Szukaj

Informacje o Nissan Juke I SUV 1.6i 117KM 86kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Juke to produkowany od roku 2010 mały miejski crossover (segment I, aczkolwiek ze względu na rozmiary pozycjonowany także w segmencie B). Auto stanowiło uzupełnienie gamy Nissana w segmencie SUV-ów obok kompaktowych modeli: X-Trail oraz Qashqai. Pierwowzorem koncepcyjnym Juke’a był zaprezentowany w roku 2009 prototyp noszący nazwę Qazana. Nissan Juke powstał na platformie podłogowej B Platform, będącej rezultatem kooperacji Nissana i Renault. Technicznie auto powiązane jest z Nissanami Cube i Micrą oraz z Renault Clio.
czytaj więcej
Powagosław
Nissan Juke Spore zaskoczenie Nissana, który, co jest rzadkością w tej branży, na podstawie oryginalnego prototypu stworzył równie oryginalny i odważny stylistycznie model produkcyjny. Zasłużone oklaski. ~Powagosław
Luzacjusz
Wygląda paskudnie, to fakt. Ale to wyjątkowo nieważne, bo nikt nie odmówi mu jednego: oryginalności ocierającej się o awangardę. Tu brzydota to zabieg celowy. Jak u Salmy, która nieomalże przyprawiała sobie wąsy, żeby zagrać Fridę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 117 KM (86 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 158 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 78 x 83,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,5
~Egontar
Nissan Juke I
SUV 1.6i 117KM 86kW
Auto kupione jako drugie w rodzinie, jeździ nim żona, praktycznie wyłącznie po mieście, sporadycznie wyjazdy w trasę, ale na krótkie odcinki. Auto sprawuje się bez zarzutu, ale ma też mankamenty. Niestety w tej wersji jest pięcio biegowa skrzynia biegów, która daje się we znaki podczas jazdy po autostradzie. Przy dużych prędkościach auto staje się głośne, a brak szóstego biegu przekłada się na dość duże zużycie paliwa. Nie za dobra widoczność ze względu na małe okna. Dość mały bagażnik. Na plus bardzo wygodne siedzenia, świetny, nietuzinkowy wygląd, który budzi zazdrość.
4,3
~margo
Nissan Juke I
SUV 1.6i 117KM 86kW
Przejechałam moim Jukiem dokładnie 50 000 w dwa lata i co mogę powiedzieć? jak na razie niezawodny.Skrzynia biegów czasami zawiedzie, przy przełożeniu 1-2, ale ogólnie fajne autko.Przeważnie robię "trasy" jest ok, ale bez szaleństw, zresztą przy obecnych przepisach poszaleć się nie da.Jedno co mogę z czystym sumieniem polecić a czego nie miały 2 poprzednie toyoty- nissan Juke ma bardzooo wygodne fotele przednie.Nigdy nie boli mnie kregosłup po długiej trasie, w toyocie chciałam umrzeć.Polecam autko.
3,2
~norbi
Nissan Juke I
SUV 1.6i 117KM 86kW
Samochód docelowy dla żony stał się moim gł. w mieście.Sprawia wrażenie solidnego ,ale w rzeczywistości taki nie jest. Dobry do miasta na dziury i na dojazdy do pracy. W trasie o dziwo wygodny i nie sprawiajacy problemów. Raczej do spokojnej jazdy do 140 km/h. Przejechałem całe Niemcy i nie poczółem tego w krzyżu. Nogi też nie drętwiały. Wady to straszna podatnośc na podmuchy boczne no i ta jakośc plastików , mizerne ogrzewanie wew. tzn brak w tylniej częsci.Nowego bym nie kupił ale używka czemu nie zwłaszcza z dobrym LPG.

Usterki Nissan Juke I

Liczba wpisów: 4
zapalają się kontrolki ,,silnik,, żółta i niebieska ,, auto,,
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 95 tys. km
Po 2 tygodniach od zakupu pojazdu w komisie zapaliła sie kontrolka ,,silnik,, postawiłem auto do warsztatu, mechanik zalecił wymiane swiec, niestety po 2-3 tygodniach znów zapaliła się kontrolka ,,silnik,, , tym razem mechanik zalecił wymiane czujnika cisnienia paliwa , i znów po 2-3 tygodniach zapaliła się kontrolka ,, silnik,, , znów do mechanika podpięty pod komputer nic nie wykazał, pojechałem do innego warsztatu znów pod komputer nie potrafiono wskazac usterki. Pojechałem do serwisu autoryzowanego nissana- wykaz napraw - to wymiana pompy paliwa wysokiego cisnienia, zrobiłem to i niestety nic nie pomogło. W tej chwili nie wiem co robic 5 warsztatów i serwis i nikt nie potrafi pomóc.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
LUŹNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU- TRZASKI W SILNIKU
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 77 tys. km
Auto używane głównie po mieście, przez 8 lat zrobione 77tysięcy, garażowane....pożyczam od żony i słyszę że coś w silniku strzela w zakresie os 1200-3000obr/min, szczególnie wyczuwalne po odpuszczeniu gazu. Wizyta u mechanika wykazała duży luz łańcucha rozrządu do natychmiastowej wymiany, dodatkowo auto lekko bierze olej ok 0,5l od wymiany do wymiany (w moim przypadku co 9 tyś), wymiana uszczelki na korbowodzie i będzie ok. kolejna rzecz to wymiana elektrozaworu do turbiny i silnik będzie jak nowy.....na kolejne 50tyś, Mechanik mnie uspokaja mówi że znają problem i mają doświadczanie w jego usuwaniu - generalnie przyjechałem w dobrym momencie :) (Łańcuch, uszczelka , zawór , filtry i płyny z robocizną wyceniono na 3000zł)
Problem rozwiązany
1 komentarz
Niedomaganie silnika
  • Nissan Juke I SUV 1.6 DIG-T 190KM 140kW 2010-2014
  • silnik
  • 154 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Przy silniku 1,6 benzyna turbo 4x4,przy dłuzszym podjeżdżaniu takim jak w korku-z niską prędkością i co kilka metrów,po normalnym ruszeniu,silnik traci swoja moc.Kierownica drży,wciskam gaz,a auto jedzie max.80-90 km/h,obroty skaczą,a prędkości i mocy nie ma.Pomaga przełaczenie z automatu na manuala,ale tylko do 4 biegu.Trzeba zgasic silnik,idczekac kilka minut,i juz wszystko jest okej.Ale do następnego podjeżdżania w korku...Kotoś coś?
Nissan Juke I SUV