Udany debiut Corolli
W ciągu pół miesiąca zrealizowano półroczny plan zamówień.
<strong>
W ciągu pół miesiąca zrealizowano półroczny plan zamówień.
</strong><br/>
<p class=maintext>
Na początku lutego br. w salonach zaprezentowano najnowszą generację Corolli w nadwoziu sedan (4 drzwi), które, jako jedyna wersja karoserii, będzie występować z tą nazwą w Europie (nowy 3- i 5-drzwiowy hatchback pojawi się w naszych salonach dealerskich jako Auris). Już podczas dni otwartych (3-4.02.07) stacje Toyoty przeszły prawdziwe oblężenie, a chętni na jazdy testowe nowym sedanem zmuszeni byli zapisać się na listy oczekujących.
</p><p class=maintext>
„Zainteresowanie najnowszą Corollą przeszło nasze najśmielsze oczekiwania – zauważa dyr. Handlowy Toyota Motor Poland, Witold Nowicki – do tej pory niekwestionowanym liderem polskich debiutów Toyoty pozostawał Yaris. Jednak zainteresowanie dniami otwartymi nowego sedana dwukrotnie przewyższyło wspomniany start Yarisa II na początku 2006 roku. To pokazuje, jak wielkie oczekiwanie towarzyszy każdemu debiutowi nowego modelu Toyoty. Warto również podkreślić, że auto przyciąga nie tylko świetnym stylem nadwozia, ale również bogato wyposażonym i komfortowym wnętrzem oraz doskonale skalkulowaną ceną. Nie bez znaczenia okazuje się fakt produkowania tego modelu wyłącznie w Japonii."
</p><p class=maintext>
Jednocześnie widać, jak wyraźnej zmianie ulegają preferencje Klientów. W poprzedniej generacji Corolli sedan górował model w podstawowej specyfikacji Terra (plus klimatyzacja) z silnikiem benzynowym 1.4. Obecna Corolla wybierana jest z reguły w wysokich wersjach wyposażenia Sol i Luna z silnikami: benzynowym 1.6 oraz dieslem 2.0 D-4D. Ten fakt pokazuje, że nowy sedan postrzegany jest jako auto prestiżowe i zbliża się w ten sposób do limuzyn klasy średniej.
</p>
(rb)