Triumph Sprint GT na 2011 - oficjalne zdjęcia
Prezentujemy pierwsze oficjalne zdjęcia turystycznego motocykla Triumph Sprint GT, który pojawi się w sprzedaży w 2011 roku.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">Prezentujemy pierwsze oficjalne zdjęcia turystycznego motocykla <strong>Triumph</strong> <strong>Sprint GT</strong>, który pojawi się w sprzedaży w 2011 roku. </span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Pięć lat po wprowadzeniu na rynek modelu <b>Sprint ST <strong>Triumph</strong></b> postanowił nieco odświeżyć <b>motocykl</b>. <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/triumph-sprint-st-na-2011-szpiegowskie-zdjecie,art391.html">Zgodnie z wcześniejszymi plotkami</a>, w przyszłym roku w salonach sprzedaży marki pojawi się nowa wersja turystycznego jednośladu – <b><strong>Sprint GT</strong></b>. Jak zapewnia producent, wszelkie zmiany, dokonane w maszynie, mają spowodować, że <b>motocykl</b> jeszcze lepiej będzie sprawdzać się na długich trasach.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Pojemność silnika nie zmieniła się jednak; dzięki staraniom inżynierów trzycylindrówka zyskała kilka koni więcej. Teraz dysponuje ona mocą 132 KM przy 9200 obr./min oraz momentem obrotowym wynoszącym 108 Nm, czyli o 5 Nm więcej niż dotychczas.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Zmiany dotknęły również zawieszenia maszyny. <b><strong>Sprint GT</strong></b> ma się teraz pewniej prowadzić w zakrętach. Z przodu nadal znajdziemy 43-milimetrowy widelec, natomiast z tyłu zamontowano nowy centralny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Stylistycznie <b>motocykl</b> niewiele się zmienił. Najpoważniejszą różnicą, w porównaniu do obecnej wersji, jest przełożenie tłumika spod siedzenia na bok motocykla oraz wyostrzenie linii przedniej lampy. <b><strong>Triumph</strong> <strong>Sprint GT</strong> </b>sprzedawany będzie w dwóch kolorach: Pacific Blue i Aluminium Silver. <br />
</p>
Ania Jędrasiak