Suzuki umacnia swoją pozycję na polskim rynku
Firma Suzuki Motor Poland w 2005 roku sprzedała 2742 egzemplarze samochodów, co stanowi wzrost o 2,31% (16.lokata) w stosunku do sprzeda*y z 2004 roku.
<b>Firma Suzuki Motor Poland w 2005 roku sprzedała 2742 egzemplarze samochodów, co stanowi wzrost o 2,31% (16.lokata) w stosunku do sprzedaży z 2004 roku.</b>
<p class="maintext">Udział rynkowy Suzuki na rynku polskim na koniec 2005 roku wyniósł 1,16% - wartość ta wzrosła w porównaniu do 2004 roku o 0,3 punkta.</p>
<p class="maintext">„Jesteśmy bardzo dumni z naszej sprzedaży w 2005 roku, szczególnie w tak trudnej sytuacji rynku samochodowego, który odnotował spadek o 25,96%. Z zadowoleniem również odnotowaliśmy wzrost liczby dilerów Suzuki z 17 do 27. Dalszy rozwój sieci gwarantują rozmowy prowadzone z wieloma kandydatami. Wszystko to świadczy o tym, że marka Suzuki staję się poważnym partnerem na samochodowym rynku w Polsce" - powiedział Harumichi Uto, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.</p>
<p><b>Źródło: SUZUKI MOTOR POLAND</b>