Szukaj

Informacje o Nissan Juke I SUV Facelifting DIG-T 200KM 147kW 2014-2015

Lata produkcji: 2014 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Juke to produkowany od roku 2010 mały miejski crossover (segment I, aczkolwiek ze względu na rozmiary pozycjonowany także w segmencie B). Auto stanowiło uzupełnienie gamy Nissana w segmencie SUV-ów obok kompaktowych modeli: X-Trail oraz Qashqai. Pierwowzorem koncepcyjnym Juke’a był zaprezentowany w roku 2009 prototyp noszący nazwę Qazana. Nissan Juke powstał na platformie podłogowej B Platform, będącej rezultatem kooperacji Nissana i Renault. Technicznie auto powiązane jest z Nissanami Cube i Micrą oraz z Renault Clio.
czytaj więcej
Powagosław
Nissan Juke Spore zaskoczenie Nissana, który, co jest rzadkością w tej branży, na podstawie oryginalnego prototypu stworzył równie oryginalny i odważny stylistycznie model produkcyjny. Zasłużone oklaski. ~Powagosław
Luzacjusz
Wygląda paskudnie, to fakt. Ale to wyjątkowo nieważne, bo nikt nie odmówi mu jednego: oryginalności ocierającej się o awangardę. Tu brzydota to zabieg celowy. Jak u Salmy, która nieomalże przyprawiała sobie wąsy, żeby zagrać Fridę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1618 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 2400-4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Usterki Nissan Juke I

Liczba wpisów: 4
zapalają się kontrolki ,,silnik,, żółta i niebieska ,, auto,,
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 95 tys. km
Po 2 tygodniach od zakupu pojazdu w komisie zapaliła sie kontrolka ,,silnik,, postawiłem auto do warsztatu, mechanik zalecił wymiane swiec, niestety po 2-3 tygodniach znów zapaliła się kontrolka ,,silnik,, , tym razem mechanik zalecił wymiane czujnika cisnienia paliwa , i znów po 2-3 tygodniach zapaliła się kontrolka ,, silnik,, , znów do mechanika podpięty pod komputer nic nie wykazał, pojechałem do innego warsztatu znów pod komputer nie potrafiono wskazac usterki. Pojechałem do serwisu autoryzowanego nissana- wykaz napraw - to wymiana pompy paliwa wysokiego cisnienia, zrobiłem to i niestety nic nie pomogło. W tej chwili nie wiem co robic 5 warsztatów i serwis i nikt nie potrafi pomóc.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
LUŹNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU- TRZASKI W SILNIKU
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 77 tys. km
Auto używane głównie po mieście, przez 8 lat zrobione 77tysięcy, garażowane....pożyczam od żony i słyszę że coś w silniku strzela w zakresie os 1200-3000obr/min, szczególnie wyczuwalne po odpuszczeniu gazu. Wizyta u mechanika wykazała duży luz łańcucha rozrządu do natychmiastowej wymiany, dodatkowo auto lekko bierze olej ok 0,5l od wymiany do wymiany (w moim przypadku co 9 tyś), wymiana uszczelki na korbowodzie i będzie ok. kolejna rzecz to wymiana elektrozaworu do turbiny i silnik będzie jak nowy.....na kolejne 50tyś, Mechanik mnie uspokaja mówi że znają problem i mają doświadczanie w jego usuwaniu - generalnie przyjechałem w dobrym momencie :) (Łańcuch, uszczelka , zawór , filtry i płyny z robocizną wyceniono na 3000zł)
Problem rozwiązany
1 komentarz
Niedomaganie silnika
  • Nissan Juke I SUV 1.6 DIG-T 190KM 140kW 2010-2014
  • silnik
  • 154 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Przy silniku 1,6 benzyna turbo 4x4,przy dłuzszym podjeżdżaniu takim jak w korku-z niską prędkością i co kilka metrów,po normalnym ruszeniu,silnik traci swoja moc.Kierownica drży,wciskam gaz,a auto jedzie max.80-90 km/h,obroty skaczą,a prędkości i mocy nie ma.Pomaga przełaczenie z automatu na manuala,ale tylko do 4 biegu.Trzeba zgasic silnik,idczekac kilka minut,i juz wszystko jest okej.Ale do następnego podjeżdżania w korku...Kotoś coś?
Nissan Juke I SUV Facelifting