Szukaj

Informacje o Nissan Juke II

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Juke to produkowany od roku 2010 mały miejski crossover (segment I, aczkolwiek ze względu na rozmiary pozycjonowany także w segmencie B). Auto stanowiło uzupełnienie gamy Nissana w segmencie SUV-ów obok kompaktowych modeli: X-Trail oraz Qashqai. Pierwowzorem koncepcyjnym Juke’a był zaprezentowany w roku 2009 prototyp noszący nazwę Qazana. Nissan Juke powstał na platformie podłogowej B Platform, będącej rezultatem kooperacji Nissana i Renault. Technicznie auto powiązane jest z Nissanami Cube i Micrą oraz z Renault Clio.
czytaj więcej
Powagosław
Nissan Juke Spore zaskoczenie Nissana, który, co jest rzadkością w tej branży, na podstawie oryginalnego prototypu stworzył równie oryginalny i odważny stylistycznie model produkcyjny. Zasłużone oklaski. ~Powagosław
Luzacjusz
Wygląda paskudnie, to fakt. Ale to wyjątkowo nieważne, bo nikt nie odmówi mu jednego: oryginalności ocierającej się o awangardę. Tu brzydota to zabieg celowy. Jak u Salmy, która nieomalże przyprawiała sobie wąsy, żeby zagrać Fridę. ~Luzacjusz

