Superb Samochodem Roku wed3ug „Playboya”
Nowa Škoda Superb zosta3a uznana za idealny samochód dla biznesu w konkursie Samochód Roku miesiecznika „Playboy”.
Jak co roku specjaliści bran?y motoryzacyjnej zebrali sie, by wspólnie wybraa najlepsze ich zdaniem modele samochodów magazynu „Playboy". W kilku kategoriach wy3oniono zwyciezców – samochody wyjątkowe, zaskakujące, piekne i luksusowe. Nowa Škoda Superb, jak na flagową limuzyne koncernu przysta3o, reprezentowa3a dynamike, styl i elegancje, wygrywając kategorie „Auto dla biznesu Playboya 2009". – Ju? pierwsza generacja Superba by3a popularna wśród przedsiebiorców, dla których najwa?niejszy jest prawdziwy komfort. Jurorzy „Playboya" uznali ten model w chwili debiutu za najlepsze auto dla mened?era 2002 r. – mówi Micha3 Spiczak-Brzezinski, Product Manager odpowiedzialny za Škode Superb. – Cieszymy sie, ?e nowa generacja Superba zosta3a ponownie uznana za godną zainteresowania przez tak znamienite grono fachowców – dodaje Spiczak-Brzezinski.
W sk3ad Jury weszli: znany dziennikarz i entuzjasta motoryzacji W3odzimierz Zientarski jako przewodniczący, rajdowy mistrz Europy, trzykrotny mistrz Polski Krzysztof Ho3owczyc, wielokrotny zwyciezca Rajdowych samochodowych Mistrzostw Polski Andrzej Koper, znany komentator sportów samochodowych i dziennikarz Andrzej Borowczyk oraz dziennikarze motoryzacyjni „Playboya" Rafa3 Jemielita i Marcin Klimkowski jako sekretarz. – Nie oby3o sie bez sporów, które zawsze towarzyszą naszym obradom. To k3ótnie przyjació3, którzy znają sie od lat. Mają swoje ulubione marki, typy nadwozia, charakterystyki pracy silnika, na co innego zwracają uwage i co innego promują w myśleniu o motoryzacji – opisują cz3onkowie Jury swoje obrady.
Specjaliści wybierając Škode Superb jako lidera w kategorii samochodu biznesowego, docenili komfort i bezpieczenstwo oraz znakomity stosunek jakości do ceny. Zdaniem cz3onków jury ten samochód w niczym nie ustepuje swoim znacznie dro?szym konkurentom, a w wielu szczegó3ach ich przewy?sza. Superb jest nie tylko luksusową limuzyną, konstruktorzy zaoferowali dodatkowo dwa typy nadwozia w jednym: sedan i liftback, co by3o mo?liwe dzieki nowatorskiej konstrukcji pokrywy baga?nika, którą mo?na otworzya z tylnym oknem lub bez. Zauwa?ono tak?e wyjątkowe elementy wyposa?enia – opcjonalny naped 4x4 i bardzo wysoką jakośa wykonczenia wnetrza przez zastosowanie materia3ów odpowiednich dla aut tej klasy. – To naprawde doskona3e auto, nie tylko na kryzys – podsumowali specjaliści.
W innych kategoriach Samochodu Roku „Playboya" zwycie?y3y równie niebanalne modele – „Moc wra?en" zapewnia zdaniem jury Lexus IS-F, „Luksus i sport" reprezentowa3 Porsche Panamera. „Najlepszym autem dla dziewczyny playboya" bedzie zdaniem specjalistów Alfa Romeo MiTo, dla jego rodziny Opel Insignia SW, a dla m3odego playboya Seat Ibiza Cupra. „Auto z seksem" to Renault Laguna Coupe, a „Auto na ka?dą droge" – Volvo XC60. „Znakiem czasów" okaza3a sie Kia Soul, „Styl i piekno" reprezentowa3a Mazda MX-5, a kategoria „Auto legenda" nale?a3a do auta Land Rover Defender. Wyró?nienie specjalne otrzyma3 motocykl Suzuki GSX-R1000, a tytu3 Samochodu „Playboya" 2009 zdoby3 samochód BMW serii 7.
Źród3o: skoda-auto.pl