Smart – już wkrótce w Polsce
2 października 2002 w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie zaprezentowany zostanie smart – nowa marka koncernu DaimlerChrysler w Polsce. Podczas polskiej premiery to niecodzienne auto zostanie zaprezentowane w równie niecodzienny sposób.
<strong>Smart świętuje swoją premierę teraz także i w Polsce. </strong>
2 października 2002 w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie zaprezentowany zostanie smart – nowa marka koncernu DaimlerChrysler w Polsce. Podczas polskiej premiery to niecodzienne auto zostanie zaprezentowane w równie niecodzienny sposób. Smarty na scenie będą ... przebierane, a w Galerii smarta w Zamku Ujazdowskim można będzie zobaczyć specjalnie na tę okazję namalowany obraz Edwarda Dwurnika pn. „smart w Warszawie”, na którym artysta umieścił m.in. gotowy budynek Metropolitan wg projektu Sir Normana Fostera.
Warszawskie Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski nie jest pierwszą galerią, w której prezentowany jest smart.
Od czerwca smarta można oglądać jako obiekt wystawowy w najznakomitszym muzeum sztuki współczesnej - w Nowojorskim Museum of Modern Art.
Smarta będzie można kupić już od 9 października w Galerii Mokotów w Warszawie, a nieco później w Sosnowcu, Wrocławiu i Gdyni. Smarty można będzie dodatkowo serwisować także w Poznaniu.
„ Polscy kierowcy długo czekali na ten samochód, dzięki któremu jazda po mieście znów stanie się przyjemnością, bez ograniczeń i niewygód związanych z korkami i parkowaniem. Smart to pojazd dla osób w każdym wieku, otwartych na nowości i innowacyjne rozwiązania. Zaprojektowany i skonstruowany w DaimlerChrysler, zapewnia komfort i bezpieczeństwo dużego samochodu, a przypadnie do gustu tym, którym we dwójkę jest raźniej, ale we czwórkę – tłoczno!” – mówi Nicholas J. Speeks – dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Mercedes-Benz & smart w Polsce.
<strong>Źródło: DaimlerChrysler Automotive Polska</strong>