Szukaj

Informacje o Nissan Leaf II Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW 2017-2022

Lata produkcji: 2017 – 2022
Segment: Niższa klasa średnia

Najważniejszym elementem koncepcji inteligentnej energii w nowym Nissanie LEAF jest e‑powertrain, czyli elektryczny zespół napędowy, który oferuje wyższe niż w poprzednim modelu osiągi dzięki lepszej efektywności energetycznej, wyższemu momentowi obrotowemu i większej mocy. Uzupełnieniem nowego zespołu napędowego jest zaawansowany akumulator litowo-jonowy, który charakteryzuje się wyższą mocą i zdolnością magazynowania energii.

Dzięki podniesionej efektywności energetycznej nowy elektryczny zespół napędowy oferuje imponujące, liniowe przyspieszenie, rozwijając moc 110 kW (150 KM). Moment obrotowy wzrósł do 320 Nm, co skutkuje lepszym przyspieszeniem.

Zasięg nowego Nissana LEAF wydłużył się do 378 km (wg nowego europejskiego cyklu jazdy NEDC) na jednym ładowaniu.

czytaj więcej
Powagosław
Niewątpliwie oryginalny. Czy ładny – to już bardziej wątpliwa kwestia. Nie do końca rozumiem, dlaczego znakiem rozpoznawczym tzw. aut ekologicznych musi być ich udziwnienie. ~Powagosław
Luzacjusz
Dziś wszystkie samochody wyglądają tak samo, wszystkie piosenki brzmią tak samo i wszystkie polskie komedie są tak samo nieśmieszne. Aż tu nagle zjawia się coś tak innego. W całej brzydocie tego auta, jego inność jest jak objawienie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2022 roku
Typ silnika elektryczny
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3283 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 0-3283 obr/min
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,8
~Mateusz
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Świetne auto! Pojemne, wygodne z wystarczającym zasięgiem na codzienne użytkowanie. (realnie 300 km po mieście, 200km w trasie). Ładuje z gniazda i na szybkich ładowarkach. Przy moim przebiegu 1 ładowanie wystarcza na 3 dni jazdy. Jakość wykonania na poziomie VW. Świetna funkcja E-pedal. (pedał gazo - hamulca). Polecam każdemu jako auto na co dzień jeśli nie robisz więcej niż 200 km. W zakresie baterii nie odczułem żadnych problemów związanych z chłodzeniem powietrzem baterii. Minusy kiepskie dywaniki - wymieniłem na inne, za krótki podłokietnik bez regulacji, słaba aplikacja, brak możliwości ograniczenia ładowania do 80%, system multimedialny archaiczny jak na dzisiejsze czasy. (można korzystać z google)
4,9
~Tom
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Przejechane 50k w 2 lata, brak jakichkolwiek usterek, bateria wciąż 100% , zasięg miasto 290 km, zima trasa ok 25% mniej, bardzo ekonomiczny , szczególnie gdy ładowany w taryfie nocnej, zużycie prądu ok 16kwh/100km. Dynamiczne , wygodne i pojemne auto, 2 rowery górskie miesząca się w nim bez problemu.
4,6
~derribe
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
do września byłem bardzo zadowolony. moja poprzednia ocena 4,9. niestety pojawił się problem z ładowaniem i okazało się, że serwisy nie są przygotowane do napraw aut elektrycznych. auto wróciło po 2,5 miesiąca. DUŻY PLUS dla dilera, użyczono mi na ten czas auto elektryczne. Zimą z włączonym grzaniem bardzo spada zasięg, na szczęście ładowanie nie jest problemem.
Średnie spalanie dla Nissan Leaf II Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW 2017-2022
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

243
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
głupio opisywać wg schematu gdyż wiele zależy od temperatury za oknem i stylu (oraz prędkości) jazdy. zasięg 210km to mroźna zima z włączonym ogrzewaniem itp. przy spokojnej jeździe w terenie mieszanym lub mieście (większy odzysk) przejechanie 270 jest możliwe, zaś w skrajnych przypadkach można też jeszcze trochę ten zasięg zwiększyć (najwyższe moje wskazanie komputera to 282km). [podobno jeden ze znanych youtooberów przekroczył wartość 300]. na trasie lepiej planować ładowania co max 200km. należy pamiętać, że nie wyjeżdżamy aku do "0" więc (przynajmniej w moim przypadku) maksymalny zasięg jest teoretyczny (realnie przejechałem 252 km i zostało 7% aku (1%= ~2,7km) ) obecne średnie moje spalanie [po ponad 2 latach wolnego ładowania z 230W / częste szybkie ładowanie jest uznawane przez nissana za jedną z głównych przyczyn spadku mocy aku (u mnie nadal 100% sprawności, co dalej zobaczymy)] to 14,9kWh /100km (po zmianie stylu jazdy zeszło z 15,2) średni czas ładowania podałem orientacyjny dla wartości z 20-30% do ponad 90-100%, realnie bywa różnie: po przyjeździe do domu decyzję o ładowaniu podejmuję w zależności od przewidywanych w danej chwil potrzeb jazdy z uwzględnieniem zapasu na nieprzewidziane km - zazwyczaj doładowuję nocą przy 20-30% ale jak trzeba (lub jest okazja w dzień gdy na fotowoltaikę pada słonko) to doładowuję i przy 60% naładowania - wymaga to przywyknięcia ale zapewniam nie jest upierdliwe; pomaga przycisk otwarcia klapki gniazd na kokpicie - nie trzeba szukać przycisku na pilocie kluczyka ;).
257
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
287
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Nissan Leaf II Hatchback