Tak reklamuje się nowa rodzina modelowa Priusa
Tydzień temu, tuż po rozpoczęciu targów IAA we Frankfurcie, Toyota zaprezentowała szerokiej publiczności nową rodzinę modelową Priusa. Przy okazji premiery kolejnych odsłon, Toyota opublikowała ich cennik oraz ten oto filmik video.
1-minutowy spot telewizyjny promujący najnowsze wersje Priusa został opracowany przez agencję reklamową Saatchi & Saatchi. Jak widzimy, twórcy spotu o nazwie „Osoba-ludzie” postanowili zareklamować nowe produkty Toyoty gigantycznym mężczyzną „złożonym” z szeregu osób normalnych rozmiarów. Pomysł ciekawy, ale facet-olbrzym wygląda nieco przerażająco…
W reklamie zaprezentowane zostały dokładnie cztery nowe odmiany hybrydowej Toyoty – standardowy Prius, Prius Plug-In Hybrid, Prius w wersji minivan oraz Prius w wersji kompakt. Ostatni z modeli jest jak na razie prototypem, ale wiadomo już, że pojawi się na rynku.