Sprzęgła się dwoją
Francusko – japoński SUV otrzymał nową, dwusprzęgłową skrzynię biegów. Niewielkim zmianom poddano także wnętrze.
Citroen C-Crosser i jego bliźniak Peugeot 4007 zostały poddanie niewielkim zmianom stylistycznym, głównie we wnętrzu, gdzie pojawiły się nowe materiały wykończeniowe. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz systemu multimedialnego w centralnej konsoli ma nową grafikę, z lepszymi kolorami.
Najważniejsza nowość to jednak dwusprzągłowa skrzynia DCS. Podobnie jak w skrzyniach DSG Volkswagena jedno z nich obsługuje biegi parzyste, drugie nieparzyste. Zrobotyzowana skrzynia zmienia przełożenia szybciej i płynniej niż inne automaty. Będzie współpracowała z turbo dieslem 2,2 HDI o mocy 160 KM. Auta z tym silnikiem będą spalały średnio 7,3 l/100 km.
(mysz)