TATA Nano hitem sprzedaży
Wyniki sprzedaży Nano okazują się wyjątkowo niestabilne. Bo choć do niedawna egzemplarze tego indyjskiego „malucha” kurzyły się w magazynach, teraz Tata Motors - producent auta - planuje podwoić produkcję modelu (do 20.000 sztuk/miesiąc) ze względu na ponadprzeciętnie wysokie słupki sprzedaży.
Sprzedaż Taty Nano wyraźnie wzrosła w ciągu kilku ostatnich miesięcy – marcowy wynik sprzedaży wyniósł 8707 sztuk, czym zbliżył się do rekordowego rezultatu z lipca 2010 roku, kiedy to najtańszy samochód świata znalazł 9000 nabywców. Dla porównania, w listopadzie ubiegłego roku, gdy wizerunek Nano nadszarpnęły liczne przypadki problemów z instalacją elektryczną, sprzedano 509 egzemplarzy.
Ożywienie sprzedaży ma swoje podłoże w kampanii serwisowej zorganizowanej dla właścicieli Nano, poprawkach konstrukcyjnych auta, mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników, a także atrakcyjniejszych warunkach zakupu oraz lepszej gwarancji.