Tegoroczna edycja Camp Jeep® za nami
W dniach 24-25 czerwca 2017, w Teltow Fläming Ring odbyła się najważniejsza impreza Jeep® Owners Group (JOG). Na off-roadowych trasach o różnych stopniach trudności, przy wsparciu Jeep Academy, kierowcy mogli przetestować możliwości 4x4 modeli Jeepa. Gwiazdą imprezy był nowy Jeep Compass, biorący udział w emocjonujących jazdach próbnych.
Camp Jeep® to najważniejsza impreza roku Jeep® Owners Group (JOG). Tegoroczna edycja odbyła się na Teltow Fläming Ring w Niemczech. Jak co roku przyciągnęła tłumy miłośników marki z całej Europy.
Trasy off-roadowe prowadziły przez tereny prywatnego, 300-hektarowego lasu na południe od Berlina. Uczestnicy zlotu mogli wybrać jazdy próbne na trasach o trzech różnych stopniach trudności z naturalnymi lub sztucznymi przeszkodami, w tym 10-metrowymi ścianami o nachyleniu powyżej 70%. Zapewnione były także szkolenia techniczne i praktyczne, prowadzone przez wykwalifikowanych instruktorów z Jeep Academy. Nie zabrakło też wielu innych atrakcji na świeżym powietrzu. Dla małych dzieci przygotowano m.in. małe SUV-y Jeepa na pedały, zdalnie sterowane samochodziki oraz rowery Canyon. Spragnieni sportowych emocji uczestnicy zlotu mogli odbyć jazdy u boku profesjonalnego instruktora i przeprowadzić podnoszące poziom adrenaliny testy za kierownicą najbardziej utytułowanego SUV-a w historii - Grand Cherokee SRT- w wersji o podwyższonych osiągach.
Gwiazdą Camp Jeep® był nowy kompaktowy SUV marki - Jeep Compass. Model został udostępniony do emocjonujących jazd próbnych na trasach otaczających Motzener See. W lipcu zadebiutuje on w salonach Jeepa, oferując połączenie wyjątkowych cech (w tym legendarnych), najlepszych w tej kategorii możliwości off-roadowych, autentycznego i nowoczesnego wzornictwa Jeepa, doskonałej dynamiki na drodze oraz zaawansowanych, przyjaznych użytkownikowi systemów łączności i bezpieczeństwa.
Podczas tegorocznej imprezy ogłoszono też zwycięzcę video contest „Jeep Wave", zrealizowanego we współpracy ze słynną platformą Zooppa. Nagrodzony film, który opowiada o silnym związku pomiędzy miłośnikiem Jeepa, tzw. Jeepersem, a jego Jeepem i sławi przekazywanie dziedzictwa Jeepa przez „starych” fanów nowym pokoleniom. W emitowany od końca lutego na kanałach społecznościowych film było zaangażowanych ponad 600 twórców, którzy chcieli pokazać, w jaki sposób nowe pokolenia Millennialsów mogą spełniać rolę propagatora wartości jednoczących wszystkich użytkowników SUV-a marki Jeep.
W czasie zlotu nie zabrakło firmy Mopar®, oficjalnego partnera Jeepa® , jeśli chodzi o indywidualizację samochodów i usługi posprzedażne. Na stoisku Mopar® uczestnicy mogli podziwiać Jeepa® Wranglera, wyposażonego w efektywny Mopar® One Pack, pozwalający bezpiecznie zmierzyć się nawet z najbardziej ekstremalną jazdą off-roadową, mając jednocześnie 100% homologację do jazdy po drogach publicznych. Ponadto, w strefie przylegającej do obszaru, na którym były przeprowadzane testy off-roadowe, dostępny był Mopar® Express Care, autoryzowany serwis, oferujący przeglądy i diagnostykę wszystkich marek Fiat Chrysler Automobiles, docierający do klientów niezależnie od miejsca ich pobytu.