To idzie słabość
Seat uzupełnia gamę swoich silników o nowe jednostki, słabsze od obecnych. Będzie też nowa automatyczna skrzynia.
Wraz z rokiem modelowym 2011 pod maskami Ibizy i Ibizy SC pojawią się sześćdziesięciokonne silniki benzynowe o pojemności 1,2 l, zbudowane na bazie siedemdziesięciokonnego silnika 1,2 THP. W Exeo i Exeo ST dostępna będzie słabsza wersja silnika 1,8 TSI, dysponująca mocą 120 KM (obecna ma 160 KM).
Dwa nowe silniki wysokoprężne to 1,2 TDI CR o mocy 75 KM (najsłabszy w gamie turbodiesli) oraz dwulitrowy silnik TDI CR o mocy 120 KM. To najsłabszy silnik o tej pojemności, oprócz niego są jeszcze wersje o mocach 140 KM i 170 KM.
Nowością będzie także bezstopniowa, automatyczna skrzynia Multitronic, która wejdzie do oferty Seata Exeo z dwustukonnym silnikiem TSI. Skrzynia DSG będzie także dostępna w większej ilości wersji niż obecnie.
(mysz)