Wyniki Citroen
Pomimo zniżkującego rynku samochodowego w Polsce, na koniec czerwca 2002 r Marka Citroën osiągnęła udział rynkowy w wysokości 4.30%, co stanowi wzrost w stosunku do pierwszego semestru 2001 r o 1,1 pkt. Niezmiernie istotnym faktem jest również ilościowy wzrost sprzedaży notowany w tym samym okresie ( o ponad 8%).
Pomimo zniżkującego rynku samochodowego w Polsce, na koniec czerwca 2002 r Marka Citroën osiągnęła udział rynkowy w wysokości 4.30%, co stanowi wzrost w stosunku do pierwszego semestru 2001 r o 1,1 pkt. Niezmiernie istotnym faktem jest również ilościowy wzrost sprzedaży notowany w tym samym okresie ( o ponad 8%).
Pomimo zniżkującego rynku samochodowego w Polsce, na koniec czerwca 2002 r Marka Citroën osiągnęła udział rynkowy w wysokości 4.30%, co stanowi wzrost w stosunku do pierwszego semestru 2001 r o 1,1 pkt. Niezmiernie istotnym faktem jest również ilościowy wzrost sprzedaży notowany w tym samym okresie ( o ponad 8%).
Wprowadzony na początku maja br. do sprzedaży model C3 cieszy się coraz większym zainteresowaniem kupujących. Do końca czerwca, czyli w przeciągu półtora miesiąca od polskiej premiery klienci zamówili już 842 samochody.
Citroën Xsara nadal cieszy się niesłabnącym powodzeniem utrzymując stały rytm sprzedaży i udział w segmencie samochodów klasy średniej niższej na poziomie 3,82%.
W segmencie klasy średniej wyższej, nadal rośnie sprzedaż Citroëna C5. Na koniec pierwszego semestru 2002 r model C5 stanowi 5,49 % segmentu.
Kolejnym modelem, który odnotował wzrost sprzedaży jest Xsara Picasso. W segmencie minivanów stanowi on 18,24% całkowitej sprzedaży. Nie słabnie również zainteresowanie modelem Berlingo. Pozostaje on liderem w swojej klasie z wynikiem 32,30% udziału w segmencie
Podobnie liderem segmentu lekkich samochodów dostawczych jest Citroën C-15, mając 33,24% udziałów co stanowi wzrost o 22,62 pkt proc. w stosunku do pierwszego semestru roku ubiegłego.
<strong>Źródło: Citroen Polska</strong>