Świat na benzynę, czyli reklamy aut elektrycznych
Jak wyglądałby świat, gdyby wszystkie urządzenia, których używamy w codziennych czynnościach, zasilane były benzyną? Odpowiedzi na to pytanie postanowił udzielić nam koncern Renault-Nissan.
Francusko-japoński gigant rozpoczął właśnie nową kampanię reklamową promującą samochody elektryczne. W ramach kampanii opracował dwa krótkie filmiki video sugerujące, że podobnie jak komputer czy suszarka do włosów, auta powinny być napędzane wyłącznie energią elektryczną.
„Renault widzi swoją rolę w pomocy konsumentom w dokonaniu tej zmiany [zamiany samochodu spalinowego na elektryczny]” – powiedział Stephen Norman, wiceprezes Globalnego Marketingu i Komunikacji w Renault.
„Dlatego zamiast przybliżać pojazdy elektryczne od punktu widzenia ochrony środowiska, firma zdecydowała się podejść do tematu z punktu widzenia życia codziennego – po to, aby zbudować koncepcję konkretniejszą, przyjemniejszą i bardziej dostępną.”