Nissan Juke II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Nissan Juke

Cena od: 102 070 PLN

Oceny Nissan Juke II

Liczba ocen: 37
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(97%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Mariano Doloro
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Fajnie auto ale trochę niedopracowane. Wygląd, wykończenie wnętrza, fotele, ilość miejsca z przodu i z tyłu, pojemny bagażnik, wyposażenie na plus. Silnik i skrzynia biegów oceniam neutralnie. Brak języka polskiego w menu zegarów, brudzące się progi drzwi, brak regulacji odcinka lędźwiowego foteli, brak elektronicznych zegarów, brak mocniejszego benzynowego silnika, brak instalacji elektrycznej w bagażniku, brak automatycznego ryglowania drzwi po ruszeniu, brak domykania okien po zamknięciu auta, brak automatycznych tylnych szyb, mała ilość schowków, brak pełnego oświetlenia ledowego (kierunki i wsteczny).
4,6
~Krzysiek
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Skusił mnie wygląd oraz wyposażenie. W rodzinie wcześniej były już Nissany więc wiedziałem, że raczej będzie to dobry samochód i nie pomyliłem się. Ogólnie dobrze zrobiony choć nie jest pozbawiony wad. Kupiłbym go ponowie bo oferuje dość dużo za w miarę nieduże pieniądze. Jak na razie nie miałem przypadków mniejszych czy większych awarii. Kilka drobiazgów jednak denerwuje - brak uszczelki ochraniającej progi przez co się brudzą, brak polskiego menu - trochę to nielogiczne bo w multimediach polski jest, brak nawiewu powietrza na tylne siedzenia, brak automatycznego zamykania okien w tylnych drzwiach (w małych autach to niestety standard Nissana), brak podłokietnika na tylnym siedzeniu, czasem coś skrzypnie przy tylnych siedzeniach, brak większej liczby haczyków oraz zapalniczki w bagażniku, światło cofania oraz kierunkowskazy nie są w technologii led, brak regulacji odcinka lędźwiowego fotela kierowcy mimo tego fotele są bardzo wygodne. Wnętrze Juke wykonane jest z dobrych jakościowo plastików prócz boczków drzwi i dolnych części deski rozdzielczej, gdzie są one twarde. Niestety jest mało schowków - 4 pojemne kieszenie w każdych drzwiach, schowek po stronie pasażera oraz w podłokietkinu, 2 miejsca na kubki i półka na telefon i to wszystko. Bardzo zadziwił mnie brak podstopnicy. Na plus jednak duża ilość miejsca w środku na przodzie i co może najdziwniejsze z tyłu też jest dużo miejsca, nawet nogi w miarę wygodnie można trzymać, miejsca nad głową jak dla mnie wystarczająco (180 cm). Jezeli chodzi o silnik to ja jestem w miarę zadowolony, do 110 - 120 nie ma się co czepiać. Powyżej jest trochę gorzej, brakuje troche tego czwartego cylindra. W Juke zawalidrogą nie będziesz, spokojnie można wyprzedzać bez stresu. Jeżeli chodzi o sam silnik to na początku jak jest zimny to trochę czuć wibracje. Po rozgrzaniu pracuje kulturalnie, nie szarpie, rzadko czuć wibracje. Mniej niż 11 sekund do prędkości sto km to nie jest zły wynik, oczywiście to nie rakieta ale fajnie jeździ. Na plus tryby jazdy i o ile eko trochę zamula, zazwyczaj jeźdżę na standard ale jak chcę trochę szybciej pojeździć to włączam sport i serio daje fajne odczucie. Wyciszenie mozna powiedzieć standard, w mieście super, poza miastem jest trochę głośniej ale komfort zachowany. Skrzynia biegów na plus choć jest ona dla spokojnych osób, w automacie nie poszalejesz. Biegi zmienia sprawnie, bez jakiś mocnych szarpnięć choć czasem coś tam można wyczuć. Uważam, że dwusprzęgłówka jest dużo lepsza niż skrzynie bezstopniowe ecvt czy xtronic.
4,8
~poskijanusz
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Całokształt wypada dobrze, 3 lata używania i zero usterek, tylko serwis to dla mnie najwazniejsze. Słyszałem komentarze o silnikach 3 cylindrowych i powiem krótko jezdzi sprawnie nawet poza miastem, skrzynia nie jest rewelacyjna ale w miarę udana i dobrze zmienia biegi, komfort jazdy wystarczający nawet przy felgach 19, dużo miejsca w środku, duży bagażnik, dobre jakościowo materiały w środku choć na drzwiach jest twardy plastik, bardzo wygodne skórzane fotele które dodatkowo sa podgrzewane tak jak przednia szyba, mocna klima, kamery 360 i czujniki parkowania. Zaskoczyła mnie pozytywnie jakośc lakieru, jest kilka odprysków ale w Yaris Cross jest dużo więcej a używam go tylko rok. Dla mnie na minus brak cyfrowych zegarów (są tylko analogi ale z dużym kolorowym wyświetlaczem pomiędzy więc to na plus), brak klimy dwustrefowej, brak nawiewów na tył, brak zapalniczki w bagażniku, brak ledowych kierunków i światła cofania, brak gumy zabezpieczającej progi przed brudzeniem, mało schowków. Wyciszenie mogłoby być trochę lepsze
Średnie spalanie dla Nissan Juke II
5,2 – 7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Pali minimalnie więcej od poprzedniego Note 1.2. Dynamika bez porównania, czyli postęp sprawności napędu zdecydowany. 4.7 - droga krajowa, kręta z pagórkami jazda 70-90 km/h 6.2 - droga ekspresowa 112-118 na tempomacie - powyżej 120km/h spalanie znacząco wzrasta więc nie cisnę 5.4 - najczęściej widziana średnia - do pracy 15km, trasy 100km z prędkością około 100km/h i mało po mieście. Wersja Visia - więc najlżejsza = najszybsza i najoszczędniejsza a wyposażenie mi odpowiada.
7,5
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
na liczniku obecnie 1100 km.ostatnie 400 km trochę bardziej mnie rozczarowało ,jeśli chodzi o benzynę.średnie zużycie sz tego dystansu 9l/100km.trochę więcej jazdy po mieście.nalałem vpower racing 100,ale nie wiem,czy nie było przez to gorzej,choć to dziwne.za każdym razem przejazd tego samego odcinka - różne wskazania zużycia paliwa. może jeszcze nie umiem nim jeżdzić? zobaczymy ,co dalej,choć już mnie to wkurza. P.S. wskazanie średnie z kompa dla 1100 km - już7,4 w porywach do 7,5l/100km.
6,9
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
przejechane ok.700 km.w tym 200 km trasa Opole -Łodź, reszta po mieście i bliskich okolicach. choć nie lubię wolnej jazdy, chwilowo nie szaleję ( nie jeżdżę też jak dziadek),gdyż docieram silnik i auto. sądziłem,że będzie mniej palił. średnia komputerowa z owych 700 km = 7,2 l/100km.
Nissan Juke II