostał słodki ślad? Nissan projektując Micrę przypadkowo stworzył pierwszy samochód o obliczu chomika. Spójrzcie tylko w ten pyszczek.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 898 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 140 Nm przy 2250 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 72,2 x 73,1 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Karoseria - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Przemek
Nissan Micra V
Hatchback 0.9 IG-T 90KM 66kW
Wersja Tekna - Bardzo udana konstrukcja, wygląd zewnętrzny sugeruje bardzo sportowe auto, wewnątrz tez jest ładnie. Dodatkowe elementy "skórzane" rozjaśniają wnętrze i powoduję że auto wygląda jakby miało należeć do kilku klas wyżej niż faktycznie jest pozycjonowane. System personal Bosse bardzo fajny. Ogólnie samochód kontrastów, z jednej strony ciekawe rozwiązania i wyposażenie, z drugiej irytujące drobiazgi i oszczędności. Przykład? Światła full led z przodu i żarówki z tyłu. Personal Bosse tak naprawdę tylko dla kierowcy, reszta czuje się jakby jechała polonezem z jednym głośnikiem. A o korbotroniku na tylnych drzwiach nawet w najbogatszej wersji nawet nie wspomnę. A najdziwniejsze jest spalanie - od 4l/100 do 20-40 na torze! Masakra!
4,8
~Witek
Nissan Micra V
Hatchback 0.9 IG-T 90KM 66kW
Auto posiadane przez żonę od 8 miesięcy kupione z polskiego salonu z przebiegiem 18 tys km obecnie przejechane 30 tys na razie zero problemów, silnik dynamiczny, nierozgrzany trochę trzęsie po ugrzaniu się uspokaja minus za słyszalną turbinę (testowaliśmy kilka micr i w każdej było słychać ) , zawieszenie pośrednie ani twarde ani miękkie, ładnie spasowane wnętrze wyglądające nowocześnie, Jak dla nas najlepsze auto w swojej klasie i przedziale cenowym
4,7
~Andrzej Z.
Nissan Micra V
Hatchback 0.9 IG-T 90KM 66kW
Ogólnie bardzo pozytywnie. Z testowanych aut tej klasy (jeździliśmy jeszcze Fiestą, Corsą, C3 i 208) najlepiej wykonany, najlepszy stylistycznie i jeździło się najprzyjemniej. Poza tym z przodu zaskakująco dużo miejsca - jak w kompakcie, czyli klasie wyżej. Do tego żwawy silnik przy niskiej masie samochodu - ok. 1000kg. Do tego bardzo ładny wygląd zewnętrzny jak i wewnętrzny.
Nissan Micra V