Tańszy choć lepszy
Hyundai wprowadza na brytyjski rynek Santa Fe w specyfikacji na rok 2010. Auto będzie miało nowe silniki, lepsze wyposażenie i niższą cenę.
Zmiany w stylistyce są niewielkie, to w zasadzie podniesienie jakości detali -pojawiła się chromowana atrapa chłodnicy, bardziej muskularny zderzak z halogenami w czarnych obwódkach. Z tyłu także jest nowy zderzak. We wnętrzu wykończenia z czarnych włókien węglowych zastąpiły drewniane okładziny, a oferowane w standardzie radio zyskało wejście USB umożliwiające podłączenie iPoda.
Największa zmiana to nowy turbodiesel o pojemności 2,2 l, dysponujący mocą 194 KM. W porównaniu z poprzednim silnikiem nowa jednostka ma o 27 proc. większą moc i o 26 proc. większy maksymalny moment obrotowy. Do 100 km/h auto rozpędza się w 9,8 sekundy, a przy tym jest oszczędniejsze.
(mysz)