Suzuki Kizashi - oryginalna kampania reklamowa
Zacięta konkurencja w branży motoryzacyjnej zmusza specjalistów od reklamy do sięgania po coraz drastyczniejsze sposoby pokazu niższości rywali. W kampanii promocyjnej modelu Kizashi, Suzuki postanowiło skonfrontować auto z jego najbliższymi konkurentami. Nietrudno domyśleć się, na korzyść jakiego modelu wypadło owe porównanie…
Flagowa limuzyna japońskiej marki musiała pokazać swoją wyższość nad Audi A4, Mercedesem klasy C oraz Volvo S40. Co ciekawe, kampania promująca Kizashi zawiera także aspekt humorystyczny – przy okazji konfrontacji z klasowymi rywalami, sedan Suzuki został porównany z limuzyną, jeżdżącą sofą, a nawet mężczyzną ubranym w interesujący garnitur.
Filmiki wchodzące w skład kampanii reklamowej, które możecie oglądać poniżej, zostały przygotowane przez amerykańską filię Suzuki, w celu zwiększenia zainteresowania Kizashi na tamtejszym rynku.