Sieć sprzedaży Ssangyong rośnie szybciej niż planowano
W rekordowym czasie czterech miesięcy Ssangyong Poland niemal zakończył budowę swojej sieci sprzedaży i serwisu. Z 25 planowanych docelowo przedstawicielstw, otwarto już 14: w Warszawie, Białymstoku, Olsztynie, Elblągu, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Bielsku-Białej, Krakowie, Katowicach, Kielcach, Krośnie i Lublinie. W ciągu trzech miesięcy dołączą do nich trzy następne w Bydgoszczy, Szczecinie i kolejna w Warszawie.
<b>W rekordowym czasie czterech miesięcy Ssangyong Poland niemal zakończył budowę swojej sieci sprzedaży i serwisu. Z 25 planowanych docelowo przedstawicielstw, otwarto już 14: w Warszawie, Białymstoku, Olsztynie, Elblągu, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Bielsku-Białej, Krakowie, Katowicach, Kielcach, Krośnie i Lublinie. W ciągu trzech miesięcy dołączą do nich trzy następne w Bydgoszczy, Szczecinie i kolejna w Warszawie.</b>
<p class="maintext">Do końca pierwszego kwartału Ssangyong otworzy 17 z 25 planowanych w całej Polsce przedstawicielstw. Są to i będą stacje dilerskie, które prowadzą sprzedaż aut innych marek. To pierwszy na rynku przypadek, kiedy importer samochodów i sami dilerzy wykorzystują na tak dużą skalę możliwość sprzedaży aut różnych marek pod tym samym dachem. </p>
<p class="maintext"> „Nie przewidujemy żadnych trudności z zakończeniem budowy sieci do końca roku 2006. Spotykamy się z dużym zainteresowaniem dilerów, którzy niemal od razu deklarują podpisanie z nami umowy. Oferujemy im ciekawy i solidny produkt, który dodatkowo, w większości przypadków, uzupełnia portfolio sprzedawanych aut o samochody terenowe. Czyni to ofertę salonów bardziej atrakcyjną." – twierdzi Grzegorz Handzlik, dyrektor sprzedaży Ssangyong Poland. </p>
<p class="maintext">Importer kładzie nacisk na to, aby sieć sprzedaży samochodów Ssangyong (obecnie modele Rexton, Rodius i Musso Sports) tworzyły firmy z dużym doświadczeniem, znane na rynkach lokalnych i, co najważniejsze, które osiągnęły już sukces w sprzedaży innych marek. Ssangyong Poland ze swojej strony inwestuje w szkolenia sprzedawców oraz wspiera dilerów w zakresie promocji i reklamy (np. organizuje projekt „Szkoła Jazdy Terenowej Ssangyong"). W ten sposób jest w stanie zagwarantować swoim klientom bardzo fachową obsługę i wysokiej jakości serwis posprzedażny. </p>
<p class="maintext">Mirosław Zięba, właściciel salonu w Katowicach przy ulicy Kościuszki, jest zadowolony ze swojej decyzji o rozpoczęciu współpracy z Ssangyong Poland: „Dodanie samochodów SUV do dotychczas sprzedawanych przez nas aut marki Renault, znacznie zwiększyło atrakcyjność naszej oferty. Nie bez znaczenia jest też fakt pojawienia się możliwości uzyskania dodatkowych przychodów ze sprzedaży samochodów Ssangyong. To pozwala optymistycznie spojrzeć w przyszłość w tych trudnych dla branży motoryzacyjnej czasach. Choć Ssangyong Poland istnieje na polskim rynku od niedawna, obserwując prężne działania marketingowe importera i wysoką jakość współpracy z dilerami, jestem przekonany, że wkrótce osiągniemy znaczący udział w segmencie 4x4".</p>
<p><b>Źródło: Ssangyong Poland</b>