Toyota reklamuje swojego odnowionego pikapa
Pamiętacie odcinek Top Gear, w którym Jeremy Clarkson próbuje zakończyć żywot starej Toyoty Hilux? Jeśli tak, wiecie zapewne, że pomimo kąpieli w morzu, podpalenia auta czy wizyty na dachu zawalającego się budynku, japoński pick-up nadal jeździł udowadniając, że opinia "samochodu nie do zdarcia" nie wzięła się znikąd.
Dzisiaj mamy dla Was zestaw filmików video promujących obecne wcielenie Hiluxa po niedawnym liftingu. I choć prezentowane materiały nie są tak spektakularne jak wspomniany odcinek Top Gear, również przyciągają wzrok. Twórcom reklam udało się podkreślić najważniejsze cechy roboczej Toyoty, a mianowicie wytrzymałość i zdolność pokonywania bezdroży.
Zrestylizowany Hilux już niebawem trafi do polskich salonów sprzedaży. Auto oferowane będzie w kilku wersjach nadwoziowych (z pojedynczą, pojedynczą przedłużoną i podwójną kabiną oraz nadwoziem do zabudowy), dwóch wysokoprężnych odmianach silnikowych (2.5 D-4D i 3.0 D-4D), z dwiema przekładniami (manualną i „automatem”) i dwoma wariantami napędu (4x2 i 4x4).