The Crew wjeżdza do polskich sklepów
Dziś w sklepach w całej Polsce zadebiutowała gra The Crew, która trafi w gusta wszystkich, którzy kochają wyścigówki z otwartym światem.
Pomysł na rozgrywkę jest zbliżony do tego z Test Drive Unlimited. Gracz może eksplorować ogromny, otwarty świat w jednym z kilkudziesięciu licencjonowanych samochodów: hatchbacków, coupe, pickupów i innych. The Crew to gra zręcznościowa, nastawiona na widowiskowe wyścigi. Jeśli graliście w Test Drive Unlimited – wiecie czego można się spodziewać. Model jazdy nie jest skomplikowany, ale gra ma kamerę z wnętrza pojazdu i stara się w rzetelny sposób odwzorować osiągi samochodów.
The Crew posiada tryb dla pojedynczego gracza, który pozwala na ściganie się przez kilkanaście godzin, ale solą gry są rozgrywki sieciowe. Świat gry został zbudowany w taki sposób, by gracze byli cały czas w sieci, mijali się na drodze i wchodzili ze sobą w interakcje: od łączenia się w kluby, przez wspólne przejażdżki, skończywszy na wyścigach. Gracze mogą podróżować od Zachodniego Wybrzeża Stanów Zjednoczonych do Wschodniego, przejeżdżając tym samym przez wiele charakterystycznych miast m.in. Nowy Jork, Miami czy San Francisco.
The Crew zostało wydane na komputerach PC i konsolach. Za wersję komputerową przyjdzie zapłacić około 130 zł, natomiast wersje na konsole to wydatek od około 200 (Xbox 360, PlayStation 3) do 250 zł (Xbox One, PlayStation 4).
PS. Więcej o The Crew tutaj.