Z poprawionym zawieszeniem - Lexus IS-F 2012
Choć nie minął jeszcze rok, od kiedy Lexus pokazał model IS-F po kuracji odmładzającej, japoński producent postanowił ponownie poprawić swojego sportowego sedana.
Modernizacjom poddano przede wszystkim zawieszenie. Mimo, że to dotychczasowe gwarantowało świetne właściwości jezdne, zdecydowano się dołożyć nowe amortyzatory, zmodyfikowane sprężyny oraz większe stabilizatory, tym samym poprawiając oferowaną trakcję. Jak podkreślił Lexus, zmiany te nie wpłynęły na skuteczność resorowania dziur.
Oprócz udoskonalonego układu jezdnego IS-F zyskał też wzbogacone wyposażenie. Na liście opcji pojawiła się nowa dwukolorowa tapicerka skórzana oraz zestaw nowych felg, a dokładnie 19-calowych, 14-ramiennych obręczy aluminiowych sygnowanych przez BBS.
Pod maską modernizacji brak – podobnie jak dotychczas oferowany model, IS-F 2012 napędzany jest 5-litrowym, 8-cylindrowym silnikiem benzynowym rozwijającym 423 KM oraz 505 Nm. Wartości te wystarczają, aby pierwsza „setka” pojawiała się na prędkościomierzu po 4,8 sekundy od startu, a wskazówka docierała do wartości 270 km/h.