Sukces polskiego przedstawicielstwa Kawasaki
Spowolnienie gospodarcze marce Kawasaki niestraszne. Atrakcyjna i wciąż powiększana gama produktów oraz solidność i dopracowanie wszystkich modeli skutecznie przyciągały klientów do salonów.
Spowolnienie gospodarcze marce Kawasaki niestraszne. Atrakcyjna i wciąż powiększana gama produktów oraz solidność i dopracowanie wszystkich modeli skutecznie przyciągały klientów do salonów.
W efekcie polskie przedstawicielstwo Kawasaki, po raz pierwszy w historii, sprzedało 1000 pojazdów w ciągu roku.
Na sukces pracowały nie tylko motocykle. Trzeba pamiętać, że w ofercie Kawasaki znajdują się również czterokołowce oraz skutery wodne.
W tabelach opublikowanych przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego marka Kawasaki zajmuje siódme miejsce na liście nowo rejestrowanych motocykli. Musiała uznać wyższość Suzuki, jednak wygrała z Harley-Davidson i KTM.
Dodano: 11 lat temu,
autor:
£S