smart: „Tak, jestem Europejczykiem”
W przekonaniu, że integracja europejska jest decydującym czynnikiem wzrostu gospodarczego w krajach członkowskich, DaimlerChrysler Automotive Polska wspiera rządowe i pozarządowe inicjatywy i projekty związane z aspiracjami Polski do członkostwa w Unii Europejskiej.
<strong>W przekonaniu, że integracja europejska jest decydującym czynnikiem wzrostu gospodarczego w krajach członkowskich, DaimlerChrysler Automotive Polska wspiera rządowe i pozarządowe inicjatywy i projekty związane z aspiracjami Polski do członkostwa w Unii Europejskiej.</strong>
Tylko w ubiegłych tygodniach DaimlerChrysler był sponsorem dwóch inicjatyw pro-europejskich: „X Polskich Spotkań Europejskich” i „Parady Schumana” , organizowanej przez Polską Fundację R. Schumana oraz konferencji organizowanej przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych nt. „Unia Europejska a kultura – czy naprawdę chodzi tylko o pieniądze?”.
19 maja br. na ulice Warszawy wyjechały trzy samochody marki smart oklejone w barwy polskie i europejskie oraz - za zgodą Polskiej Fundacji Roberta Schumana - hasłem „Tak, jestem Europejczykiem” na drzwiach i masce. Smart, budzący swoim niekonwencjonalnym wyglądem powszechną sympatię, jest doskonałym nośnikiem komunikatów, zwracającym uwagę przechodniów i kierowców, zachęcając Polaków do oddania głosu w referendum. Będą widoczne na ulicach miasta do 5.06.
W samochodach tych będzie również można zobaczyć znane i lubiane osobistości. Za kierownicą jednego ze smartów usiądzie Kuba Wojewódzki. Naszą kampanię wsparli również Mateusz Kusznierewicz, Krzysztof Materna oraz Cezary i Weronika Pazura.
<strong>Źródło: DaimlerChrysler Automotive Polska</strong>