Toyota C-HR po zmianach z mocniejszą hybrydą
Odświeżona Toyota C-HR to nie tylko lekko zmieniony wygląd zewnętrzny nadwozia. Kierowca powinien docenić poprawione elektroniczne wspomaganie kierownicy, pasażerowie zaś nowy system multimedialny. Ponadto do oferty dołączyła mocniejsza wersja z napędem hybrydowym.
Zainteresowani tym japońskim crossoverem będą mieć teraz do dyspozycji dwie wersje z napędem hybrydowym do wyboru. Nowy wariant napędu Hybrid Dynamic Force z silnikiem 2,0 l o łącznej mocy 184 KM dołącza do zmodyfikowanego napędu z silnikiem 1,8 l o całkowitej mocy 122 KM. Napęd z 1,8-litrowym silnikiem benzynowym emituje średnio od 109 g/km CO2, zaś nowy w ofercie układ hybrydowy generuje od 118 g/km CO2 (wg WLTP).
Toyota C-HR z napędem hybrydowym 2.0 ma nieco zmodyfikowane zawieszenie, które ma zapewniać wyższy komfort jazdy przy zachowaniu dotychczasowych właściwości jezdnych. Zoptymalizowane zostało także elektroniczne wspomaganie kierownicy, aby zapewnić lepsze wrażenia podczas prowadzenia. We wszystkich wersjach wyposażenia kabina została lepiej wytłumiona.
Odświeżona Toyota C-HR otrzymała również nowy system multimedialny, który rozszerza dotychczasową ofertę w zakresie łączności z telefonem i dostępnych aplikacji. Umożliwia on pełną integrację z telefonem za pośrednictwem Apple CarPlay i Android Auto. Nowym rozwiązaniem jest także nawigacja ze zdalnie aktualizowanymi mapami. Nowa wersja multimediów będzie dostępna we wszystkich wersjach wyposażenia.
Z zewnątrz Toyota C-HR po faceliftingu będzie się wyróżniać przeprojektowanym pasem przednim i tylnym, choć ogólne kształty nadwozia oraz najbardziej rozpoznawalne elementy stylistyczne pozostały bez większych zmian.
Przednie i tylne reflektory zostały wykonane w technologii LED klasy premium. Światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy połączono w jeden projektor tworzący płynną linię powyżej głównego reflektora. Z tyłu nowe lampy zespolone są połączone lśniącym czarnym spojlerem, z którym tworzą spójną całość.