Szukaj

Informacje o Nissan Micra V

Lata produkcji: 2017 – 2023
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2017, piąta generacja Nissana Micry oznaczona jest kodem K14. Zapowiedzią piątej generacji Micry był, zaprezentowany w roku 2015, prototyp noszący nazwę Nissan Sway Concept. Model z chwilą rozpoczęcia produkcji stał się zwiastunem nowej koncepcji designu Nissana, której jednym ze specyficznych detali jest przód auta z tak zwanym „V Motion Grille”. Samochód powstał na tej samej platformie podłogowej (Nissan V Platform), co jego poprzednik. Modelem bliźniaczym Nissana Micry V generacji jest Renault Clito IV generacji.

 

Zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Paryżu w 2016 roku zupełnie nowy, przełomowy Nissan Micra wyznacza nowe standardy w segmencie B dzięki odważnej stylistyce, nowoczesnemu wnętrzu wykończonemu materiałami wysokiej jakości, licznym innowacyjnym technologiom oraz wyjątkowym parametrom jezdnym.

Kluczem do atrakcyjności nowego Nissana Micra jest jego muskularne, wyraziste nadwozie. Współczesne wzornictwo oraz elegancję można znaleźć także wewnątrz: kabina wyróżnia się wysoką jakością wykończenia w dwóch odcieniach i z wykorzystaniem miękkich w dotyku materiałów. Dzięki doskonałej organizacji przestrzeni pięciodrzwiowe nadwozie oferuje osobom podróżującym na przednich fotelach najwyższy w tej klasie poziom ergonomii, bez uszczerbku dla komfortu podróżowania na tylnej kanapie. Całości dopełnia oferujący sporą ilość miejsca bagażnik.

Nowy Nissan Micra to także pojazd, który doskonale się prowadzi i zapewnia pewną jazdę przy zachowaniu pełnej równowagi pomiędzy zwinnością, dynamiką oraz poczuciem bezpieczeństwa, jakie towarzyszy przewidywalności zachowań samochodu.

 

czytaj więcej
Powagosław

Nissan odmienił swojego malucha i wszystkie zmiany zasługują na dobre słowo. Micra wygląda jak model premium, jakkolwiek określenie premium w tym segmencie jest zasadne. Niestety, dotyczy to również ceny.

~Powagosław
Luzacjusz

Wiecie, że Constantin Fahlberg odkrył sacharynę tylko dlatego, że po doświadczeniach ze smołą węglową nie umył rąk, na których pozostał słodki ślad? Nissan projektując Micrę przypadkowo stworzył pierwszy samochód o obliczu chomika. Spójrzcie tylko w ten pyszczek.

~Luzacjusz

Nissan Micra V – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Nissan Micra V

Liczba ocen: 16
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,7
~Olo
Nissan Micra V
Hatchback 1.0 IG-T 92KM 68kW
Mały, ale wariat ;). Szeroki zakres obrotów do wykorzystania. Fajnie się prowadzi. Ma chyba wszystko, co potrzeba. Przyciski na kierownicy może trochę małe, ale przesiadłem się z dużego auta. Można się przyzwyczaić. Spalanie, przy spokojnej jeżdzie, na automacie 4,6. Jeśli jedziesz niespokojnie ;), to oczywiście rośnie. Wyprzedzanie - bajka. Szybkość autostradowa GPS bez problemu. Pewnie, że jak wsadzisz wiekszy silnik, to będzie lepiej. Także ze spalaniem. Ale dla mnie jest ok. Wg mnie, warto.
4,8
~Piko
Nissan Micra V
Hatchback 1.0 IG-T 92KM 68kW
Dla mnie prawie idealny mały samochód miejski. Jest uniwersalny i może służyć za jedyny samochód dla standardowej rodziny 2+2. Jest bardzo klasyczny, nie ma jakichś udziwnień, wszystko ma tam gdzie powinno być, działa tak jak tego się oczekuje. Ma ciekawy, trochę futurystyczny design, co może się nieładnie zestarzeć. Od razu zaznaczam że trwałości nie ocenię, bo zbyt krótki okres użytkowania. Nie liczyłbym na brak śladów zużycia po przejechaniu 200 tys. km, ale też jakiejś tragedii nie powinno być. Z historii raczej nie obawiałbym się trwałości. Nissany są dobre mechanicznie. Tylko ja zrobiłbym konserwację podwozia i profili zamkniętych, bo z tym szczególnie u Japończyków bywa różnie.
3,9
~Przemek
Nissan Micra V
Hatchback 0.9 IG-T 90KM 66kW
Wersja Tekna - Bardzo udana konstrukcja, wygląd zewnętrzny sugeruje bardzo sportowe auto, wewnątrz tez jest ładnie. Dodatkowe elementy "skórzane" rozjaśniają wnętrze i powoduję że auto wygląda jakby miało należeć do kilku klas wyżej niż faktycznie jest pozycjonowane. System personal Bosse bardzo fajny. Ogólnie samochód kontrastów, z jednej strony ciekawe rozwiązania i wyposażenie, z drugiej irytujące drobiazgi i oszczędności. Przykład? Światła full led z przodu i żarówki z tyłu. Personal Bosse tak naprawdę tylko dla kierowcy, reszta czuje się jakby jechała polonezem z jednym głośnikiem. A o korbotroniku na tylnych drzwiach nawet w najbogatszej wersji nawet nie wspomnę. A najdziwniejsze jest spalanie - od 4l/100 do 20-40 na torze! Masakra!
Nissan Micra V