Teraz także jako kombi - Toyota Auris Touring Sports
Zastępując Corollę modelem Auris, Toyota postanowiła pozbyć się ze swojej europejskiej gamy kompaktowego kombi. O tym, że nie był to dobry pomysł nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Na szczęście, wie o tym również Toyota.
W odpowiedzi na wymagania europejskiego segmentu C, w którym 1/4 sprzedaży stanowią auta z nadwoziem kombi, Japończycy wzbogacili gamę Aurisa II. generacji o wersję Touring Sports. Wariant dla rodzin i firmowych flot stał się nie tylko pierwszym kombi w historii Aurisa, ale również pierwszym modelem w swojej klasie z pełnym napędem hybrydowym.
Pomimo, że nowa odmiana przejęła z ujawnionej wcześniej wersji hatchback 2,6-metrowy rozstaw osi, otrzymała dłuższą karoserię. Dodatkowe 285 mm (co jest sporą wartością) wykorzystano przede wszystkim na powiększenie przestrzeni bagażowej. Co więcej, transport ładunków ułatwiono niższym o 80 mm progiem załadunku.
Podobnie jak hatchback, Toyota Auris Touring Sports otrzymała wyrazistą, choć dość kontrowersyjną stylistykę nadwozia o agresywnie wystylizowanym pasie przednim, opadającej linii bocznych okien i niespotykanych nigdzie indziej lampach tylnych. Na dachu znalazły się dodatkowo relingi z anodowanego aluminium i ogromny, panoramiczny dach współgrający z dużą szybą przednią.
Nowe kombi na bazie Aurisa debiutuje na salonie Paris Motor Show 2012, ale kiedy pojawi się na rynku, tego dokładnie nie wiemy.