Ta Toyota Corolla poradzi sobie w terenie. Ale o rajdach off-roadowych zapomnijcie
Podczas salonu samochodowego w Genewie będziemy mieli możliwość zobaczyć nie tylko usportowioną Toyotę Corollę GR Sport, ale również uterenowioą Corollę TREK, która jednak będzie dostępna wyłącznie w nadwoziu kombi.
Najnowszy wariant Toyoty Corolli powstał z myślą o tych ludziach, którym zdarza się zjechać z utwardzonej nawierzchni, by dostać się do położonego w leśnej głuszy domku, albo po prostu - by spędzić nieco czas w plenerze.
Corolla TS Kombi TREK będzie dostępna w obu wersjach hybrydowych - 1.8 oraz 2.0 i w stosunku do standardowych odmian kompaktowej Toyoty będzie się wyróżniać przede wszystkim o 20 mm wyższym zawieszeniem, osłonami podwozia z przodu i z tyłu oraz 17-calowymi felgami aluminiowymi z przeszlifowaniem. Pakiet terenowy obejmuje także przyciemniane tylne szyby, światła przeciwmgielne i przednie światła LED.
We wnętrzu Corolla TREK będzie oferowana z 7-calowym ekranem dotykowym systemu multimedialnego, dwukolorowymi obiciami foteli oraz drewnianymi elementy dekoracyjne.
Uterenowiona odmiana Toyoty Corolli jest efektem podpisanej współpracy z firmą Trek Bicycle, która w ubiegłym roku sprzedała około 1,5 miliona egzemplarzy rowerów.
Toyota Corolla TREK dołączy do oferty japońskiej marki na początku 2020 r. Coś nam się jednak wydaje, że tak jak Toyota Corolla GR Sport ze sportowymi modelami niewiele będzie miała wspólnego, tak i o Corolli TREK raczej ciężko będzie mówić jako o aucie terenowym.