Samochody smart dla TNT Express
Trzy smarty typu city-coupé wzbogaciły ostatnio flotę samochodów TNT Express.
<strong>Trzy smarty typu city-coupé wzbogaciły ostatnio flotę samochodów TNT Express.</strong>
Firma będąca światowym liderem na rynku ekspresowych przesyłek kurierskich typu „business-to-business” zakupiła pojazdy z myślą o rozwoju usługi serwisu miejskiego – City Express. Samochody pomalowane w korporacyjne barwy TNT Express jeżdżą po ulicach Warszawy.
Firma w związku z planowanym rozwojem usługi City Express zapowiada po trzymiesięcznym okresie testów zakup kolejnych pojazdów tego typu.
Paweł Góra, Dyrektor ds. Operacyjnych TNT Express: „Korzystając z najbezpieczniejszych i najbardziej niezawodnych pojazdów chcemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie. W trudnych warunkach centrów zatłoczonych aglomeracji modele smart doskonale się sprawdzają. Pozwoli to naszym klientom mieć pewność, iż ich przesyłki będą dostarczane w najkrótszym możliwym czasie.”
„Ogromnie cieszymy się, że smart, który już zyskał sobie uznanie wielu indywidualnych klientów w Polsce, został również zauważony przez światowy koncern TNT Express jako pojazd znakomicie nadający się do prowadzenia działalności firmy, zwłaszcza w specyficznych warunkach ruchu miejskiego” podkreśla Dominik Jabłoński, Dyrektor Marketing Communication Mercedes-Benz i smart. „Ten innowacyjny produkt koncernu DaimlerChrysler jest pracownikiem wielu firm na świecie, które cenią niezawodność, bezpieczeństwo, wszechstronność i walory ekologiczne tego pojazdu”.
TNT Express podkreśla, że o wyborze zadecydowały m.in. niewielkie gabaryty samochodu, umożliwiające łatwe i płynne poruszanie się w zatłoczonym mieście. Kluczowymi atutami okazały się także: wysoka jakość, niezawodność oraz prostota obsługi. Wszystkie zakupione przez TNT pojazdy są bardzo przyjazne dla środowiska - spełniają rygorystyczne normy emisji spalin obowiązujące w państwach Unii Europejskiej.
Wyposażone są w ekonomiczne silniki benzynowe o mocy 40 kW.
smart, marka należąca do koncernu DaimlerChrysler AG,obecna jest na rynku motoryzacyjnym od ponad pięciu lat. Początkowo smart oferował jeden typ pojazdu napędzany silnikiem benzynowym. Obecnie klienci mogą wybrać swój pojazd ze znacznie szerszej palety produktów, oferowanych w różnych wersjach, obejmującej od 2003 roku także nowe modele: smart roadster i smart roadster-coupé.
W ubiegłym roku sprzedano na świecie 122 300 szt. pojazdów smart city-coupé, smart cabrio i smart crossblade. Wiele z nich jeździ w barwach różnych firm i instytucji. Chętnie kupują je m.in. firmy kurierskie, agencje reklamowe, firmy z branży turystycznej, a nawet policja (Rzym).
<strong>Źródło: DaimlerChrysler Automotive Polska</strong>