Supermoto Gladius czyli koncepcyjny bike od NaSty
Suzuki Gladius miał się podobać wszystkim. I podoba się chyba najbardziej, gdy zmieni się jego stylistykę.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak"><strong>Suzuki</strong> <strong>Gladius</strong> miał się podobać wszystkim. I podoba się chyba najbardziej, gdy zmieni się jego stylistykę.</span><br />
<br />
<a href="http://www.motogen.pl/laboratorium/testymotocykli/suzuki-gladius-sfv-650-dwa-ostrza-miecza,art25.html"><b><strong>Gladius</strong></b></a> jest ostatnio jednym z chętniej przerabianych <b>motocykli</b> na świecie. Fantazjował na jego temat <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/ciekawostki/streetfighter-suzuki-gladius-moglby-tak-wygladac,art485.html"><b>Bezzi</b></a>, przerabiało go <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/ciekawostki/suzuki-gladius-gt-od-s2-concept,art490.html"><b>S2 Concept</b></a>. Jednak ten, którego prezentujemy na zdjęciach obok, zaskakuje szczególnie – w końcu trudno sobie chyba wyobrazić <b>Gladiusa</b> w wersji <b><strong>Supermoto</strong></b>. <b><strong>NaSty</strong> Concept </b>skupiło się na poprawkach technicznych, by podnieść bezpieczeństwo i zmienić na korzyść wygląd całości. Kanapę z wodoodpornej skóry alcantara podniesiono o 7 cm, zastosowano nowy wydech i nową ramkę na tablicę rejestracyjną. Zmieniono kierownicę na <strong>Supermoto</strong> z osłonami na dłonie, dodano wysoki przedni <b>błotnik </b>i zmieniono <b>owiewki</b>. <b><strong>Gladius</strong> </b>otrzymał także dodatkowy element podnoszący bezpieczeństwo – obręcze kół, zbiornik paliwa oraz kierownicę pomalowano fluorescencyjną farbą, która zwiększa widoczność maszyny po zmroku. Drobiazg, a cieszy.<br />
<br />
Z dotychczasowych propozycji ten<b> <strong>Gladius</strong></b> jest chyba najciekawszą – ale oceńcie sami.</p>
Iza Prochal