Suzuki Authentics zadebiutował na salonie w Szanghaju
Po wstępnych zapowiedziach na Salonie Samochodowym w Szanghaju zadebiutował Suzuki Authentics - kompaktowy sedan, który będzie oferowany między innymi na rynku w Chinach. Czy Suzuki liczy na większy sukces w Kraju Środka?
Suzuki nie jest potężnym rynkowym graczem - to publiczna tajemnica. Na rynkach w Stanach Zjednoczonych czy Kanadzie marka ta praktycznie nie istnieje, ale japoński producent się tym nie przejmuje spoglądając z pożądaniem na rynek chiński i upatrując tam potencjalnych sukcesów.
Auto, które ma zapewnić producentowi sukces w Chinach plasuje się w segmencie C i zdaniem Suzuki jest odzwierciedleniem filozofii "Sporty x Elegant". Suzuki Authentics charakteryzuje się niską linią dachu, dość dużym rozstawem osi i stosunkowo krótkimi zwisami.
Producent nie pochwalił się danymi technicznymi modelu Suzuki Authentics, ale wiadomo już, że auto będzie produkowane i sprzedawane przez chiński oddział i partner japońskiej marki - Chongqing Changan Suzuki Automobile Co. Jest czego zazdrościć?